• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2025 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2025 15:20

Detail zákazky Z20255433

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2025 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    02.10.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.10.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.10.2025 15:20

Základné údaje

Z20255433

OF-303280

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11383607

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby, kalendáre, diáre, perá, páska, špagát

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30199792-8 - Kalendáre

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby č.1
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodanie: Slovenská zdravotnícka univerzita, Limbová 14 - recepcia , Bratislava
Stredisko: Ubytovacie zariadenie SZU v Bratislave, NRC pre prevenciu HIV/AIDS, Riaditeľstvo polikliniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Termo páska do e-kasy, rozmer: 80/60/17mm, návin: 38m,  gramáž: 55g/m2 ks 300
2. Nástenný 3-mesačný kalendár 2026 so špirálou modrý, rozmer: 31,5 x 55,5 cm, 12 listov ks 3
3. Stolový kalendár plánovací stĺpcový týždenný, rozmer: 297 x 138, 31 listov ks 6
4. Diár 2026 B5, Formát diára: 170 x 240 mm, rozsah diára: 128 strán, kalendárium: týždenné, farba: modrá ks 5
5. Diár 2026 B5, Formát diára: 170 x 240 mm, rozsah diára: 128 strán, kalendárium: týždenné, farba: čierna ks 5
6. Diár 2026 A4, Formát diára: 202 x 260 mm, rozsah diára: 160 listov, kalendárium: týždenné, farba: modrá ks 1
7. Univerzálne kancelárske nožnice, veľkosť: 21cm, farba: čierna ks 2
8. Jednorazové guľôčkové pero s oranžovým plastovým telom, guľôčka 0,7 mm, šírka stopy 0,3 mm, farba tuhy: červená ks 5
9.  Jednorazové guľôčkové pero s oranžovým plastovým telom, guľôčka 0,7 mm, šírka stopy 0,3 mm, farba tuhy: zelená ks 5
10. Samolepiace poznámkové bločky v žltej farbe, rozmer: 76 × 76 mm, počet lístkov 100ks, ks 10
11. Sada univerzálnych zvýrazňovačov s klipom, hrot zrezaný, šírka stopy 2 - 5 mm, farba: mix neón farby, bal. 4ks bal. 4
12. Špagát z prírodného materiálu - juty, Dtex/gramáž: 500 x 2/ 200g, gramáž: 200g/m2, dĺžka: 200m, ks 1
13. Permanentný popisovač  ozn.OHP Centropen 2636 F/4S, typ hortu: okrúhly, šírka stopy 0,6 mm, farba: mix, bal. 4ks bal. 3
14. Korekčný jednorazový roller, šírka stopy: 4,2 mm, návin: 5m, ks 10
15. Baliaca lepiaca páska priehľadná, rozmer:  50 mm × 66 m, ks 2
16. Záznamník zdravotníckych výkonov a iných odborných aktivít s 2 záložkami (zdravotná karta) formát: 560 x 390 mm, papier: kartón, farba: biela ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave, Limbova14, 833 03  Bratislava
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 13:00 hod, piatok 08:00hod. do 12:00 hod.
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy,
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu,
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar,
Objednávateľ požaduje faktúru so splatnosťou 30 dní od dodania tovaru, faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka,
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite,
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie, ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje o vystavenie 3 ks samostatných faktúr podľa rozdelenia položiek opisného formulára, ktorý bude zaslaný emailom po ukončení elektronického trhovníctva dodávateľovi!!!

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

06.10.2025 08:30 — 10.10.2025 12:30

1,00 sada

1 343,45

1 343,45

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.09.2025 08:32

02.10.2025 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.10.2025 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 42
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2025 09:55 - Vstupná ponuka 1 343,00 € Cena bez DPH
02.10.2025 13:07 - Najvýhodnejšia ponuka 1 340,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS