• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2025 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2025 14:19
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2025 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2025 15:10

Detail zákazky Z20255380

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2025 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2025 14:19
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2025 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2025 15:10

Základné údaje

Z20255380

OF-303318

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11396912

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a údržba kopírovacích strojov

oprava, údržba kopírovacích strojov

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 50310000-1 - Údržba a opravy kancelárskych strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava porúch fotokopírovacích strojov
Funkcia
Oprava multifunkčných zariadení KYOCERA TASKalfa 2554ci a  KYOCERA Ta3511 resp. servis (v zmysle prílohy č. 1 k tomuto opisnému formuláru) s dodaním potrebných dielov, ich výmena, funkčné preskúšanie a doprava do miesta plnenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyocera TASKalfa 2554ci ks 1
Kyocera TASKalfa 3511i ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie do miesta plnenia zmluvy, zmluvná cena musí byť konečná – musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa na vykonanie opravy
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade, že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Požaduje sa diagnostika- špecifikovanie poruchy stroja osobitne s rozpisom úkonov, originálnych náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie poruchy
Cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy
Protokol o diagnostike poruchy a nacenení opravy sa požaduje vyhotoviť a dodať objednávateľovi do 2 pracovných dní od realizácie diagnostiky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je z+iteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. Vrátane záručného servisu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

09.10.2025 14:19 — 16.10.2025 14:20

1,00 ks

1 079,48

877,63

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.09.2025 14:24

06.10.2025 14:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2025 14:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2025 10:14 - Vstupná ponuka 1 079,45 € Cena s DPH
26.09.2025 12:54 - Najvýhodnejšia ponuka 1 079,33 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS