• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2025 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2025 08:02
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2025 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2025 08:55

Detail zákazky Z20255347

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.09.2025 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2025 08:02
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2025 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2025 08:55

Základné údaje

Z20255347

OF-303271

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11377211

Objednávateľ

00738344

Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby

Mierové námestie 1, Ilava, 01917, SVK

Dodávateľ

36418447

K - Ten KOVO, s.r.o.

Vysoká nad Kysucou 1279, Vysoká nad Kysucou, 02355, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytkové kovanie, výsuvy, zámky IV.

Stôl KARST trojuholník VK 443 veľkosť 06, bez plátu, farebné, s plastovými koncovkami

  • 44523000-2 - Pánty, kovanie a drobné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl KARST trojuholník VK 443 veľkosť 06, bez plátu, farebné, s plastovými koncovkami
Funkcia
Stôl KARST trojuholník VK 443 veľkosť 06, bez plátu, farebné, s plastovými koncovkami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet: ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: kov - zváraná konštrukcia, povrchovo upravená práškovou epoxypolyesterovou farbou komaxit, nohy stola majú plastové koncovky, mriežka na knihy a háčik na tašky, (obr. viď. príloha)
celková výška: 760 mm (06)
hĺbka stola: 600 mm.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia. (predmet obstarávania bude dodaný jednorazovo).
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch mimo sviatkov /pondelok až piatok/ v čase od 07:00 do 13:00 hod. /dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru.
Úhrada za jednotlivé časti plnenia bude uskutočnená po dodaní príslušnej časti na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien dodanej časti a ceny celkom za dodanú časť plnenia. Jednotkové ceny za jednotlivé položky musia byť na faktúre uvedené spolu s DPH.
Tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa návrhu plnenia "Objednávkového formulára" v zmysle bodu III. Technická špecifikácia predmetu zákazky nebude verejným obstarávateľom odobratý.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Výška DPH uvedená v Kúpnej zmluve je platná ku dňu uzatvorenia Kúpnej zmluvy. Dodávateľ, ktorý je osobou registrovanou pre DPH na území SR, je povinný počas trvania dohody účtovať DPH v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými a účinnými v deň vzniku daňovej povinnosti a objednávateľ sa zaväzuje takto účtovnú DPH uhradiť.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, doposiaľ nepoužitý, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Verejný obstarávateľ upozorňuje dodávateľov, že pokiaľ sa zúčastnia postupov na elektronickom trhovisku, pri ktorých verejný obstarávateľ umožňuje ponúknuť ekvivalent, vystavujú sa tým riziku, že ich plnenie nemusí byť akceptované, verejný obstarávateľ môže odstúpiť od uzatvorenej zmluvy a vystaví im negatívnu referenciu.
Za ekvivalentné riešenie s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami sa považuje dodržanie minimálnych technických špecifikácii predmetu zákazky, pričom na posúdenie je dodávateľ povinný predložiť doklady preukazujúce požadovanú kvalitu ponúkaných produktov do 3 pracovných dní po uzavretí tejto zmluvy.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením.
Názov Upresnenie
Spôsob objednávania predmetu plnenia : písomne, elektronicky alebo telefonicky
Doprava na miesto plnenia: Požiadavky na dopravné vozidlo: Max výška 2,8 m, Max. šírka 2,4m
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie č.1, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

13.10.2025 07:58 — 13.11.2025 08:00

1,00 zákazka

8 610,00

7 000,00

Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie o ponúkanom predmete zákazky, z ktorého je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári, prípadne doloží obrázok, fotku, z ktorej je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári. Objednávateľ určil celkovú cenu na 7000 Eur bez DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.09.2025 08:05

01.10.2025 08:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2025 08:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 291
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2025 07:24 - Vstupná ponuka 8 608,77 € Cena s DPH
01.10.2025 07:24 - Najvýhodnejšia ponuka 8 608,77 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS