30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
45329478
ŠTÝL EU s.r.o.
Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK
Opravy a ošetrovanie elektrocentrál
oprava, ošetrovanie, elektrocentrála, dieselagregát, generátor elektrickej energie
Služba
|
1. Oprava a ošetrovanie elektrocentrál
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je vykonanie opráv a ošetrení na elektrocentrálach objednávateľa |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Elektrocentrála Honda Elemax SH 7600EX | ks | 1 | ||
| Elektrocentrála Honda Elemax SHX 1000 | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Elektrocentrála Honda Elemax SH 7600EX | Oprava (výmena) regulátora otáčok, oprava nálezových porúch, výmena motorového oleja, výmena všetkých filtrov |
| Elektrocentrála Honda Elemax SHX 1000 | Oprava (výmena) karburátora, oprava nálezových porúch, výmena motorového oleja, výmena všetkých filtrov |
| Názov |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená. |
| Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
| Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
| Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
| Servis a opravu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadovaných prístrojov. |
| Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii. |
| Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
| Náhradné diely, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
| Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu a opravy do prevádzkovej dokumentácie. |
| Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred. |
| Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu po realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo. |
| Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
| Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
| Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie zariadenia spôsobené poskytovateľom |
| Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| Miesto vykonania opravy: do 20 km po pozemnej komunikácií od adresy: Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
02.10.2025 10:45 — 28.11.2025 10:45
1,00 Celý predmet zákazky
1 000,00
812,19
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.09.2025 10:46
30.09.2025 11:45
01.10.2025 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.09.2025 10:49 - Vstupná ponuka | 999,99 | € | Cena s DPH |
| 30.09.2025 11:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 988,92 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: