35629665
Krajský súd v Trenčíne
Námestie sv. Anny 28, Trenčín, 91150, SVK
36366544
RIGHT POWER, a.s.
Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK
Elektrická energia pre roky 2026 - 2027
elektrina, elektrická energia
Tovar, Služba
|
1. Elektrická energia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je nákup silovej elektrickej energie v pásme vysokej tarify (VT) a nízkej tarify (NT) pre odberné miesto (OM) objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie pre obdobie od 1. 1. 2026, 00:00 hod. do 31.12.2027, 23:59 hod.. |
| Predmet zákazky sa požaduje dodávať v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete pre stanovené zmluvné obdobie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov - vysoká tarifa (VT) | kWh | 120 000 | ||
| Predpokladaná spotreba za 24 mesiacov -nízka tarifa (NT) | kWh | 70 000 | ||
| veľkosť ističa / počet fáz ističa | Ampér | 250 A / 3 fázy |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Počet odberných miest (OM) | 1 |
| EIC: | 24ZZS2230351000J |
| ĆOM: | 4908126 |
| Distribučná sadzba: | C2 - X3 ZSD Profil 2T |
| napäťová úroveň | NN |
| Typ merania: | A |
| Maximálna rezervovaná kapacita (MRK) | 165 kW/250 A |
| Názov |
| Dodávateľ sa zaväzuje, okrem pravidelnej dodávky elektriny do OM objednávateľa a prenosu elektriny od príslušného PDS, prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektriny špecifikovanej v tejto Zmluve. |
| Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej odoslania objednávateľovi. |
| Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry či jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre. |
| Ak objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. Všetky peňažné plnenia, cena a iné peňažné sumy v zmysle zmluvy sú stanovené v mene EURO. |
| V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry dodávateľa, má dodávateľ právo uplatniť si u objednávateľa nárok na úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške platnej k prvému dňu omeškania objednávateľa, ktorá sa uplatní počas celej doby omeškania objednávateľa. |
| Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
| Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že dodávateľ nepostúpi tretej osobe pohľadávku voči objednávateľovi vyplývajúcu mu z tejto zmluvy. |
| Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 OUEP. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude objednávateľ považovať: - odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúcie elektrickej energie - ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia - ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve. |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa, do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predložiť: |
| a) zoznam oprávnených osôb zmluvnej strany (dodávateľa) na konanie vo veciach tejto zmluvy. |
| b) rozpis jednotlivých zložiek ceny - cenu za VT a NT v EUR bez DPH/MWh, cenu za VT a NT v EUR s DPH/MWh, distribučný poplatok, spotrebnú daň ako aj všetky ostatné poplatky spojené s cenou za dodávku elektrickej energie, ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny. |
| c) povolenie vydané ÚRSO, že je oprávnený podnikať v oblasti dodávky elektrickej energie na území Slovenskej republiky v súlade so zákonom č. 251/2012 Z.z. o energetike. |
| d) čestné prehlásenie, že bude mať uzatvorenú distribučnú zmluvu s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy počas plnenia zmluvy. |
| e) čestné prehlásenie, že bude mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky s prevádzkovateľom prenosovej sústavy počas plnenia zmluvy. |
| Nepredloženie ktoréhokoľvek z požadovaných dokladov sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie povinností dodávateľa, pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl. XVIII. bod 18.2 VZP 2. časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu. |
| Cena musí obsahovať všetky súvisiace náklady s dodávkou el. energie (min.: silová elektrina NT, stála platba za odberné miesto, spotrebná daň pre VT a NT, pevná a variabilná zložka za distribúciu vrátane prenosu elektriny VT a NT, tarifa za distribučné straty, tarifa za prevádzkovanie systému, tarifa za systémové služby, odvod do Národného jadrového fondu, spätná jalová energia, cena za rezervovanú kapacitu). |
| Ponúknutá cena bude v zmysle technickej špecifikácie za celé množstvo odberu počas trvania zmluvy . |
| Cena za distribúciu a systémové služby je regulovaná a schvaľovaná ÚRSO. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa |
| Objednávateľ požaduje možnosť zvýšenia resp. zníženia Rezervovanej kapacity počas roka. |
| Podľa znenia bodu 6.11 OUEP, v prípade odberu plnenia vo výške menej ako 80 % predpoklad. množstva plnenia počas celého zmluvného obdobia z dôvodov pričítateľných Objednávateľovi, je Dodávateľ oprávnený voči Objednávateľovi vyúčtovať za neodobraté plnenie (rozdiel medzi skutočne odobratým plnením a minimálnym množstvom plnenia vo výške 80 % predpokladaného množstva plnenia) kompenzačný poplatok, zodpovedajúci rozdielu ceny za dodávku 80 % predpokladaného množstva plnenia (vypočítanej pomernou časťou celkovej zmluvnej ceny pre predpokl. množstvo plnenia) a cenou za skutočne odobraté plnenie. |
| Dodávateľ si nebude uplatňovať voči Odberateľovi žiadne sankcie v prípade neodobratia/prekročenia celkového zmluvného množstva elektriny v tolerancii +/- 20 % . Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo elektriny. |
| Úhrada za odobratú elektrinu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku s mesačnou platbou za skutočne odobraté množstvo v danom mesiaci. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov Slovenskej republiky. Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich vystavenia dodávateľom. |
Námestie sv. Anny 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.01.2026 00:00 — 31.12.2027 23:59
190,00 MWh
61 499,00
49 999,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.10.2025 14:05
09.10.2025 09:00
09.10.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.10.2025 14:59 - Vstupná ponuka | 61 498,33 | € | Cena s DPH |
| 08.10.2025 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 52 349,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: