00603520
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Licencie Microsoft 365 Business Basic
licencie, Microsoft 365
Tovar, Služba
|
1. Microsoft 365 Business Basic
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| licencie |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Microsoft 365 Business Basic | ks | 140 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Počet používateľov | 140 používateľov |
| Typ licencií | Predplatné (ročné) |
| Aplikácie (web/mobil) | Word, Excel, PowerPoint, Outlook |
| E-mailová služba | Outlook s vlastnou doménou (Exchange) |
| Úložisko | 1 TB OneDrive na používateľa |
| Komunikačné nástroje | Microsoft Teams (súčasť plánu) |
| Ďalšie služby | SharePoint, Bookings, Planner, Forms |
| dodací termín | 17.10.2025 |
| Názov |
| Zmluva sa uzatvára na 1 rok, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet licencií. |
| Aktivácia licencií bude uskutočnená až na pokyn objednávateľa. Prideľovanie licencií bude vo vlastnej réžii správcu IT objednávateľa. |
| lehota dodania do 17.10.2025 |
| Objednávateľ požaduje predložiť kontaktné údaje osôb oprávnených konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody do 24 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia. |
| Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru s 30 (tridsať) dňovou splatnosťou. |
| Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku. |
| Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený vo faktúre. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Dodávateľ musí byť Microsoft CSP Partner. Potvrdenie o partnerstve doloží dodávateľ písomným potvrdením do 3 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
| Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi. |
| Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie. |
Námestie sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
12
140,00 ks
9 778,00
9 778,00
do 3 dní od uzatvorenia zmluvy v EKS žiadame zaslať ponuku s technickou špecifikáciou a jednotkovou cenou
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.10.2025 14:25
08.10.2025 14:00
08.10.2025 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 02.10.2025 16:27 - Vstupná ponuka | 9 778,00 | € | Cena s DPH |
| 07.10.2025 11:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 443,45 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: