• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2025 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2025 09:50

Detail zákazky Z20255492

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2025 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2025 09:50

Základné údaje

Z20255492

OF-303342

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11396958

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie na tlač a tonerové náplne

tlač, farba, toner, kopir, sken

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zariadenie na tlač
Funkcia
Na tlač, skenovanie a kopírovanie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Rozlíšenie tlače DPI 1200 x 1200
Rýchlosť tlače str./min. 33
Doba zahrievania s 14
Čas prvej strany (čiernobielo, normálna kvalita) s 7,1
Čas prvej strany (farebne, normálna kvalita) s 7,1
Rozlíšenie optického skenovania DPI 600 x 600
Vstupná farebná hĺbka skenovania bit 24
Výstupná farebná hĺbka skenovania bit 24
Úrovne odtiene šedi - 256
Spotreba energie W 1380
Spotreba energie (v pohotovosti) W 24
Frekvencia vstupného striedavého napätia Hz 50-60
Vstupné striedavé napätie V 220-240
Hmotnosť kg 23,3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
tlačová technológia Laser
Tlač Farebná tlač
Obojstranné kopírovanie Áno
Kopírovanie Farebné kopírovanie
Maximálny počet kópií 999 kópie
Zmena veľkosti kópií 25 - 400%
Funkcia kopírovania pre ID-karty Áno
Duplexné skenovanie Áno
Skenovanie Farebné skenovanie
Typ skeneru min. DADF skener
Skenovanie min. Cloud, E-mail, FTP, USB
Ovládače skenera min. ICA, TWAIN, WIA
Faxovanie Áno, Farebné faxovanie
Rýchlosť modemu min. 33,6 Kbit/s
Pamäť faxu min. 512 strany
Rýchle vytáčanie Áno
Obojstranné funkcie skenovania Áno
Celkový počet vstupných zásobníkov 1
Celková vstupná kapacita min. 250 listy
Celková výstupná kapacita 150 listy
Viacúčelový zásobník Áno
Kapacita viacúčelového zásobníka min. 50 listy
Automatický podávač dokumentov (ADF) Áno
Kapacita automatického podávača min. 50 listy
Maximálna kapacita vstupnej jednotky 850 listy
Ručný podávač: Maximálna veľkosť papiera ISO-A série A4
Ručný podávač: Druhy médií v zásobníku papiera min. Kriedový papier, Obálky, Ťažký papier, Obyčajný papier, Pohľadnica, Recyklovaný papier, Tenký papier
Ručný podávač: A-veľkosti podľa ISO (A0. .. A9) min. A4, A5, A6
Ručný podávač: B-veľkosti podľa ISO (B0. .. B9) min. B5
Ručný podávač: Podpora Non-ISO veľkosti médií min. Executive (184 x 267mm), Letter, Statement (140 x 216mm)
Ručný podávač: Veľkosti obálok min. C5, Com-10, DL, Monarch
Ručný podávač: Hmotnosť médií v zásobníku papiera min. 60 - 200 g/m²
Vstavaný displej Áno
Displej LCD
Systém ovládania Dotyk
Farebný displej Áno
Podporované operačné systémy min. Windows 10, Windows 11, Windows 8.1, Linux
Podporované serverové operačné systémy min. Windows Server 2022, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019
Prevádzkový rozsah teplôt (T-T) min. 10 - 30 °C
Požadované parametre spĺňa napr . Canon i-SENSYS MF754CDW Laser A4 1200 x 1200 DPI 33 str. za minútu Wi-Fi „alebo ekvivalentný"
 2. Tonerová náplň – originál
Funkcia
Na tlač dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo (sada) ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Toner typ 1 Kapacita 7600 strán , Farba čierna
Toner typ 2 Kapacita 2100 strán, Farba azúrový
Toner typ 3 Kapacita 2100 strán, Farba purpurový
Toner typ 4 Kapacita 2100 strán, Farba žltý
Určenie Pre zariadenie na tlač špecifikované v položke č. 1
 3. Tonerová náplň – originál
Funkcia
Na tlač dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo (sada) ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Toner typ 1 Kapacita 6300 strán , Farba čierna
Toner typ 2 Kapacita 2300 strán, Farba azúrový
Toner typ 3 Kapacita 2300 strán, Farba purpurový
Toner typ 4 Kapacita 2300 strán, Farba žltý
Určenie Pre zariadenie na tlač Canon i-SENSYS MF732Cdw
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru a upresniť dátum dodania do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu a musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať iba tonerové náplne vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Výrobok nesmie byť starší ako 2 roky od dátumu výroby.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Požaduje sa, aby faktúra obsahovala rozpis položiek podľa technickej špecifikácie, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ faktúru vráti lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH ostáva prázdne.
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH vyhlasuje , že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Strojnícka fakulta, Katedra obrábania a výrobnej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

10.10.2025 08:00 — 03.11.2025 14:00

9,00 Ks

952,00

952,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.09.2025 13:01

06.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 285
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2025 21:33 - Vstupná ponuka 952,00 € Cena bez DPH
30.09.2025 21:33 - Najvýhodnejšia ponuka 952,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS