• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2025 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2025 13:50

Detail zákazky Z20255509

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2025 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2025 13:50

Základné údaje

Z20255509

OF-303472

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11396934

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

35975075

Explorea s.r.o.

Masarykova 24, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ELISA kit a príslušenstvo k laboratórnej diagnostike

laboratórium, kit, strip, viečko

  • 24327000-2 - Rôzne organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ELISA kit a príslušenstvo k laboratórnej diagnostike
Funkcia
výskumné a výukové účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Dog parvovirus (PV) antibody (IgG) Elisa Kit ks 3
Veľkosť počet jamiek 96
Požadovaný objem vzorky µ 50 100
Celkový čas testu hod. 5
2. ReLoad PCR Tube Strips, White Low Profile Low Bind 8-Tube Strips, 1 bal./120 ks v boxe, balené po 24 ks bal. 1
Maximálna kapacita µl 225
Pracovný objem µl 5 125
3. Flat 8-Cap Strips for A-Frame PCR plates and ReLoad PCR Tube Strips, 1 bal./300 ks v boxe, balené po 12 ks bal. 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Dog parvovirus (PV) antibody (IgG) Elisa Kit
založený na technike kvalitatívneho imunotestu áno
súčasť kitu mikrotitračná platnička potiahnutá protilátkou špecifickou pre psí parvovírus (PV)
založený na báze sendvičovej (sandwich) ELISA áno
požadované typy vzoriek, ktoré môžu byť kitom vyšetrené sérum, plazma, moč, homogenáty tkanív, supernatanty bunkových kultúr
Štandardy (obsah kitu) pozitívna, negatívna
Detekčná vlnová dĺžka: 450 nm áno
Požadovaná súčasť kitu 1 platnička (12x8 jamiek pokrytých protilátkou špecifickou pre psí parvovírus = 96 jamiek); pozitívna kontrola (1x0,5 ml); negatívna kontrola (1x0,5 ml); HRP-konjugát (1x6 ml);
Požadovaná súčasť kitu riedidlo na vzorky (1x6 ml); chromogénny roztok A (1x6 ml); chromogénny roztok B (1x6 ml); stop roztok (1x6 ml); premývací roztok (1x20 mlx30 fold); manuál (1x) a lepiaci pásik (1x)
2. ReLoad PCR Tube Strips, White Low Profile Low Bind 8-Tube Strips
typ tenkostenné 8-skúmavkové stripy, low bind, nízkoprofilové, biele
určenie pre PCR, qPCR, skladovanie a transport reagencií, možnosť použitia v v termocykléri alebo ako náhradné jamky ku kompatibilným platničkám A-Frame
bez DNáz, RNáz, nukleáz a ľudskej gDNA áno
3. Flat 8-Cap Strips for A-Frame PCR plates and ReLoad PCR Tube Strips
Viečka na PCR 8-skúmavkový strip,  rovné áno
určenie pre ReLoad PCR stripy a A-Frame platničky Arvensis
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar v originálnom obale.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a údaje/doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru (napr. značku a typ), inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Požadované produkty musia byť validované a spĺňať všetky uvedené požiadavky objednávateľa pre kontinuálnosť a reprodukovateľnosť výsledkov pokračujúceho výskumu, pričom špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácie experimentov, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
10. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
11. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
11. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
12. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
13. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
14. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt, a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu/údaje k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
15. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
16. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
17. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR.
18. a) Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

08.10.2025 08:00 — 03.11.2025 14:00

1,00 súbor

2 078,00

1 951,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.09.2025 13:31

06.10.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 157
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2025 12:18 - Vstupná ponuka 2 077,20 € Cena s DPH
01.10.2025 12:18 - Najvýhodnejšia ponuka 2 077,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS