• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2025 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2025 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    14.10.2025 09:03

Detail zákazky Z20255587

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.10.2025 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2025 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    14.10.2025 09:03

Základné údaje

Z20255587

OF-303345

zrušená

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predplatné softvérových licencií AutoCAD LT - najnovšie verzie - EKS

predplatné softvérových licencií, najnovšie verzie softvérových licencií AutoCAD LT

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 72268000-1 - Dodávky softvéru

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnova predplatného AutoCAD LT Annual Sub. Renewal
Funkcia
Obnova predplatného softvérových licencií AutoCAD LT pre Windows na 1 rok od 29.11.2025 do 29.11.2026.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
AutoCAD LT Annual Sub. Renewal ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kategória: AutoCAD LT
Typ licencie: Predĺženie existujúcich licencií / subscription o 1 rok
Spôsob licencovania: Obnova predplatného
Dĺžka predplatného: 12 mesiacov
Operačný systém: Windows (vrátane Windows 11), macOS
Dodanie: Elektronicky e-mailom
Jazyková verzia: ENG, CZ
Určenie: Vhodné pre štátnu správu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi, na základe jeho požiadavky, softvérovú podporu na 12 mesiacov.
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodať rozpis cien jednotlivých komodít bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach), ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu.
V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať.
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronickej platformy môže Dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu Objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Tovar, ktorý spĺňa požiadavky Objednávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky. Tovar bude dodaný najneskôr do 30 dní odo dňa vystavenia objednávky.
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodávku vzniká Dodávateľovi riadnym dodaním a odovzdaním Objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť Dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu alebo náležitosti uvedené v týchto požiadavkách na plnenie, a to za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi.
Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 30 dní po doručení odsúhlasenej faktúry.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy.
Zároveň sa Dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno Objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi Dodávateľa.
Komunikácia medzi Dodávateľom a Objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

29.11.2025 00:00 — 29.11.2026 23:59

1,00 zákazka

2 193,50

1 783,33

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.10.2025 09:51

14.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 533
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS