• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2025 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2025 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2025 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2025 09:25

Detail zákazky Z20255432

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2025 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2025 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2025 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2025 09:25

Základné údaje

Z20255432

OF-303164

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11410275

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36219185

RO-EXPO s.r.o.

Štefánikova 7342/52A, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Železiarske výrobky a brusivá

Šmirgeľ, hmoždinka

  • 44316000-8 - Železiarsky tovar
  • 14810000-2 - Brúsne produkty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 14522300-9 - Šmirgeľ
  • 44420000-0 - Výrobky používané v stavebníctve

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Brúsny papier
Funkcia
Na ručné brúsenie drevených a kovových materiálov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brúsny papier zrnitosť 40 ks 200
Brúsny papier zrnitosť 80 ks 200
Brúsny papier zrnitosť 100 ks 200
Brúsny papier zrnitosť  120 ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery 230 x 280 mm
 2. Hmoždinka
Funkcia
Použitie do všetkých stavebných materiálov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hmoždinka 6 x 50 mm ks 400
Hmoždinka 8 x 65 mm ks 400
Hmoždinka 10 x 80 mm ks 200
Hmoždinka 12 x 60 mm ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál nylon
Ozubené poistky proti pretočeniu po stranách držia hmoždinku pevne na mieste áno
Úzky golier zabraňuje zapadnutiu hmoždinky do otvoru. áno
DuoPower áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie na mieste plnenia.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží technickú a podrobnú cenovú špecifikáciu s uvedením presných obchodných názvov, jednotkových cien bez DPH, výšky DPH, jednotkových cien s DPH x množstvo, celkovej zmluvnej ceny bez DPH a celkovej zmluvnej ceny s DPH potvrdenú pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra musí byť vyhotovená v 2 výtlačkoch.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 6:00 do 13:00 hod.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ požaduje predložiť návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku.
Množstvo tovaru (zvýšenie) je možné (nie povinné) počas trvania zmluvy meniť len písomnou dohodou zmluvných strán (objednávka) podľa zákona č. 345/2015, § 18, ods. 1), písm. a), a to do výšky maximálneho limitu finančných prostriedkov, ktoré mal verejný obstarávateľ zabezpečené pri vyhlásení zákazky. Podmienkou je dodržanie jednotkovej ceny a technickej špecifikácie tovaru dohodnutej v tejto zmluve.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemecká súp. č. 1043, Nemecká, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

10.10.2025 09:00 — 10.11.2025 09:00

1,00 jeden celok

800,00

639,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2025 08:12

08.10.2025 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.10.2025 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2025 14:19 - Vstupná ponuka 369,00 € Cena s DPH
30.09.2025 14:19 - Najvýhodnejšia ponuka 369,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS