• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2025 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2025 13:17
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2025 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2025 14:10

Detail zákazky Z20255371

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2025 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2025 13:17
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2025 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2025 14:10

Základné údaje

Z20255371

OF-303311

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11396956

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36353515

SPORT COMFORT s.r.o.

Vieska Bezdedov 137, Púchov, 02001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie posilňovní

bežecký pás, vybavenie posilňovní, športový tovar, vybavenie, rekreačné zariadenia

  • 37400000-2 - Športový tovar a výbava
  • 37442900-8 - Posilňovacie veže
  • 45212140-9 - Rekreačné zariadenia
  • 37441100-2 - Bežecké pásy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bežecký pás
Funkcia
Trenažéry vhodné na behanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rednastavených programov do 20 km/h
motorom s trvalým výkonom 3 HP (2,23 kw)
odpružená bežecká plocha má rozmery 48 x 135 cm
klon bežeckej plochy v rozmedzí 0-20 %
Disponuje nosnosťou do 150 kg.
ovládanie pomocou LCD displeja
Displej zobrazuje všetky základné údaje ako sú: čas, rýchlosť, vzdialenosť, kalórie, tepovú frekvenciu.
prednastavené programy 99
HRC program áno
vstup USB alebo MP3 pripojenie a 2 reproduktory áno
zloženie bežiaceho pásu s minimálnymi nárokmi na priestor 120 x 154 x 82 cm
Integrované kolieska v prednej časti stroja áno
10 bodový odpružený pás áno
snímač tepovej frekvencie na rukovätiach, regulácia rýchlosti a regulácia sklonu na rukovätiach áno
2x držiak na pitie, 2x reproduktor áno
BODYFAT program áno
hmotnosť stroja : 69 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru s dodacím listom s tovarom. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu vrátane DPH.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, pondelok až štvrtok v čase od 8:00 do 13:00 vo vopred dohodnutom termíne
Dodaný tovar musí byť nový, nepoškodený a nepoužitý.
Ponúkaná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list v prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy
Faktúry zasielať na adresu doručenia tovaru. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

13.10.2025 13:17 — 20.10.2025 13:17

1,00 ks

1 114,91

906,43

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.09.2025 13:51

06.10.2025 13:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2025 13:32

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 781
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.10.2025 14:13 - Vstupná ponuka 1 114,91 € Cena s DPH
06.10.2025 12:12 - Najvýhodnejšia ponuka 1 045,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS