00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
35906570
HSC Medical, s.r.o.
Klincová 37, Bratislava, 82108, SVK
Injekčná pumpa - injektomat
injekčná pumpa
Tovar, Služba
|
1. Injekčná pumpa
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vybavenie pracoviska - Injekčná pumpa potrebná pri operácii koní a pri pooperačných stavoch. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Injekčná pumpa | ks | 2 | ||
| Prietok | ml/hod | 0,1 | 1800 | |
| Injekčná striekačka - veľkosť | ml | 2 | 60 | |
| VTBI | ml | 0 | 9999,99 | |
| Objem | ml | 36000 | ||
| Afmosférický tlak | kPa | 86 | 106 | |
| Hmotnosť | kg | 1,8 | ||
| Prevádzka batérie - výdrž | hod | 7 | ||
| Spotreba energie | VA | 35 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rýchlosť infúzie - okluzívny tlak 13 úrovni, stohovateľné, pohotovostný režim BOLUS | áno |
| Voliteľná svorka na tyč pre klietku pre domáce zvieratá. | áno |
| Prítok - presnosť | +/- 2 % už od 0,1 ml/h |
| Infúzne režimy | Režim rýchlosti, režim času, režim hmotnosti, prerušený režim, knižnica liekov |
| Číselný a grafický indikátor tlaku | áno |
| Automatická identifikácia typov a veľkosti striekačiek | áno |
| sadzba KVO - 0,1 až 10 ml/h, prírastok: 0,1 ml/h | áno |
| Použiteľná injekčná striekačka - Otvorený systém | 2 ml, 5 ml, 10 ml, 20 ml, 30 ml, 50/60 ml |
| sadzba 2 ml striekačka | 0,1 - 150 ml/h |
| sadzba 5 ml striekačka | 0,1 - 150 ml/h |
| sadzba 10 ml striekačka | 0,1 - 300 ml/h |
| sadzba 20 ml striekačka | 0,1 - 600 ml/h |
| sadzba 30 ml striekačka | 0,1 - 900 ml/h |
| sadzba 50 (60) ml striekačka | 0,1 - 1800 ml/h |
| Ochrana proti vlhkosti IP 44 | áno |
| Pracovné prostredie | teplota 5-40°C, vlhkosť 10%-95% (bez námrazy) |
| Batéria DC7,2V (nabíjateľná lítium-polymérová batéria 2550mAh prípadne 2550mAhx2) | 8h pri 5ml/h - 1 batéria, 16h pri 5ml - 2 batérie |
| Napájanie - AC | 100-240V 50/60Hz |
| Rozmer D x Š x V | max. 240 x 135 x 138 |
| Názov |
| 1.Vrátane dopravy na miesto plnenia- dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy. |
| 2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| 3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale. |
| 4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| 5. Požaduje sa predložiť rozpis ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| 6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| 7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať. |
| 8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| 10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúry zasielať aj v CSV alebo TXT forme. |
| 10. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá záručný list a dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 12. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| 13. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| 14. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| 15. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| 16. Záruka na tovar je min 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 17. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
09.10.2025 08:00 — 10.11.2025 14:00
2,00 ks
1 119,00
910,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.09.2025 11:36
06.10.2025 12:00
06.10.2025 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.09.2025 21:57 - Vstupná ponuka | 1 118,99 | € | Cena s DPH |
| 29.09.2025 21:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 118,99 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: