• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2025 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2025 08:35

Detail zákazky Z20255562

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2025 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2025 08:35

Základné údaje

Z20255562

OF-303015

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11396952

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

00603783

NEOXX a. s.

Ružová dolina 8, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické zabezpečenie prevádzky systému AMEBA

hot-line, elektronické služby, technická podpora, aktualizácia, ochrana dát

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IS AMEBA na obdobie 36 mesiacov
Funkcia
Medicínsky systém poskytuje komplexné informácie o aktuálnej mikrobiologickej situácii v zdravotníckom zariadení fungujúci 24 hodín denne 7 dní v týždni. Medicínsky systém je prepojený s IS laboratória prostredníctvom umelej inteligencie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Aplikačná podpora, správa používateľov IS a oprávnení ks 21 30
Technické zabezpečenie prevádzky systému AMEBA - SLA mesiac 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať Služby podpory. Služby podpory môžu byť dodávané virtuálne, pomocou video-konferenčnej služby a ich trvanie si Zákazník môže dohodnúť s poskytovateľom.
aplikačná podpora, správa používateľov IS a oprávnení
Hotline poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IS AMEBA, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IS AMEBA. Počas pracovných dní.
Pohotovosť pripravenosť Poskytovateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IS AMEBA v stanovenom rozsahu poskytovanej služby
V prípade nahlásenia výskytu kritických alebo nekritických problémov IS AMEBA je Poskytovateľ povinný poskytnúť riešenie v nasledovných lehotách áno
- Kritický problém: začiatok servisného zásahu do 4 hodín od nahlásenia Poskytovateľovi, odstránenie problému, resp. obnova služieb do 24 hodín od začiatku servisného zásahu
- Neklinický problém: začiatok servisného zásahu do 24 hodín od nahlásenia Poskytovateľovi, odstránenie problému do 5 pracovných dní
Spracovávanie podkladov pre Up-Date / Up-Grade vrátane zadministrovania požiadaviek na rozširovanie funkcionality na základe požiadaviek pracovníkov objednávateľa
Integrácia laboratória MEDIREX pre prenos laboratórnych vyšetrení áno
Monitoring komunikácie s laboratóriami a odstraňovanie prípadných problémov s komunikáciou a prenosom dát áno
Zálohovanie áno
Školiace služby podľa požiadaviek Objednávateľa a po vzájomnej predchádzajúcej dohode s Poskytovateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail.
Požaduje sa predložiť rozpis mesačných splátok do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Predmet plnenia bude vykonaný na základe požiadavky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Poskytovateľ služby (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za  poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni  poskytnutí služby. Splatnosť faktúry je 60 dní.
Predávajúci berie na vedomie, že predávajúci nie je oprávnený postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov (ďalej aj ako „Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Predávajúci zároveň berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
15. Predávajúci berie na vedomie, že predávajúci nie je oprávnený zabezpečiť pohľadávky voči kupujúceho prostredníctvom ručenia podľa § 91 ods. 3 zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov (ďalej aj ako „Zákon č. 578/2004 Z.z.“) bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho. Predávajúci zároveň berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho zabezpečené ručením v rozpore s dohodou s kupujúcim
podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občiansky zákonník neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Predávajúci berie na vedomie, že jednostranné započítanie pohľadávok predávajúceho voči kupujúcemu nie je možné. Započítanie pohľadávok kupujúceho voči predávajúcemu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu v zmysle zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších právnych predpisov.
Zmluvné strany sa dohodli, že neodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy uzatvoria zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností (ďalej aj ako „zmluva o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení“) podľa zákona č. 69/2018 o kybernetickej bezpečnosti v znení neskorších právnych predpisov (ďalej aj ako „zákon o kybernetickej bezpečnosti“), v nadväznosti na povinnosť objednávateľa ako prevádzkovateľa základnej služby, ktorý je povinný pri výkone činnosti, ktorá priamo súvisí s dostupnosťou, dôvernosťou a integritou prevádzky sietí a informačných systémov,
prostredníctvom tretej strany, uzatvoriť zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení. Dodávateľ berie na vedomie, že počas trvania platnosti tejto zmluvy je povinný vykonávať a realizovať bezpečnostné opatrenia v súlade so zmluvou o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a zákona o kybernetickej bezpečnosti a je povinný sa podrobiť kontrole plnenia týchto opatrení zo strany objednávateľa ako prevádzkovateľa základnej služby a Národného bezpečnostného úradu z dôvodu, že objednávateľ je prevádzkovateľom kritickej základnej služby.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

13.10.2025 00:00 — 13.10.2028 00:00

36,00 mesiac

59 389,00

59 389,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.10.2025 13:15

04.10.2025 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 434
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2025 14:00 - Vstupná ponuka 58 680,00 € Cena bez DPH
01.10.2025 14:00 - Najvýhodnejšia ponuka 58 680,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS