• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2025 14:42
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2025 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2025 09:50

Detail zákazky Z20255614

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2025 14:42
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2025 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2025 09:50

Základné údaje

Z20255614

OF-303515

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11410301

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika - notebook

notebook, myš, podložka, brašňa

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 42962000-7 - Tlačiarske/kopírovacie a grafické zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 15
USB myš ks 15
podložka pod myš ks 15
brašňa ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
operačný systém Windows 11 Pro, výrobcom predinštalovaný, lokalizovaný SK, nový, nepoužitý, nerepasovaný.
uhlopriečka 15,6"
rozlíšenie 1920 x 1080 px
procesor i5-1334U
grafická karta Iris Xe Graphics
operačná pamäť 8GB 3200Mhz
úložisko 512 GB
wifi 802.11ax
blutetooth BT 5.3
rozhranie 1x USB-C Gen 1; 2x USB 3.2. Gen 1, 1x HDMI, 1x audio jack
batéria 41Wh
váha do 1,55 kg
záruka 36 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena je vrátane dopravy, záruky 36 mesiacov, vykládky  na miesto plnenia v Trenčíne a vrátane všetkých súvisiacich nákladov k plneniu zákazky.
Objednávateľ požaduje do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy na email predložiť - technický list v slovenskom alebo českom jazyku a položkovitý rozpočet jednotlivých tovarov, t.j. jednotkové ceny  v Eur s DPH a bez DPH - kvôli odsúhlaseniu ponúkaného zariadenia.
Pri nedodržaní technických požiadaviek má objednávateľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy, na základe čoho vystaví negatívnu referenciu.
Vyžadujeme reakciu na servisnú požiadavku do 1h (hotline 24/7 počas celého roka) a v prípade nefunkčnosti zariadenia riešenie servisom alebo náhradou adekvátnym zariadením do 24 hodín.
Akceptuje sa nový tovar, nie refurbished, alebo rozbalený tovar. Dodávka musí obsahovať kompletný originálny obsah balenia.
Dodávku  tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s 30-dňovou splatnosťou v  deň dodania a vykládky  tovaru spolu s dodacím listom, záručným listom a technickou špecifikáciou v slovenskom alebo českom jazyku.
Záručná lehota  minimálne 36 mesiacov.
Úhrada faktúry  bude zrealizovaná  po dodaní   tovaru na miesto plnenia. Zálohová faktúra nie je akceptovateľná.
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť, resp. odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kožušnícka 71/2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

13.10.2025 08:00 — 30.10.2025 14:00

1,00 celok

8 445,00

8 445,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.10.2025 14:42

07.10.2025 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.10.2025 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 500
 210
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.10.2025 10:59 - Vstupná ponuka 8 445,00 € Cena bez DPH
03.10.2025 14:12 - Najvýhodnejšia ponuka 8 444,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS