• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2025 15:38
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2025 13:50

Detail zákazky Z20255384

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2025 15:38
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2025 13:50

Základné údaje

Z20255384

OF-302989

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11369583

Objednávateľ

36167991

Sanatórium Tatranská Kotlina, n. o.

Tatranská Kotlina 68, Vysoké Tatry, 05954, SVK

Dodávateľ

36366544

RIGHT POWER, a.s.

Na Bráne 8665/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie pre roky 2026 - 2028

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie pre roky 2026 - 2028
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie po dobu 36 mesiacov do odberného miesta (OM) špecifikovaného Odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku Odberateľa a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2026 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2028.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba OM - Sanatórium pre roky 2026 - 2028 MWh 974,04
Vysoká tarifa (VT) na OM MWh 451,89
Stredná tarifa (ST) na OM MWh 257,82
Nízka tarifa (NT) na OM MWh 264,33
Tolerancia odberu elektrickej energie pre OM pre vyhodnocovacie obdobie % 90 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM - EIC: 24ZVS0000003198N Napäťová úroveň: VN, Hodnota ističa: 100 A, Počet fáz: 3, Rezervovaná kapacita - 110 kW, RK - ročná, Sadzba distribúcie: X2, Vyúčtovacie obdobie: kalendárny mesiac
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia je odberné miesto Odberateľa.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM Odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať Odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu na OM uvedenom Odberateľom.
Odberateľ požaduje, aby Dodávateľ bol v predchádzajúcich troch rokoch Dodávateľom elektrickej energie min. 2 korporátnym Odberateľom (nie domácnostiam) v celkovom objeme minimálne 400,00 MWh/rok samostatne každému z nich, za predchádzajúce tri roky 2022, 2023, 2024.
Cena bude uhradená v mene - EUR.
Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok) a poplatkov za OM. Cena nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby.
V zmysle čl. V. 5.1 a 5.2 b), c), d) Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) je cena za plnenie zákazky stanovená ako celková cena nákladov za dodávku elektriny vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb, systémových služieb, služieb za prepravu a ostatných položiek  vrátane spotrebnej dane a DPH a to s prihliadnutím na špecifikáciu, alebo zmluvnú špecifikáciu plnenia, t.j. najmä na vyčíslené predpokladané množstvo objemu elektriny, dĺžku trvania zmluvného obdobia a zvolenú pásmovú tarifu pre konkrétny druh plnenia.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Cena za dodávku silovej elektriny (komodity) a za ostatné neregulované položky, dohodnuté medzi zmluvnými stranami na základe výsledku verejného obstarávania, sú počas celej doby trvania tejto zmluvy pevné a nemenné.
Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy 36 mesiacov, t.j. 974,04 MWh. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými a súvisiacimi službami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena za dodávku elektrickej energie (komodity) a fixné poplatky obchodníka nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Faktúry budú Dodávateľom vystavené a doručené Odberateľovi do jeho sídla v elektronickej forme elektronickou poštou - mailom. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Dodávateľ má právo vyhodnotiť zmluvné množstvo po skončení Vyhodnocovacieho obdobia. Vyhodnocovacím obdobím je obdobie od 01.01.2026 do 31.12.2028. Tolerancia odberu elektrickej energie pre všetky odberné miesta spolu je +/- 10%.
V prípade odberu Plnenia vo výške menej ako 90% predpokladaného množstva Plnenia počas celého Zmluvného obdobia z dôvodov pričítateľných Odberateľovi, je Dodávateľ oprávnený voči Odberateľovi vyúčtovať za neodobraté Plnenie (rozdiel medzi skutočne odobratým Plnením a minimálny množstvom Plnenia vo výške 90% predpokladaného množstva Plnenia) kompenzačný poplatok zodpovedajúci rozdielu ceny za dodávku 90% predpokladaného množstva Plnenia (vypočítanej pomernou časťou celkovej zmluvnej ceny pre predpokladané množstvo Plnenia) a cenou za skutočne odobraté Plnenie.
V prípade odberu Plnenia vo výške väčšej ako 110% predpokladaného množstva Plnenia počas celého Zmluvného obdobia z dôvodov pričítateľných Odberateľovi, je Dodávateľ oprávnený voči Odberateľovi vyúčtovať za prekročené Plnenie (rozdiel medzi skutočne odobratým Plnením a maximálnym množstvom Plnenia vo výške 110% predpokladaného množstva Plnenia) kompenzačný poplatok zodpovedajúci rozdielu ceny za dodávku 110% predpokladaného množstva Plnenia (vypočítanej pomernou časťou celkovej zmluvnej ceny pre predpokladané množstvo Plnenia) a cenou za skutočne odobraté Plnenie.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť Odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do odberného miesta odberateľa do výšky jeho maximálnej rezervovanej kapacity,
- zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre odberné miesto odberateľa,
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesto odberateľa na žiadosť odberateľa,
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste Odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradla na žiadosť Odberateľa,
Nový Dodávateľ zabezpečí všetky právne kroky s pôvodným Dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti. Zmenu Dodávateľa vybavuje nový Dodávateľ na základe splnomocnenia a všetkých potrebných údajov k predmetnej zmene Dodávateľa. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny Dodávateľa elektriny, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom Odberateľ dáva Dodávateľovi plnú moc na tieto úkony v dostatočnom časovom predstihu.
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými Odberateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky,
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ:
: ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) časti OPEP z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
: vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
: vystaví negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej Odberateľ Úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti Dodávateľom.
DOKLADY, ktoré je Dodávateľ povinný predložiť Odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy s Odberateľom na adresu Odberateľa (osobne, poštou, mailom), teda ešte pred samotným plnením zmluvy:
- Dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby Dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby,
- vyplnenú a Dodávateľom podpísanú Kalkuláciu všetkých položiek súvisiacich s dodávkou elektrickej energie - prenos elektriny, distribúcia, distribučné straty, prevádzkovanie systému, systémové služby, odvod do NJF, prístup do distribučnej sústavy a pod., v súlade s opisným formulárom, platnými OPEP a OUEP. Kalkulácia musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie. Kalkulácia bude slúžiť ako podklad k uzatvoreniu dodatku k tejto zmluve, ktorého obsahom budú ostatné podmienky plnenia predmetu zákazky, ako aj rozčlenenie celkovej ceny za predmet plnenia,
Ak predložený rozpis jednotlivých fakturačných položiek nebude doručený v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s Čl. XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
a) originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
b) originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu,
c) Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára.
d) Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu pre rok 2026 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Východoslovenského regiónu, prípadne Čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy pre rok 2026 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o prístupe do distribučnej sústavy.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.01.2026 do 31.12.2028.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je Dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu:
- Odberateľ požaduje možnosť uplatnenia si náhrady škody u Dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tomto formulári (v tejto zmluve),
- pre zmluvné strany platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy,
- ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie,
- zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa,
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Odberateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy,
- zmluvné strany môžu túto zmluvu ukončiť dohodou.
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto Zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od Zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje aj porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 VZP OPET.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude Odberateľ považovať aj:
a) odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu elektrickej energie,
b) ak sa Dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia,
c) ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve.
Akékoľvek prerušenie dodávky elektriny v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie pre Odberateľa aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho Dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa §524 a nasl. zák. č.40/1964Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
pokračovanie: Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ktorý je zdravotníckym zariadením je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení.
Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Odberateľ (ako verejný obstarávateľ) nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 01.01.2026, 00:00 hod. SEČ
Deň skončenia dodávky 31.12.2028, 24:00 hod. SEČ
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom následovne:
Fakturačné obdobie OM kalendárny mesiac
Frekvencia preddavkových platieb za OM 1-krát mesačne
Výška preddavkových platieb za OM 85% z predpokladanej spotreby na OM
Splatnosť preddavkovej faktúry 14 dní odo dňa doručenia faktúry. Odberateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu.
Splatnosť vyúčtovacej faktúry 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla Odberateľa. Odberateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu.
Vystavenie faktúry najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca
Realizácia platby až po dodaní elektriny a služieb s tým súvisiacich vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota V prípade odberu Plnenia vo výške menej ako 90% predpokladaného množstva Plnenia počas celého Zmluvného obdobia z dôvodov pričítateľných Odberateľovi, je Dodávateľ oprávnený voči Odberateľovi vyúčtovať za neodobraté Plnenie (rozdiel medzi skutočne odobratým Plnením a minimálny množstvom Plnenia vo výške 90% predpokladaného množstva Plnenia) kompenzačný poplatok zodpovedajúci rozdielu ceny za dodávku 90% predpokladaného množstva Plnenia (vypočítanej pomernou časťou celkovej zmluvnej ceny pre predpokladané množstvo Plnenia) a cenou za skutočne odobraté Plnenie.
Navrhnutá hodnota V prípade že odberateľ neodoberie aspoň 90% SZM dodávateľ je oprávnený zvýšiť cenu za každú odobratú MWh až o výšku určenú ako ZC=(Kx(90%ZM-X))/X (€/MWh). ZC-zvýšenie ceny, K-2násobok priemeru mesačných spotových cien kalendárneho roka zverejňovaných na https://okte.sk/sk/kratkodoby-trh/zverejnenie-udajov/mesacna-sprava-o-dt/. X-skutočne odobraté množstvo elektriny v príslušnom kalendárnom roku v MWh, pričom minimálna hodnota X je 1.

Presnejšie stanovenie nedočerpania množstva.

Názov
Pôvodná hodnota V prípade odberu Plnenia vo výške väčšej ako 110% predpokladaného množstva Plnenia počas celého Zmluvného obdobia z dôvodov pričítateľných Odberateľovi, je Dodávateľ oprávnený voči Odberateľovi vyúčtovať za prekročené Plnenie (rozdiel medzi skutočne odobratým Plnením a maximálnym množstvom Plnenia vo výške 110% predpokladaného množstva Plnenia) kompenzačný poplatok zodpovedajúci rozdielu ceny za dodávku 110% predpokladaného množstva Plnenia (vypočítanej pomernou časťou celkovej zmluvnej ceny pre predpokladané množstvo Plnenia) a cenou za skutočne odobraté Plnenie.
Navrhnutá hodnota Ak skutočný odber elektriny presiahne 110% SZM dodávateľ je oprávnený zvýšiť cenu za každú MWh odobratú v príslušnom fakturačnom období nad 120%SZM o 1,5-násobok priemernej mesačnej spotovej ceny, ktorá je pre každú hodinu každého dňa daného mesiaca ocenená hodinovou cenou elektriny na dennom trhu SR organizovanom spoločnosťou OKTE, a.s. Ceny sú pravidelne zverejňované na internetovej stránke OKTE a.s., pričom ako podklad pre výpočet sa použijú ceny uvedené v mesačných správach o dennom trhu (Mesačná správa o DT) z https://okte.sk/sk/kratkodoby-trh/zverejnenie-udajov/mesacna-sprava-o-dt/.

Je potrebné stanoviť ocenenie spotreby v prípade, ak bude väčšia ako je dohodnuté percento.

Názov
Pôvodná hodnota Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ je oprávnený prerušiť dodávku elektrickej energie v prípade, ak odberateľ neuhradí preddavkovú platbu alebo vyúčtovaciu faktúru ani v dodatočnej lehote - po predchádzajúcom písomnom upozornení zo strany dodávateľa.

Je potrebné zadefinovať kedy dodávateľ odberateľa môže odpojiť.

Názov
Pôvodná hodnota - zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste Odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradla na žiadosť Odberateľa,
Navrhnutá hodnota - byť súčinný pri požiadavke odberateľa o montáž meradla, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa, taktiež byť súčinný pri žiadosti o preskúšanie meradla

dodávateľ tieto služby priamo nerealizuje. za služby zodpovedá PDS. dodávateľ vie byť súčinný pri požiadavke odberateľa o dané činnosti. príjme žiadosť a postúpi ju PDS

Názov
Pôvodná hodnota Nový Dodávateľ zabezpečí všetky právne kroky s pôvodným Dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti. Zmenu Dodávateľa vybavuje nový Dodávateľ na základe splnomocnenia a všetkých potrebných údajov k predmetnej zmene Dodávateľa. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny Dodávateľa elektriny, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom Odberateľ dáva Dodávateľovi plnú moc na tieto úkony v dostatočnom časovom predstihu.
Navrhnutá hodnota žiadame vyňať

Zo strany odberateľa je potrebné zmluvu vypovedať u súčasného dodávateľa. Iný dodávateľ nepozná podmienky zmluvy.

Názov
Pôvodná hodnota - ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie,
Navrhnutá hodnota Žiadame vyňať.

Dodávateľ nakupuje zmluvný objem akonáhle má informáciu o úspešnej ponuke. Výpoveďou dodávateľovi vzniká strata.

Názov
Pôvodná hodnota - zmluvné strany môžu túto zmluvu ukončiť dohodou.
Navrhnutá hodnota Žiadame vyňať.

Dodávateľ nakupuje zmluvný objem akonáhle má informáciu o úspešnej ponuke. Predčasným ukončením vzniká dodávateľovi strata.

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie pre Odberateľa aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho Dodávateľa.
Navrhnutá hodnota Žiadame vyňať v plnom rozsahu.

Prechod k novému dodávateľovi je zo strany zákazníka potrebné zabezpečiť tak, aby jeho dodávka zemného plynu nebola obmedzená/pozastavená.

Názov Upresnenie
Pôvodná hodnota Splatnosť vyúčtovacej faktúry 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla Odberateľa. Odberateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu.
Navrhnutá hodnota Splatnosť vyúčtovacej faktúry 14 dní odo dňa vystavenia faktúry na adresu sídla Odberateľa. Odberateľ bude svoje záväzky uhrádzať ním vystaveným príkazom na úhradu.

štandard v energetike

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tatranská Kotlina 11068, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2028 23:59

974,04 MWh

178 551,00

178 551,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (osobne, poštou, mailom): Dodávateľ má povinnosť do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v Objednávkovom formulári zákazky predložiť: - Dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby Dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby, - vyplnenú a Dodávateľom podpísanú Kalkuláciu všetkých položiek súvisiacich s dodávkou elektrickej energie - prenos elektriny, distribúcia, distribučné straty, prevádzkovanie systému, systémové služby, odvod do NJF, prístup do distribučnej sústavy a pod., v súlade s opisným formulárom, platnými OPEP a OUEP. Kalkulácia musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie. Kalkulácia bude slúžiť ako podklad k uzatvoreniu dodatku k tejto zmluve, ktorého obsahom budú ostatné podmienky plnenia predmetu zákazky, ako aj rozčlenenie celkovej ceny za predmet plnenia, a) originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, b) originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu, c) Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára. d) Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu pre rok 2026 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Východoslovenského regiónu, prípadne Čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy pre rok 2026 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o prístupe do distribučnej sústavy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.09.2025 15:38

30.09.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 176
 123
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.09.2025 09:44 - Vstupná ponuka 178 550,00 € Cena bez DPH
30.09.2025 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka 178 075,09 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS