• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2025 13:10
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2025 15:20

Detail zákazky Z20255299

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2025 13:10
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2025 15:20

Základné údaje

Z20255299

OF-301115

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11353767

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

53123727

pre Vás, s. r. o.

Hviezdoslavova 524/58, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vyšetrovacie rukavice nesterilné, latex, nepudrované

Rukavice, latex, spotrebný zdravotnícky materiál

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vyšetrovacie rukavice nesterilné, latex, nepudrované
Funkcia
Vyšetrovacie rukavice určené pre potreby zdravotníckeho zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vyšetrovacie rukavice, latex, nepudrované, nesterilné, veľkosť S balenie/100ks 355
vyšetrovacie rukavice, latex, nepudrované, nesterilné, veľkosť M balenie/100ks 458
vyšetrovacie rukavice, latex, nepudrované, nesterilné, veľkosť L balenie/100ks 181
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Certifikát CE alebo ŠUKL kód áno
Minimálne technické vlastnosti vyžadované pre Latexové rukavice, nepudrované, nesterilné: Nariadenie EÚ pre ZP - 2017/745 a Nariadenie EÚ 2016/425 pre OOPP, AQL ≤ 1,5 EN ISO 13485, EN 14971, EN 455-1-4, EN 374-1 Typ B, EN 374-5 VIRUS, EN ISO 21420, EN 16523-1 + A1, ASTM F 1671
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky položky uvedené v Technickej špecifikácií musia byť dodávané v súlade s normami pre lekárske, zdravotnícke rukavice v ich platnom znení.
Všetky položky v súlade s normami EN, ISO | Certifikovaný manažment kontroly kvality v súlade s normou EN ISO 13485:2016 | Označenie CE.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyskladnenia na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň- vchod zo zadu (od OKBHaT).
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy.
Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby.
Predávajúci je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia objednávky kupujúceho v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo faxom požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas.
Termín dodávky: do 3 dní od obdržania objednávky, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním tovaru do sídla objednávateľa - miesta dodania.
Ceny tovarových položiek je možné meniť na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien, tzn. jednotlivé množstva sú predpokladané. Zmluva bude ukončená po uplynutí zmluvného vzťahu.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní predložiť Objednávateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyhnutné k plneniu:
a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru a pre rokovanie v zmluvných záležitostiach
b) podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: šukl kód, názov tovaru, balenie, cena bez DPH za MJ, DPH, cena s DPH za MJ, cena spolu za každú položku s DPH, cena spolu za celý predmet zákazky s DPH
c) čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané a dodávané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
d) čestné vyhlásenie, že Dodávateľ spĺňa všetky požiadavky stanovené právnymi predpismi, ktoré sa viažu na vyrábanie (v prípade Dodávateľa, ktorý je zároveň výrobcom), skladovanie prípadne prepravu predmetu zákazky
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktorý dodávateľ predloží objednávateľovi musí obsahovať veľkosť balenia. Dodávateľ môže uviesť viacero balení jedného tovaru, avšak každé balenie musí mať jednotnú cenu za mernú jednotku. Objednávateľ pri každej objednávke uvedie, aké balenie objednáva u dodávateľa. Ak dodávateľom uvedené balenie bude pre potreby objednávateľa nevyhovujúce (napr. príliš veľké balenie), vyhradzuje si objednávateľ právo požiadať o dodávanie iného adekvátneho balenia
Dodávateľ sa zaväzuje na základe vyžiadania od Objednávateľa do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť Objednávateľovi vzorky z každej položky uvedenej v časti Technická špecifikácia predmetu.
Reklamácie tovaru môže Objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže Objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v obale, na ktorom bude označený minimálne názov a základná charakteristika (napr. rozmer, zloženie...)
Dodávateľ je povinný dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 33 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že počas stanovenej exspiračnej doby bude mať tovar vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami.
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je Dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť Objednávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite, či množstve, resp. v cene stanovenej touto zmluvou.
Ak Dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, Objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného Dodávateľa.
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní . Objednávateľ umožňuje doručovať faktúry a dodacie listy elektronickou formou. Podmienky doručovania, formát faktúr a dodacích listov budú upresnené po uzatvorení zmluvného vzťahu.
V prípade, že predávajúci je v omeškaní s dodávkou tovaru alebo jeho časti, kupujúci má právo účtovať zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa zmluvy (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite t.j. nedodanie aj čiastkových objednávok, nedodanie v zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise), je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne.
V prípade dodania čiastkovej objednávky, ktorá nebude zodpovedať pôvodne zadefinovanej objednávke je Objednávateľ oprávnený vrátiť celú časť chybného sortimentu.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.
Požaduje sa dodanie nového doposiaľ nepoužitého a nepoškodeného tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa objednávok objednávateľa a dodacích listov dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ umožňuje aj sumarizačné faktúry s časovým intervalom fakturovaných dodávok maximálne 15 dní.
Faktúry zasielať elektronicky na emailove adresy: faktury@lubovnianskanemocnica.sk ; nl@lubovnianskanemocnica.sk
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH a celkovou cenou bez DPH a s DPH. (V prípade sumárnych faktúr, budú jednotkové ceny uvádzané na dodacom liste).
V prípadoch legislatívnej zmeny cien v dôsledku zmeny aktuálneho Cenového opatrenia MZ SR (v prípade ak je to relevantné), na základe ktorej bude zmluvná cena vyššia ako cena stanovená uvedenými opatreniami alebo v prípade zmeny úradne určených cien poskytne dodávateľ objednávateľovi automaticky zľavu vo výške vzniknutého rozdielu, resp. na takto vzniknutý rozdiel vyhotoví objednávateľovi dobropis, ktorý doručí spolu s faktúrou.
Cena veľkodistribútora musí byť v súlade s platnými cenovými opatreniami MZ SR, ktorými sa stanovuje rozsah regulácie cien a úradne určenými cenami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru, ktorý nie je dodaný v súlade s podmienkami zmluvy.
Objednávateľ na potvrdenie kvality dodávky môže od dodávateľa požadovať predloženie dokladov, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar, a to prospektový materiál ponúkaného tovaru a neoverenú kópiu Potvrdenia ŠUKL k tovaru - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve s porovnateľným zložením.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ odberateľ preukáže, že predkladaný ekvivalent nespĺňa požadované špecifikácie, bude toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

3 429,30

3 429,30

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.09.2025 13:10

26.09.2025 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2025 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 497
 17
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.09.2025 07:58 - Vstupná ponuka 3 429,00 € Cena bez DPH
26.09.2025 07:51 - Najvýhodnejšia ponuka 2 383,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS