• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2025 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2025 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2025 11:00

Detail zákazky Z20255637

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2025 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2025 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2025 11:00

Základné údaje

Z20255637

OF-303575

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11422838

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup USB kľúčov

USB kľúč

  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. USB kľúč
Funkcia
USB kľúče pre riešiteľov projektu slúžiace na presun a krátkodobú úschovu laboratórnych dát na ich ďalšie spracovanie a analýzu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB kľúč ks 20
kapacita GB 256 500
rýchlosť zápisu MB/s 150
rýchlosť čítania MB/s 150
Dĺžka mm 50
Šírka mm 15
Výška mm 15
Koncovka USB-A ks 1
Koncovka USB-C ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozhranie Min. USB 3.1 Gen 1 Min. USB 3.1 Gen 1
Bezpečnostné šifrovanie áno áno
Danej špecifikácii vyhovuje napr.: SanDisk Ultra Dual GO 256GB USB-C
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Preddavok na cenu sa neposkytuje
Náklady spojené s odstránením vady/poruchy v záručnej dobe znáša dodávateľ
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar objednávateľovi v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 15:00
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Dodávateľ môže dodať tovar s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zákazky bez DPH
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 3 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom
Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy zasiela výsledok verejného obstarávania na finančnú kontrolu. V prípade, že proces verejného obstarávania, ktorého výsledkom je táto zmluva, nebol schválený zo strany sprostredkovateľa prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, najmä ak bola objednávateľovi doručená správa z kontroly verejného obstarávania so záverom, že v procese verejného obstarávania boli identifikované také porušenia pravidiel postupov a princípov zákona o verejnom obstarávaní, ktoré majú alebo by mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania,
objednávateľ môže od tejto zmluvy bezodplatne odstúpiť. Objednávateľ odporúča dodávateľovi dodať predmet plnenia zmluvy až po emailovom oznámení zo strany objednávateľa o kladnom výsledku finančnej kontroly procesu verejného obstarávania
Objednávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a dodávateľ vopred nepredloží podrobný rozpis predmetu plnenia zmluvy
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Výskumné centrum Žilinskej univerzity , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

15.10.2025 08:00 — 24.10.2025 14:00

20,00 Ks

433,84

433,84

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.10.2025 09:40

10.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 27
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2025 09:57 - Vstupná ponuka 400,00 € Cena bez DPH
07.10.2025 11:20 - Najvýhodnejšia ponuka 399,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS