• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2025 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2025 13:50

Detail zákazky Z20255606

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2025 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2025 13:50

Základné údaje

Z20255606

OF-303564

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11422788

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava hasiacich prístrojov

hasiaci prístroj, oprava

  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 35111300-8 - Hasiace zariadenia
  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy prenosných hasiacich prístrojov
Funkcia
Opravy prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava/tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov - 6 kg ks 91
Oprava/tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov - 2 kg halonových ks 14
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Realizácia služby bude len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH.
Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry.
Termín realizácie zákazky dohodnúť s kontaktnou osobou v pracovných dňoch
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby
Vykonanie kontroly hasiacich prenosných hasiacich prístrojov  je v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
O vykonaní kontroly/opravy(tlakovej skúšky) prenosného hasiaceho prístroja o jej výsledku umiestni poverená osoba na vonkajšej strane tlakovej nádoby štítok na základe platnej legislatívy. Umiestnený štítok nesmie znižovať viditeľnosť údajov o tlakovej nádobe hasiaceho prístroja, samostatnej tlakovej patróne na výtlačný plyn a viditeľnosť údajov popisného označenia hasiaceho prístroja.
Uvedené množstvo hasiacich prístrojov na kontrolu a opravu je orientačné. Objednávateľ si vyhradzuje právo toto množstvo meniť na základe aktuálneho stavu zisteného pri kontrole hasiacich prístrojov. Nesmie sa však prekročiť celková cena predmetu zákazky.
Zhotoviteľ bude pri plnení predmetu diela postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy najmä: MV SR č 719/2002 Z. z.
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie opráv a tlakových skúšok hasiacich prístrojov do 5 dní od uzavretia zmluvy elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa.
Dodávateľ spolu s faktúrou dodá revíznu správu o výsledku opráv a tlakových skúšok.
Dodávateľ služby si hasiace prístroje preberie v mieste plnenia iba počas pracovných dní v čase 8:00 do 14:00
Výsledkom musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká ulica, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

15.10.2025 08:00 — 24.10.2025 11:00

1,00 Požadované množstvo je uvedene v obj. formulári

2 000,00

1 626,01

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.10.2025 13:31

10.10.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 728
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.10.2025 13:42 - Vstupná ponuka 1 450,00 € Cena s DPH
02.10.2025 13:42 - Najvýhodnejšia ponuka 1 450,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS