• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2025 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2025 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2025 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2025 16:05

Detail zákazky Z20255480

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2025 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2025 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2025 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2025 16:05

Základné údaje

Z20255480

OF-303434

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11383635

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

35768444

BIOTECH s.r.o.

Kresánkova 12, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie pre IHC

chemikália, protilátka

  • 24320000-3 - Základné organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie pre IHC
Funkcia
na vedecké  účely  v laboratóriu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kozia protilátka proti králičiemu IgG (H+L), biotinylovaná // Veľkosť balenia: 1,5 mg bal 1
2. Súprava VECTASTAIN® Elite® ABC-HRP, peroxidáza (štandard) bal 1
3. Polyklonálna protilátka proti králičímu adiponektínu  // veľkosť balenia: 1 ml bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kozia protilátka proti králičiemu IgG (H+L), biotinylovaná (BA-1000-1.5) POLOŽKA 1
biotinylovaná; cieľový druh: Králik; hostiteľský druh: koza; vo forme koncentrátu; aplikácie: Imunohistochémia / imunocytochémia, imunofluorescencia, in situ hybridizácia, blotovacie aplikácie, Elispot, ELISA testy
odporúčaný rozsah koncentrácie: 2 – 10 µg/ml; zloženie: 10 mM fosforečnan sodný, pH 7,8, 0,15 M NaCl, 0,08 % azid sodný, 3 mg/ml hovädzieho sérového albumínu (tomuto opisu zodpovedá BA-1000 Anti-Rabbit IgG (H+L), made in goat, 1.5 mg)
2. Súprava VECTASTAIN® Elite® ABC-HRP, peroxidáza (štandard) (PK-6100) POLOŽKA 2
Súprava musí obsahovať dostatok činidiel na farbenie približne 500 – 1 000 rezov; aplikácie: Imunohistochémia / imunocytochémia, in situ hybridizácia, blotovacie aplikácie, Elispot, ELISA testy
Požaduje sa obsah súpravy: 2 ml činidla A a 2 ml činidla B; vo forme koncentrátu ;; technológia. systémy ABC Elite (Avidín/Biotín); detekčný enzým: peroxidáza (tomuto opisu zodpovedá PK-6100 VECTASTAIN® Elite ABC-Peroxidase Kit, 1 Kit)
3. Polyklonálna protilátka proti králičímu adiponektínu POLOŽKA 3
Polyklonálna protilátka proti ADP; hostiteľský druh: králik; reaktivita: kura, človek, myš; čistenie: Afinitná chromatografia na antigén-špecifickú látku s následnou afinitnou chromatografiou na proteíne A; forma: Kvapalina; aplikácie: Western blot (WB), imunocytochémia (ICC), imunohistochémia (IHC), imunoprecipitácia (IP);
Kvapalina; Dodanie vo forme roztoku v 0,01 M PBS, pH 7,4, s obsahom 0,05 % Proclinu-300 a 50 % glycerolu; koncentrácia: 0,23 mg/ml (špecifické pre danú šaržu); aplikácie: Western blot (WB), imunocytochémia (ICC), imunohistochémia (IHC), imunoprecipitácia (IP); veľkosť balenia: 1 ml.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar v originálnom obale.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a údaje/doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru (napr. značku a typ), inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa predložiť  rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Požadované produkty musia byť validované a spĺňať všetky uvedené požiadavky objednávateľa pre kontinuálnosť a reprodukovateľnosť výsledkov pokračujúceho výskumu, pričom špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácie experimentov, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
10. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
11. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
11. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
12. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
13. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
14. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt, a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu/údaje k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
15. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
16. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
17. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR.
18. a) Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

06.10.2025 08:00 — 31.10.2025 14:00

3,00 bal

1 818,00

1 731,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2025 15:11

02.10.2025 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.10.2025 15:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 156
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.09.2025 15:27 - Vstupná ponuka 1 817,55 € Cena s DPH
29.09.2025 15:27 - Najvýhodnejšia ponuka 1 817,55 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS