• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2025 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2025 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2025 10:15

Detail zákazky Z20255460

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2025 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2025 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2025 10:15

Základné údaje

Z20255460

OF-302771

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11403758

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

27831345

XEVOS Solutions s.r.o.

28. října 1584/281, Ostrava, 70900, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora licencií MS pre kancelárske systémy

podpora licencií

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podpora licencií Microsoft 365 Business Standard
Funkcia
Podpora licencií Microsoft 365 Business Standard na obdobie od 1.1.2026 do 31.12.2027
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obdobie podpory mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
part number CFQ7TTC0LDPB
počet licencií 150 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy.
b. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový).
c. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi doklad Cloud Solution Provider s platným kontraktom MS Premier support for Partners.
d. Objednávateľ má povinnosť bezodkladne po posúdení dodanej služby a súvisiacich dokumentov vystaviť a potvrdiť protokol o akceptovaní predmetu plnenia.
e. Ak sa preukáže, že služba nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady a dodávateľ je povinný ich odstrániť.
f. Ak dodávateľ neodstráni vady do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
g. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov b. až e. je porušením zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
h. Platobné podmienky: Dodávateľ vystaví a doručí faktúru do 15 dní od začiatku plynutia každého 12 mesačného obdobia podpory. Podkladom pre vystavenie faktúry je zmluva.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Areál V1, Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2027 00:00

1,00 súbor

45 060,00

45 060,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.09.2025 12:24

07.10.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 438
 19
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2025 13:33 - Vstupná ponuka 45 060,00 € Cena bez DPH
07.10.2025 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 33 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS