• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2025 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2025 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2025 09:55

Detail zákazky Z20255569

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2025 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    09.10.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.10.2025 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.10.2025 09:55

Základné údaje

Z20255569

OF-303319

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11416520

Objednávateľ

35629665

Krajský súd v Trenčíne

Námestie sv. Anny 28, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu na rok 2026

zemný plyn, distribúcia zemného plynu, preprava plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie zemného plynu, skoordinovanie a zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku pre jednotlivé odberné miesta (ďalej aj "OM") objednávateľa od 01.01.2026, 06:00 hod  do 1.1.2027, 06:00 hod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná celková spotreba zemného plynu za 12 mesiacov - zmluvné množstvo (ZM) MWh 650
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
počet odberných miest 1
špecifikácia odberných miest ( OM ) Krajský súd v Trenčíne, Námestie sv. Anny 28, 911 50 Trenčín
identifikácia OM1 -  POD kód  / druh tarify / adresa OM / DMM SKSPPDIS000430021028  /  S9  /  Námestie sv. Anny 28, 911 50 Trenčín / 730 m3
predpokladané zmluvné množstvo zemného plynu za 12 po sebe nasledujúcich mesiacov v MWh na OM1 650,00
predpokladané množstvo spotreby zemného plynu za 12 kalendárnych mesiacov (RSZP),  spotreba je vyjadrená v % za každý kalendárny mesiac, plyn je využívaný na vykurovanie RSZP = 650,00 MWh, spotreba = váhy : 1/21%, 2/15%, 3/12%, 4/7%, 5/6%, 6/1%, 7/1%,8/1%, 9/2%, 10/7%,11/12%, 12/15% - typ odberu - kúrenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre Elektronické trhovisko (ďalej len "VZP") a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET).
2. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP.
3. Predmet zmluvy:
3.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberných miest za podmienok dohodnutých v zmluve, VZP a OUEP.
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelnú dodávku zemného plynu do všetkých špecifikovaných odberných miest odberateľa po celú dobu trvania zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a prípadov vyššej moci.
3.3 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné služby od príslušného PDS, ku ktorej sú odberné miesta odberateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (Distribučné služby).
3.4 Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberných miest odberateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby vo všetkých jeho odberných miestach.
4. Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy:
4.1 Miestom plnenia sú špecifikované odberné miesta odberateľa. Technické údaje a identifikácia odberných miest objednávateľa ( POD kódy) sú uvedené v Technickej špecifikácii.
4.2 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov.
5. Cena:
5.1 Cena za plnenie je stanovená ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za dodávku plynu vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, ceny za distribučné služby (prepravu plynu, distribúciu plynu, systémové služby a ostatné regulované položky), spotrebnú daň počas celého zmluvného obdobia, vrátane DPH.
5.2 Podľa znenia bodu 6.11 OUEP, v prípade odberu plnenia vo výške menej ako 80 % predpoklad. množstva plnenia počas celého zmluvného obdobia z dôvodov pričítateľných Objednávateľovi, je Dodávateľ oprávnený voči Objednávateľovi vyúčtovať za neodobraté plnenie (rozdiel medzi skutočne odobratým plnením a minimálnym množstvom plnenia vo výške 80 % predpokladaného množstva plnenia) kompenzačný poplatok, zodpovedajúci rozdielu ceny za dodávku 80 % predpokladaného množstva plnenia (vypočítanej pomernou časťou celkovej zmluvnej ceny pre predpokl. množstvo plnenia) a cenou za skutočne odobraté plnenie
5.3 Dodávateľ si nebude uplatňovať sankcie voči Objednávateľovi v prípade neodobratia ako aj prekročenia predpokladaného zmluvného množstva v rozsahu rezervovaných kapacít v tolerancii ±20 % (OUEP, čl. VI, ods. 6.11).
5.4 Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
6. Platobné a fakturačné podmienky:
6.1 Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku.
6.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia odberateľovi.
6.3 Ak vzniknú pri fakturácii chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnych konštánt, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., má odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
6.4 Ostatné platobné a fakturačné podmienky - v súlade s ustanoveniami OUEP.
7. Povinnosti dodávateľa:
7.1 Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží: Platné Rozhodnutie Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/ 2012 Z.z.v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu.
7.2 Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží: Platnú zmluvu, uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete na celé obdobie plnenia zákazky, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na toto obdobie s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve.
7.3 Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží: Podrobný rozpočet - štruktúru ceny t. z . podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. Z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby (€/mesiac, €/kWh), ktoré tvoria zmluvnú cenu, za použitú tarifu (S9).
7.4 Porušenie povinností podľa bodu 7.1, 7.2 a 7.3 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
8. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných odberných miest odberateľa v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia.
9. Kúpna zmluva, VZP a OUEP majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa.
10. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sv. Anny 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2026 06:00 — 01.01.2027 06:00

650,00 MWh

61 499,00

49 999,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.10.2025 13:56

09.10.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.10.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 170
 119
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2025 14:58 - Vstupná ponuka 61 498,76 € Cena s DPH
08.10.2025 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka 58 286,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS