• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2025 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2025 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2025 10:10

Detail zákazky Z20255635

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2025 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2025 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2025 10:10

Základné údaje

Z20255635

OF-303572

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11416552

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ostatné interiérové vybavenie

dávkovač tekutého mydla, zásobník toaletného papiera a na papierové utierky, držiak na uteráky nástenný, sušiak na bielizeň, zrkadlo okrúhle nástenné, zrkadlo obdĺžnikové nástenné

  • 42968000-9 - Dávkovače
  • 42993200-5 - Dávkovacie zariadenia
  • 42968200-1 - Sanitárne (hygienické) dávkovacie stroje
  • 39200000-4 - Zariadenie interiéru
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dávkovač tekutého mydla
Funkcia
Bezkontaktný dávkovač mydla a dezinfekcie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dávkovač tekutého mydla ks 15
Objem nádoby ml 1 000
1 dávka ml 1,5
Hmotnosť dávkovača kg 1,0
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technické vyhotovenie dávkovača Dopĺňanie – dolievacia a vymývateľná nádržka. Umiestnenie - nástenné a uzamykateľné priloženým kľúčikom.
Typ náplne Kvapalina / gél
Napájanie 4 ks AA batérie (cca 20 000 dávok na jedny batérie)
Farba Čierna
Materiál telesa dávkovača ABS plast
Uchytenie na stenu Vŕtaním pre hmoždinky a šróby.
Záručná doba min. 24 mesiacov
 2. Zásobník toaletného papiera (nástenný)
Funkcia
Dávkovač veľkokapacitného toaletného papiera.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zásobník toaletného papiera (nástenný) ks 20
Max. priemer náplne mm 260
Min. priemer dutinky mm 55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál telesa dávkovača Plast
Technické vyhotovenie dávkovača Umiestnenie - nástenné a uzamykateľné priloženým kľúčikom.
Farba Čierna
Uchytenie na stenu Vŕtaním pre hmoždinky a šróby.
Záručná doba min. 24 mesiacov
 3. Zásobník na papierové utierky (nástenný)
Funkcia
Zásobník na skladané papierové utierky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zásobník na papierové utierky (nástenný) ks 15
Rozmery mm 260 x 140 x 300 mm (650 ks)
Max. rozmer náplne mm 230 x 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál telesa dávkovača Plast
Technické vyhotovenie dávkovača Umiestnenie - nástenné a uzamykateľné priloženým kľúčikom.
Farba Čierna
Uchytenie na stenu Vŕtaním pre hmoždinky a šróby.
Záručná doba min. 24 mesiacov
 4. Držiak kovový na uteráky (nástenný)
Funkcia
Praktický doplnok slúžiaci na prevesenie uteráka.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Držiak kovový na uteráky (nástenný) ks 15
Šírka držiaka cm 60 67
Hĺbka držiaka cm 5,5 7,3
Výška držiaka cm 2,4 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál držiaka Kov/hliník
Farba Čierna/nerez
Uchytenie na stenu Vŕtaním pre hmoždinky a šróby.
Záručná doba min. 24 mesiacov
 5. Sušiak na bielizeň
Funkcia
Doplnok slúžiaci na sušenie bielizne, vhodný do interiéru aj exteriéru.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sušiak na bielizeň ks 15
Šírka sušiaka cm 170 180
Hĺbka sušiaka cm 60 70
Výška sušiaka cm 105 110
Hmotnosť g 750
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia sušiaka Rozložiteľná, sklápacia
Materiál sušiaka Kov / plast
Povrchová úprava konštrukcie Nerezový lak odolný voči korózií
Záručná doba min. 24 mesiacov
 6. Zrkadlo okrúhle Ø 500 mm (nástenné)
Funkcia
Praktický doplnok do interiéru.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zrkadlo okrúhle  (nástenné) ks 15
Priemer zrkadla mm 500
Hrúbka skla mm 2 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhotovenie zrkadla Sklo s rámom z PVC/kov zaisťujúcim stabilitu a odolnosť, zrkadlová plocha s jasným zobrazením a čistým odrazom.
Uchytenie na stenu Vŕtaním pre hmoždinky a šróby.
Záručná doba min. 24 mesiacov
 7. Zrkadlo veľké obdĺžnikové (nástenné)
Funkcia
Praktický doplnok do interiéru.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zrkadlo veľké obdĺžnikové (nástenné) ks 1
Výška zrkadla mm 1 700 1 800
Šírka zrkadla mm 600 700
Hrúbka zrkadla s rámom mm 20
Hmotnosť zrkadla kg 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhotovenie zrkadla Sklo s dreveným rámom zaisťujúcim stabilitu a odolnosť.
Tvar zrkadla Obdĺžnikový
Uchytenie na stenu Vŕtaním pre hmoždinky a šróby.
Záručná doba min. 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesta plnenia: Položka č.1 - 4 miesto dodania Železničná 3, Trenčín. Položka č. 5 miesto dodania Kasárenská 1005/54, 926 01 Sereď. Položka č. 6 a 7 miesto dodania Novozámocká 1, 949 01 Nitra.
Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy do jednotlivých miest plnenia.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zašle elektronicky objednávateľovi: podrobný technický popis s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH) potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa a fotografie dodávaných výrobkov.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v miestach plnenia (bude spresnené pri odsúhlasení ponuky zo strany objednávateľa).
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodacie listy musia obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu, ktorú uvedie kontaktná osoba objednávateľa.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Požaduje sa dodanie novovyrobeného, nerepasovaného a nepoužitého tovaru (rok výroby 2025, príp. 2024) v súlade so špecifikáciou.
Dodávateľovi bude umožnené čiastkové plnenie zmluvy na základe dodacích listov. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musia byť dodacie listy potvrdené oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacích listov preberajúcim v mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

13.10.2025 08:00 — 31.10.2025 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

2 621,52

2 131,32

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.10.2025 10:01

09.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 386
 60
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.10.2025 10:57 - Vstupná ponuka 2 619,90 € Cena s DPH
09.10.2025 08:11 - Najvýhodnejšia ponuka 2 614,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS