• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2025 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2025 15:37
  •    Zrušenie zákazky
    06.10.2025 15:39

Detail zákazky Z20255615

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2025 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2025 15:37
  •    Zrušenie zákazky
    06.10.2025 15:39

Základné údaje

Z20255615

OF-303498

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a ošetrovanie ručných zbraní

oprava, zbrane, ručné zbrane

  • 50841000-2 - Opravy a údržba zbraní

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a ošetrovanie ručných zbraní
Funkcia
Predmetom zákazky je oprava a ošetrenie ručných zbraní – výmena hlavne s dodaním hlavne na 5 ks ručných zbraní typu AWM .338 Lapua Magnum.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
AWM .338 Lapua Magnum - výmena hlavne s dodaním hlavne ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výmenu hlavní môže vykonať iba osoba s patričným vzdelaním na vykonávanie takýchto úkonov. Dodávateľ služby po vykonaní služby doloží protokol o výmene hlavní a protokol o funkčnosti a bezpečnosti používania hlavne.
Použité náhradné diely musia byť nové - doposiaľ nepoužité. Použité náhradné diely musia byť originálne od výrobcu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry za dodanú službu je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky zmluvy zo strany dodávateľa je brané ako podstatné porušenie zmluvy. Na základe takéhoto porušenia zmluvy môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy.
Termín plnenia zmluvy (termín dodania služby) - do 15.12.2025.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

10.10.2025 14:38 — 15.12.2025 14:38

1,00 Celý predmet zákazky

29 000,00

23 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.10.2025 14:38

06.10.2025 15:37

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.10.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 336
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS