• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2025 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2025 14:48
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2025 15:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2025 16:10

Detail zákazky Z20255304

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2025 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2025 14:48
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2025 15:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2025 16:10

Základné údaje

Z20255304

OF-303237

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11369495

Objednávateľ

42085390

Spojená škola internátna

Námestie Štefana Kluberta 1, Levoča , 05401, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia pre rok 2026

Elektrina, elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup silovej elektrickej energie v pásme vysokej tarify (VT) a nízkej tarify (NT) pre odberné miesto (OM) objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie pre obdobie od 1.1.2026 od 00.00 hod. do 31.12.2026 do 23.59 hod..
Predmet zákazky sa požaduje dodávať v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete pre stanovené zmluvné obdobie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov - vysoká tarifa (VT) kWh 60 000
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov -nízka tarifa (NT) kWh 15 000
veľkosť ističa / počet fáz ističa Ampér 144 A / 3 fázy
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest (OM) 1
EIC: 24ZVS0000035868D
Distribučná sadzba: X3-C2
napäťová úroveň NN
Typ merania: priebehové meranie
Maximálna rezervovaná kapacita (MRK) 144 A
Rezervovaná kapacita (RK), Typ: 12 mesiacov 144 A
Predpokladaný odberový diagram  (NT+VT) v %: 12, 12, 10, 8, 8, 7, 3, 3, 8, 10, 11, 8
Tolerancia odberu elektrickej energie min.na úrovni od 90% do 110%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje, okrem pravidelnej dodávky elektriny do OM objednávateľa a prenosu elektriny od príslušného PDS, prevziať za objednávateľa zodpovednosť za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM objednávateľa voči zúčtovateľovi odchýlok.
2. Dodávateľ si bude uplatňovať voči Odberateľovi sankcie v prípade neodobratia/prekročenia celkového zmluvného množstva. Tolerancia odberu   +/-10%   z ročného zmluvného množstva.
3. Poplatok za nedodržanie tolerancie: Ak odberateľ neodoberie aspoň 90% zml.množstva(SZM),dodávateľ môže zvýšiť cenu nasledovne: ZC=(K*(SZMmin-X))/X kde ZC-max.zvýšenie ceny za skutočne odobraté množstvo elektriny v príslušnom kalendárnom roku v €/MWh, K=2-násobok priemeru mesačných spot.cien daného kal.roka,ktoré sú vypočítané z ceny každej hodiny každého dňa daného mesiaca ocenené hod.cenou elektriny na dennom trhu(DT) SR organizovanom spol.OKTE,a.s.,
4. Pokračovanie bodu 3..: zverejnené na int.stránke OKTE a.s.* X-skutočne odobraté množstvo elektriny(min 1) Ak je odber v prísl.kalend.roku 0MWh,dodávateľ vyfakturuje odberateľovi platbu: SZMmin (v danom roku)*K. Ak odberateľ presiahne odber 110% SZM(ZMmax),dodávateľ zvýši cenu za každú MWh odobratú v prísl.faktur.období nad SZMmax o 1,5-násobok priemer.mesačnej spot.ceny,ktorá je pre každú hodinu každého dňa daného mesiaca ocenená hodin.cenou elektriny na DT SR organizovanom spol.OKTE,a.s.* *Ako podklad pre výpočet sa použijú ceny uvedené v mesačných správach o DT.
5. Faktúra dodávateľa musí okrem náležitostí podľa VZP obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 14 dní odo dňa jej odoslania objednávateľovi.
6. Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry či jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia predmetnej faktúry objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad objednávateľa voči predmetnej faktúre.
7. Ak objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, lehota splatnosti faktúry sa nepretrhne. Splatnosť ostáva rovnaká. V prípade oprávnenej reklamácie, dodávateľ vystaví opravnú faktúru - ak výsledkom prešetrenia reklamácie je preplatok, resp. nedoplatok, povinná zmluvná strana realizuje úhradu v lehote splatnosti, uvedenej v opravnej faktúre, ktorá nepresiahne 30 dní.
8. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry dodávateľa, má dodávateľ právo uplatniť si u objednávateľa nárok na úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške platnej k prvému dňu omeškania objednávateľa, ktorá sa uplatní počas celej doby omeškania objednávateľa.
9. Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
10. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že dodávateľ nepostúpi tretej osobe pohľadávku voči objednávateľovi vyplývajúcu mu z tejto zmluvy.
11. Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od tejto zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 OUEP.
12. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude objednávateľ považovať: - odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúcie elektrickej energie - ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia - ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve.
13. Objednávateľ požaduje od dodávateľa, do 10 dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy, predložiť:
a) zoznam oprávnených osôb zmluvnej strany (dodávateľa) na konanie vo veciach tejto zmluvy.
b) rozpis jednotlivých zložiek ceny - cenu za VT a NT v EUR bez DPH/MWh, cenu za VT a NT v EUR s DPH/MWh, distribučný poplatok, spotrebnú daň ako aj všetky ostatné poplatky spojené s cenou za dodávku elektrickej energie, ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny.
14. Nepredloženie ktoréhokoľvek z požadovaných dokladov sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie povinností dodávateľa, pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl. XVIII. bod 18.2 VZP 2. časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu.
15. Cenu tvorí súčet ceny za dodávku elektriny (VT,NT) a ceny za zabezpečenie distribučných služieb.Cena za zabezpečenie distribučných služieb je určená podľa množstva dodanej elektriny a dohodnutej výšky RK pre príslušné OM, v súlade s platnými cenovými rozhodnutiami ÚRSO vzťahujúcimi sa na distribučné služby poskytované príslušným PDS. Dodávateľ účtuje odberateľovi ostatné služby súvisiace s distribúciou elektriny podľa platného cenníka služieb distribúcie príslušného PDS. Cenové rozhodnutia ÚRSO a cenník služieb distribúcie sú uverejnené na webovom sídle príslušného PDS. pokrč.
15. pokrč. Ceny sú uvedené bez DPH, spotrebnej dane, prípadne iných aplikovateľných daní, poplatkov a odvodov v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov. DPH sa uplatní podľa všeobecne záväzných právnych predpisov. V prípade, ak dodávka elektriny podľa tejto zmluvy bude v čase jej dodania zaťažená spotrebnou alebo inou aplikovateľnou daňou, dodávateľ upraví celkovú fakturovanú sumu bez DPH o čiastku zodpovedajúcu takejto dani v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov.
16. Ponúknutá cena bude v zmysle technickej špecifikácie za celé množstvo odberu počas trvania zmluvy .
17. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa
18. Objednávateľ požaduje možnosť zvýšenia resp. zníženia Rezervovanej kapacity počas roka.
19. Úhrada za odobratú elektrinu  sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku s mesačnou platbou za skutočne odobraté množstvo v danom mesiaci.      Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov Slovenskej republiky. Faktúry sú splatné 14 dní odo dňa ich vystavenia dodávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Štefana Kluberta 1, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 23:59

75 000,00 kWh

19 790,00

16 630,00

Osobitné požiadavky na plnenie sú uvedené v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.09.2025 13:54

29.09.2025 14:48

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.09.2025 15:03

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 95
 70
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2025 11:01 - Vstupná ponuka 19 504,10 € Cena s DPH
26.09.2025 11:01 - Najvýhodnejšia ponuka 19 504,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS