• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2025 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2025 10:53
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2025 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2025 11:45

Detail zákazky Z20255407

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2025 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2025 10:53
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2025 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2025 11:45

Základné údaje

Z20255407

OF-303343

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11377253

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vyslobodzovacie hydraulické zariadenia a príslušenstvo

sada na vlámanie, páčidlá, pajsre, breaching kit, prelomenie dverí, kladivo

  • 35110000-8 - Hasičské, záchranárske a bezpečnostné vybavenie
  • 35112000-2 - Záchranárske a pohotovostné vybavenie
  • 35000000-4 - Bezpečnostné, hasičské, policajné a ochranné vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Súprava vyslobodzovacieho náradia na breaching
Funkcia
Tovar slúžiaci pre potreby profesionálneho zásahového tímu pre rýchle a bezpečné prelomenie drevených a oceľových dverí smerom dovnútra aj von, bez ohľadu na ich bezpečnostné prvky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Súprava vyslobodzovacieho náradia na breaching ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
P7 MultiPry - koben musí byť zabezpečené
S1 – kladivo musí byť zabezpečené
P9 MultiBreacher – veľké páčidlo s rukoväťou musí byť zabezpečené
R9 MiniRam – kompaktné baranidlo musí byť zabezpečené
Edgebender 2 – multifunkčná svorka musí byť zabezpečené
Taška na súpravu musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a kompletného materiálu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH, montáže v mieste plnenia a zaškolenia obsluhy v mieste plnenia.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, ktorá slúži aj ako dodací list.
Dodávateľ dodá materiál nový a nepoužitý.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Záručná doba musí byť v trvaní min. 2 roky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

06.10.2025 10:54 — 31.10.2025 10:54

1,00 celý predmet zákazky

2 200,00

1 696,26

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.09.2025 10:55

01.10.2025 10:53

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2025 11:08

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2025 13:20 - Vstupná ponuka 2 199,99 € Cena s DPH
27.09.2025 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka 2 199,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS