• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2025 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2025 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2025 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2025 13:20

Detail zákazky Z20255295

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.09.2025 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2025 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2025 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2025 13:20

Základné údaje

Z20255295

OF-303213

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11353763

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

00695530

HEMAK, s.r.o.

Chmeľníky č. 38, Košice, 040 16, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava meracích prístrojov PHM

Koľajová železničná váha, diagnostika, kalibrácia.

  • 50411000-9 - Opravy a údržba meracích prístrojov
  • 34632300-9 - Elektroinštalácie pre železnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 34940000-8 - Železničné zariadenia

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Komplexný servis koľajovej váhy TRAPERS DRS 120t v.č. 2118/07
Funkcia
Úradné overenie koľajovej váhy pre železničné vozne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
revízia tenzometrických snímačov ks 12
revízia váhy ks 1
kalibrácia váhy ks 1
testovanie a skúšobná prevádzka koľajovej váhy ks 1
Upgrade softwéru SCALEX na verziu 2025 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
predloženie certifikátu o kalibrácii a revízii koľajovej váhy áno
zapožičanie tarovacieho voza ku kalibrácii zabezpečiť dovoz a odvoz, zapožičanie tarovacieho vozňa
oprava monitorovacieho a vyhodnocovacieho zariadenia oprava osobný počítač (nutná podpora windows 11), oprava externého  zariadenia-monitor , oprava tlačiarne laser jet. kompabilita s so softwerom SCALEX
kompabilita hardwéru s so softwerom SCALEX a externými jednotkami (monitor, tlačiareň) áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x súpis výkonov, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnení.
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise)
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

43. zásobovacia základňa, Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

29.09.2025 12:13 — 14.11.2025 12:14

1,00 súbor jednotiek

13 186,83

10 721,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.09.2025 12:27

26.09.2025 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2025 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 466
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.09.2025 11:59 - Vstupná ponuka 12 992,49 € Cena s DPH
26.09.2025 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka 12 992,49 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS