00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
53756916
SEO GROUP s.r.o.
Námestie 1. mája 8062/11, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81106, SVK
Kancelársky materiál, kancelársky papier
kancelársky papier, kancelársky materiál, kopírovací papier
Tovar
|
1. Kancelársky materiál, kancelársky papier
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Nákup nového, nepoužívaného kancelárskeho materiálu a kancelárskeho papiera vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Kopírovací papier A4, 80g, Farba papiera: biely, Belosť: CIE 146 (1 bal = 500 ks), napr. Kopírovací papier Copy a Print | bal. | 200 | ||
| 2. Farbičky mäkké, kvalitné drevo umožňuje ľahké zaostrenie. Mäkké a živé farby, Vysoko kvalitné pigmenty umožňujú rôzne techniky kreslenia na svetle, farebnom a tmavom papieri. Vhodný pre pravicu a ľavá -ruka, Trojuholníkový tvar pre pohodlné priľnavosť s tromi prstami čierne zafarbené drevo. (1 bal = 24 ks), napr. Faber Castell Black Edition | bal. | 100 | ||
| 3. Farebný papier A4 20 listov. 80 g/m2. Farebná sýtosť papiera: trendový. Mix farieb: žltá, oranžová, ružová, červená, modrá, zelená, fialová, šedá, hnedá a čierna. (1 bal = 20 listov) | bal. | 105 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1.1. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. | áno |
| 1.2. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom navrhovaného tovaru, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. Ekvivalentné riešenie musí spĺňať požiadavky na min. zadané parametre, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je tovar určený. | áno |
| Názov |
| 1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia: |
| 1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
| 1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve. |
| 2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
| 4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| 5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| 6. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. |
| 7. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky. |
| 8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
| 9. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa vystavenia objednávky. |
| 10. Prijímateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s každým dodávateľom povinnosť dodávateľa strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami do uplynutia lehôt podľa ods. 6.3. článku 6 Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu Oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a tiež povinnosť dodávateľa poskytnúť Oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
| 11. Zákazka financovaná zo zdrojov EÚ programu Plánu obnovy a odolnosti SR pre projekt s názvom: Vplyv rakytníka rešetliakového (Hippophae rhamnoides L.) a metformínu na diabetické poškodenie kosti in vivo a in vitro, kód projektu: 09I03-03-V04-00607. |
| 12. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
| 13. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 15. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
06.10.2025 08:00 — 20.10.2025 15:00
1,00 súbor
2 380,34
1 935,24
V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.09.2025 09:27
30.09.2025 14:30
30.09.2025 14:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.09.2025 20:51 - Vstupná ponuka | 2 380,33 | € | Cena s DPH |
| 30.09.2025 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 380,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: