30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46946411
skRASTer s.r.o.
47, Vyšný Orlík, 09011, SVK
Pamätné plakety - mince
Pamätné plakety - mince
Tovar, Služba
|
1. Pamätné plakety - mince
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| zabezpečenie pamätných plakiet - minci pre PrV |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Priemer mince | mm | 45 | ||
| Hrúbka mince | mm | 3 | ||
| Váha mince | g | 20 | 40 | |
| Počet kusov | ks | 144 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Povrchová úprava | zliatina kovu v zlatej farbe (platina) |
| 3D dizajn | na obidvoch stranách |
| Motív a vyobrazenie na oboch stranách | podľa prílohy č.1, č.2, č.3, |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením. |
| Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH). |
| Objednávateľ vyžaduje, aby bola zaslaná podrobná technická a cenová špecifikácia potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa. |
| Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy, pri dodaní odovzdať materiálový list a údržbový list v slovenskom, alebo českom jazyku. |
| Dodávateľ oznámi presný termín plnenia do 3 pracovných dní vopred, kontaktnej osobe v mieste plnenia. |
| Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. |
| Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky. |
| Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. |
| Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. |
| Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
| V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. |
| Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť 30 dňová lehota splatnosti faktúry. |
| Záručná doba je v trvaní 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. |
| Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. |
| Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Šafárikova 109, VÚ8024, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
05.10.2025 14:30 — 03.11.2025 14:32
1,00 Podľa technických vlastností
811,32
811,32
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ predložil vlastný návrh plnenia zmluvy pri zachovaní požadovaných parametrov položiek opisného formulára, s prihliadnutím na kvalitu, spracovanie a funkcionalitu.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.09.2025 15:03
03.10.2025 09:00
03.10.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.09.2025 16:41 - Vstupná ponuka | 811,32 | € | Cena bez DPH |
| 01.10.2025 10:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 799,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: