30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
00695530
HEMAK, s.r.o.
Chmeľníky č. 38, Košice, 040 16, SVK
Oprava meracích prístrojov PHM
Koľajová železničná váha, diagnostika, kalibrácia.
Služba
|
1. Komplexný servis koľajovej váhy TRAPERS DRS 120t v.č. 2118/07
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Úradné overenie koľajovej váhy pre železničné vozne |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| revízia tenzometrických snímačov | ks | 12 | ||
| revízia váhy | ks | 1 | ||
| kalibrácia váhy | ks | 1 | ||
| testovanie a skúšobná prevádzka koľajovej váhy | ks | 1 | ||
| Upgrade softwéru SCALEX na verziu 2025 | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| predloženie certifikátu o kalibrácii a revízii koľajovej váhy | áno |
| zapožičanie tarovacieho voza ku kalibrácii | zabezpečiť dovoz a odvoz, zapožičanie tarovacieho vozňa |
| oprava monitorovacieho a vyhodnocovacieho zariadenia | oprava osobný počítač (nutná podpora windows 11), oprava externého zariadenia-monitor , oprava tlačiarne laser jet. kompabilita s so softwerom SCALEX |
| kompabilita hardwéru s so softwerom SCALEX a externými jednotkami (monitor, tlačiareň) | áno |
| Názov |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x súpis výkonov, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa. |
| Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia. |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnení. |
| Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. |
| Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
| Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise) |
| Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
43. zásobovacia základňa, Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
29.09.2025 12:13 — 14.11.2025 12:14
1,00 súbor jednotiek
13 186,83
10 721,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.09.2025 12:27
26.09.2025 12:30
26.09.2025 12:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.09.2025 11:59 - Vstupná ponuka | 12 992,49 | € | Cena s DPH |
| 26.09.2025 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 992,49 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: