• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2025 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2025 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2025 09:40

Detail zákazky Z20255599

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2025 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2025 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2025 09:40

Základné údaje

Z20255599

OF-303551

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11403794

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

34128301

D & D UNIMEX SLOVAKIA s.r.o.

Trstínska cesta 9, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie a pomôcky na manipuláciu s materiálom

paletový vozík, ručný vysokozdvižný vozík

  • 42415210-3 - Pracovné vozíky opatrené manipulačným zariadením
  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 42418900-8 - Mechanizmy na nakladanie alebo manipuláciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Manipulačný paletový vozík
Funkcia
Paletový vozík na europalety, zosilnená konštrukcia, s pákou pre zdvíhanie / neutrál / spúšťanie. So slučkovou rukoväťou pre maximálnu bezpečnosť pri manipulácii a automatické spätné vedenie oja. Paletový vozík s pevnou oceľovou konštrukciou a pogumovanými kolieskami. Dvojité kolesá.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov: ks 1
Nosnosť: kg 2500
Dĺžka lyžín: mm 1150 1200
Šírka lyžín: mm 150 160
Hmotnosť vozíka: kg 60 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Riadiace kolesá s PLNE POGUMOVANÝMI povrchom a s dvojitými vidlicovými kolieskami: áno
Robustné plne hydraulické zariadenie na zdvíhanie a spúšťanie: áno
Pohon: manuálny
Tri funkcie ovládané jednoduchou pákou (zdvíhanie, spúšťanie, neutrálne): áno
 2. Ručný vysokozdvižný vozík
Funkcia
Ručný vysokozdvižný vozík robustné konštrukcie. Vhodný najmä na menej frekventované zdvíhanie nákladu oproti motorovému, či elektrickému vozíku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ručný vysokozdvižný vozík  nosnosť 1500 kg  zdvih  1600mm ks 1
Nosnosť kg 1500
Dĺžka vidlíc mm 1150 1200
Šírka mm 500 600
Zdvih mm 1600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kolesá - predné aj zadné Polyuretán
Kolesá pri tejto variante nezanechávajú škrabance a nešpiní.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia Nemšová
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa  jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa pri dodaní tovaru dodať podrobný návod na obsluhu, údržbu, ošetrovanie a montáž v slovenskom jazyku ku každému dodanému výrobku. Návod na použitie musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. Vrátane záručného servisu.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri zadávaní v objednávkovom formulári.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

09.10.2025 08:00 — 31.10.2025 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

1 550,12

1 260,26

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.10.2025 11:46

07.10.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.10.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 200
 110
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.10.2025 15:18 - Vstupná ponuka 1 549,80 € Cena s DPH
06.10.2025 22:34 - Najvýhodnejšia ponuka 1 525,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS