• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2025 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2025 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2025 11:55

Detail zákazky Z20255491

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2025 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2025 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2025 11:55

Základné údaje

Z20255491

OF-303440

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11443372

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pamätné plakety (mince)

Pamätné mince

  • 18512100-2 - Mince
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pamätná minca
Funkcia
razená pamätná minca
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Priemer mince 40 mm
Hrúbka mince 3 mm
Vzdialenosť medzi vnútorným a vonkajším kruhom 4 mm
Povrchová úprava zliatina kovu, strieborná patina
Patina okolo písma, hviezd, znakov a hradu
3D dizajn na obidvoch stranách áno
Farebné prevedenie znakov áno
Grafický návrh mince príloha č. 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Záruka na predmet zákazky min. 24 mesiacov.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia tovaru.
Dodací list a faktúra musí obsahovať cenu za tovar bez DPH a s DPH.
Objednávateľ požaduje aby Dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa 2 pracovné dni vopred pred ich dodaním.
Dodanie v čase od 07,00 hod. do 13,00 hod.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu. vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
V prípade, že Dodávateľovi nebol umožnený vstup do objektu z dôvodu nesplnenia povinnosti, ktorých plnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, Objednávateľ považuje plnenie zmluvy za nedodané.
V prípade, ak Dodávateľ nedodá tovar včas podľa podmienok tejto zmluvy, je Dodávateľ povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny riadne a včas nedodaného tovaru, a to za každý, aj začatý, deň omeškania.
Návod na obsluhu je v slovenskom alebo českom jazyku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými, alebo vyššími parametrami.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

17.10.2025 10:00 — 14.11.2025 10:00

1,00 1,0000

3 000,00

2 994,00

Objednávateľ žiada predložiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy podrobnú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdenú pečiatkou a podpisom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.09.2025 09:58

15.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 145
 178
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2025 13:07 - Vstupná ponuka 2 999,97 € Cena s DPH
10.10.2025 10:17 - Najvýhodnejšia ponuka 2 767,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS