00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
51712831
OPAlight.SK s.r.o.
Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK
Technické skúšky elektroinštalácie, elektrozariadení.
odborné prehliadky, elektrozariadenie
Služba
|
1. Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vykonanie pravidelných odborných prehliadok, odborných skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. a jej novelizácie č.398/2013 odvolávajúc sa na STN 33 1500 . |
| OPaOS elektrických zariadení (ďalej len "EZ") a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. a jej novelizácie č.398/2013, s odvolaním najmä na STN 33 1600 a STN 33 1610 v rozsahu: OP a OS EZ. |
| Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (bežné elektrospotrebiče a náradie), |
| Vykonanie ochrany pospájaním na neživých kovových častiach zariadení, kontrola vypínacej schopnosti prístrojov, kontrola krytia el. zariadení. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Elektrické zariadenia ( PC, monitor, reproduktory, premietacie plátna, projektory, predlžovacie šnúry...) a pod | ks | 950 |
| Názov |
| I. Zmluvná cena: |
| 1. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravných nákladov. Súčasťou ceny je vypracovanie platných revíznych správ, podľa aktuálnej vyhlášky STN. |
| 2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.; |
| 3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy: |
| 1. Dodávateľ je povinný mať v predmete svojho podnikania zapísané živnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky - opravy, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických; |
| 2. Dodávateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi kópiu oprávnenia na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., § 24 na skupinu E2); |
| 3. Dodávateľ predloží podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky a cenu spolu bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre); |
| 4. Podrobný harmonogram dodania služby dodávateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budovách, ktorých sa revízia týka; |
| 5. Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu prác so zodpovedným pracovníkom referátu vnútornej prevádzky objednávateľa a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zodpovedného pracovníka pred výkonom činnosti; |
| 6. Dodávateľ je povinný vykonať uvedenú službu v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi, alebo pokynmi výrobcov; |
| 7. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry dodávateľom objednávateľovi. |
| III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
| 1. Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb platné revízne správy, ktoré budú po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry; Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení výkonu platné revízne správy podľa aktuálnej vyhlášky STN. |
| 2. Termín realizácie OPaOS je naplánovaný od 14.10.2025 do 30.10.2025 |
| IV. Odstúpenie od zmluvy: |
| 1. Nedodržanie termínu výkonu prác a nedodanie platných revíznych správ podľa aktuálnej vyhlášky STN v dohodnutom termíne, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu; |
| 2. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Popradská 66, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
14.10.2025 08:00 — 30.10.2025 14:00
1,00 celkový predmet zákazky
3 166,07
3 166,07
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2025 08:27
09.10.2025 10:00
09.10.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.10.2025 09:34 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena bez DPH |
| 08.10.2025 07:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 945,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: