• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2025 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2025 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2025 10:55

Detail zákazky Z20255613

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2025 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2025 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2025 10:55

Základné údaje

Z20255613

OF-303332

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11416524

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

36706311

VSK MINERAL s.r.o.

Južná trieda 125, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

1. Kamenivo na posyp ciest - Spišská Nová Ves

Drvený kameň, kamenivo, materiál na zimnú údržbu ciest, kamenivo na posyp

  • 14212300-3 - Drvený a mletý kameň
  • 44113910-7 - Materiály na zimnú údržbu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kamenivo na posyp ciest
Funkcia
Nákup kameniva na zimný posyp ciest vrátane dopravy a vyloženia do miesta dodania, s odberom podľa priebežných mailových objednávok objednávateľa.
Prírodné drvené kamenivo na zimný posyp ciest – požadované frakcie: frakcia 4/8
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Druh/frakcia kameniva: prírodné drvené kamenivo na zimný posyp ciest, frakcia: 4/8 tona 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
a) pevnosť: - podľa skúšky otĺkavosti (max. 50 %) s požiadavkou na minimálnu „drviteľnosť“ (8 - 9 %), odolnosť proti mrazu - (min. 5 cyklov)
b) pevnosť: - podľa skúšky mrazuvzdornosti s určením počtu cyklov (podľa počtu cyklov záporných a kladných teplôt v konkrétnej oblasti) prípadne skúšky na nasiakavosť (max. 3 %)
c) objemová hmotnosť: min. 2000 kg/m3 - odporúča sa používať len hutné kamenivo min. 2000 kg/m2
d) tvarovosť: - doporučený tvarový index 3 a väčší (kubický tvar zŕn)
e) zrnitosť: - požiadavka na minimalizáciu obsahu podsitných fraktúr: Podiel zŕn do 1 mm: max do 5% váhy
f) neprípustné: - dodávať drvený riečny štrk
g) požiadavka na kvalitu: Pre inertný posyp sa môže používať iba taký materiál, ktorého výluhy nezaťažujú pôdu a vodu, ktorý nezvyšuje prašnosť, pričom ho možno po zimnom období pozbierať a recyklovať.
h) kamenivo musí spĺňať predpisy: KLK 1/2021: „Katalógové listy kameniva (KLK)“, Kapitola V, vydaných Ministerstvom dopravy výstavby a regionálneho rozvoja SR zo 09/2021
i) ) kamenivo musí spĺňať predpisy: TP 039: „Technické podmienky používanie posypových materiálov na zimnú údržbu pozemných komunikácií“ vydaných Ministerstvom dopravy výstavby a regionálneho rozvoja SR zo 07/2022
- Uvedené predpisy sú k dispozícii na stránke: www.ssc.sk v oddieli: Technické predpisy rezortu
- V prípade novelizácie noriem, predpisov a zákonov platí ich najnovšia/aktuálna platná verzia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 (dvanásť) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia rámcovej dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
3. Miesto plnenia - Spišská Nová Ves
4. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru vrátane dopravy. Cena za naloženie, dopravu do miesta plnenia a vyloženie z dopravného prostriedku bude zahrnutá v jednotkovej cene za tovar.
5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia:
5. a) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1. Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky (ďalej len "príloha č. 1"), s uvedenými kontaktnými údajmi pre zadávanie objednávok, potvrdený dodávateľom (Meno, priezvisko, pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1, musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. Jednotkové ceny za položky musia byť zaokrúhlené na max. dve desatinné čísla.
- v prílohe č. 1, bude uvedený názov/miesto lomu, odkiaľ sa bude navážať kamenivo,
5. b) platný doklad/certifikát výrobku vydaný príslušným certifikačným orgánom, ktorým sa preukazuje zhoda vlastností materiálu s požiadavkami uvedenými v KLK 1/2021 a v TP 039.
6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia dodávateľ predloží:
6. a) elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu, na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém ET informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
6. b) s predmetom e-mailovej správy "1. Kamenivo na posyp ciest - Spišská Nová Ves"
6. c) vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
6. d) najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému ET.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet plnenia riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v OPEP-e, v rámcovej dohode (ďalej len "dohoda") a príslušnej čiastkovej objednávke.
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach s uvedením druhu/parametra predmetu zákazky, jeho ceny, množstva a miesta dodania.
9. Celkové množstvo predmetu zákazky je predpokladané, orientačné. Objednávateľ nie je povinný odobrať celé zazmluvnené množstvo predmetu zákazky, ale vyhradzuje si právo na odber množstva podľa svojich aktuálnych potrieb a finančných možností, pričom ponukové jednotkové ceny sú záväzné a maximálne.
10. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Príloha č. 1).
11. Lehota dodania predmetu plnenia:
12. a) - do100 ton: do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi,
- od 101 do 200 ton: do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi,
- od 201 - 500 ton - do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi,
- nad 500 ton - do 14 (štrnástich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
12. b) Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Zmluvné strany sa dohodnú na predpokladanom termíne/čase dodania tovaru min. 1 (jeden) pracovný deň vopred.
12. c) V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany,
13. Reklamácia:
13. a) Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa príslušných platných technických noriem a predpisov v zmysle predložených dokladov.
13. b) Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar,
13. c) Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady,
13. d) Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie na vlastné náklady do 2 (dvoch) pracovných dní od uznania reklamácie.
14. Dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar z iného lomu/od iného výrobcu, než od toho, ktorý je uvedený v prílohe: „Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky“ od ktorého predložil všetky požadované dokumenty preukazujúce vlastnosti a bezpečnosť tovaru v súlade s požiadavkami objednávateľa.
15. Dodávateľ je oprávnený dodávať iba taký tovar, ktorý spĺňa všetky aktuálne príslušné normy, predpisy, zákony, vyhlášky a nariadenia. Počas celej platnosti dohody je povinný garantovať pôvod, parametre a vlastnosti tovaru a kedykoľvek ich vie preukázať platnými dokladmi preukazujúcimi zhodu s parametrami určenými v TP 039 a KLK 1/2021.
16. V zmysle TP 039 musí byť súčasťou každej dodávky skúšobný protokol o chemickom zložení materiálu, nie starší ako 2 (dva) roky vydaný akreditovaným laboratóriom.
17. Objednávateľ môže požiadať kedykoľvek o kontrolnú skúšku zhody materiálu s certifikátom. Ak je materiál zhodný s certifikátom, objednávateľ je povinný znášať náklady na overenie. V opačnom prípade náklady na overenie platí dodávateľ.
18. Ak tento materiál nespĺňa požiadavky Technických podmienok TP 039, nemôže byť použitý ako posypový materiál.
19. V zmysle KLK 1/2021 musí výrobca Zhodu vlastností kameniva použitého ako posypový materiál s vlastnosťami požadovanými v tejto KLK dokladať protokolmi o skúškach vykonávaných najmenej v početnosti uvedenej v tab. B.1 STN EN 13043.
20. Dodávateľ je povinný pri ktorejkoľvek dodávke tovaru na požiadanie objednávateľa preukázať jeho vlastnosti príslušnými platnými dokumentami v zmysle KLK 1/2021 do 3 pracovných dní od doručenia žiadosti.
21. Objednávateľ požaduje dodávky tovaru v predpísanej kvalite a požadovanom množstve v zmysle objednávky.
22. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu množstva a kvality dodaného tovaru.
23. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky, alebo bol dodaný v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam podpísaný obomi zmluvnými stranami.
24. Po vizuálnom posúdení súladu doručenej vzorky kameniva s účelom jeho použitia si objednávateľ vyhradzuje právo zadať kamenivo na rozbor akreditovanému laboratóriu.
25. Objednávateľ pri každom odbere tovaru požaduje vystaviť vážny lístok, ktorý bude aj s dodacím listom prílohou faktúry.
26. Fakturačné a platobné podmienky:
26. a) Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo predmetu plnenia. Splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou.
26. b) Prílohou faktúry budú objednávateľom potvrdené vážne lístky za fakturované množstvo predmetu plnenia.
26. c) Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie dohody.
26. d) Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
26. e) V prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený do dátumu splatnosti túto faktúru vrátiť za účelom doplnenia alebo opravy. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry.
27. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie dohody a dôvod na odstúpenie od dohody:
27. a) nedodržanie lehoty dodania predmetu plnenia,
27. b) nedodržanie kvality/parametrov dodaného predmetu plnenia,
27. c) nedodržanie jednotkových cien,
27. d) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
27 e.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 5. Osobitné požiadavky na plnenie,
27. f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody.
28. V prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od dohody.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

12 850,00

12 850,00

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prílohy č. 1 - Technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky, tohto objednávkového formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.10.2025 14:28

09.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 357
 18
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.10.2025 07:51 - Vstupná ponuka 12 850,00 € Cena bez DPH
09.10.2025 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka 12 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS