37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
44879806
K&M MEDIA s.r.o.
Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK
Ihly, injekčné striekačky, infúzne súpravy alebo "ekvivalent"
Ihla, striekačka, kanyly, infúzne súpravy, transfúzne súpravy
Tovar, Služba
|
1. Ihly, injekčné striekačky, infúzne súpravy alebo "ekvivalent"
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Spotrebný zdravotnícky materiál - ihly a injekčné striekačky, infúzne súpravy |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Ihla injekčná KD Fine, 0,7x40 22G čierna | balenie/100 ks | 250 | ||
| Ihla injekčná KD Fine, 0,8x40 21G zelená | balenie/100 ks | 259 | ||
| Ihla injekčná KD Fine, 0,9x40 20G žltá | balenie/100 ks | 181 | ||
| Ihla injekčná KD Fine, 1,2x40 18G ružová | balenie/100 ks | 1000 | ||
| Ihla injekčná KD Fine, 0,6x30 23G modrá | balenie/100 ks | 150 | ||
| Ihla injekčná KD Fine, 0,5x25 25G oranžová | balenie/100 ks | 50 | ||
| Kanyla I.V. Cathula 20G s portom ružová | balenie/50 ks | 155 | ||
| Kanyla I.V. Cathula 22G s portom modrá | balenie/50 ks | 190 | ||
| INFUZNA SUPRAVA Margomed bez flalátov | ks | 56045 | ||
| Spojovacia hadička 1,8x450 mm | ks | 29100 | ||
| Spojovacia hadička 1,8x1800 mm | ks | 3000 | ||
| Striekačka injekčná 2-dielna Margomed 2 ml Luer | balenie/100 ks | 475 | ||
| Striekačka injekčná 2-dielna Margomed 5 ml Luer | balenie/100 ks | 1200 | ||
| Striekačka injekčná 2-dielna Margomed 10 ml Luer | balenie/100 ks | 1032 | ||
| Striekačka injekčná 2-dielna Margomed 20 ml Luer | balenie/100 ks | 504 | ||
| Striekačka injekčná 2-dielna Margomed JANETTE 150 ml | ks | 800 | ||
| Striekačka Luer-LOCK 50ml | ks | 580 | ||
| Striekačka inzulínová Dispovan U-100 1ml s ihlou 29Gx1/2" | balenie/100 ks | 37 | ||
| Striekačka inzulínová Dispovan U-100 0,5ml s ihlou 30Gx5/16" | balenie/100 ks | 17 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyskladnenia na miesto plnenia. |
| Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň- vchod zo zadu (od OKBHaT). |
| Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
| Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy. |
| Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby, predpokladaná periodicita 1x týždenne. |
| Predávajúci je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia objednávky kupujúceho v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo faxom požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas. |
| Termín dodávky: do 5 dní od obdržania objednávky, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
| Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním tovaru do sídla objednávateľa - miesta dodania. |
| Ceny tovarových položiek je možné meniť na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien, tzn. jednotlivé množstva sú predpokladané. Zmluva bude ukončená po uplynutí zmluvného vzťahu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní predložiť Objednávateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyhnutné k plneniu: |
| a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru a pre rokovanie v zmluvných záležitostiach |
| b) podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v editovateľnej podobe: názov účinnej látky, šukl kód, názov tovaru, balenie, cena bez DPH za MJ, DPH, cena s DPH za MJ, cena spolu za každú položku s DPH, cena spolu za celý predmet zákazky s DPH |
| d) čestné vyhlásenie, že Dodávateľ spĺňa všetky požiadavky stanovené právnymi predpismi Slovenskej republiky, ktoré sa viažu na vyrábanie (v prípade Dodávateľa, ktorý je zároveň výrobcom), skladovanie prípadne prepravu predmetu zákazky |
| Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktorý dodávateľ predloží objednávateľovi musí obsahovať veľkosť balenia. Dodávateľ môže uviesť viacero balení jedného tovaru, avšak každé balenie musí mať jednotnú cenu za mernú jednotku. Objednávateľ pri každej objednávke uvedie, aké balenie objednáva u dodávateľa. Ak dodávateľom uvedené balenie bude pre potreby objednávateľa nevyhovujúce (napr. príliš veľké balenie), vyhradzuje si objednávateľ právo požiadať o dodávanie iného adekvátneho balenia |
| Dodávateľ sa zaväzuje na základe vyžiadania od Objednávateľa do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť Objednávateľovi vzorky z každej položky uvedenej v časti Technická špecifikácia predmetu. |
| Reklamácie tovaru môže Objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže Objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie. |
| V prípade opakovaných reklamácií pre vady niektorej z tovarových položiek (napr. lámanie ihiel po zavedení do žily) je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom Objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom. |
| Dodávateľ je povinný dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 33 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že počas stanovenej exspiračnej doby bude mať tovar vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami. |
| V prípade dodania tovaru s ohrozenou dobou exspirácie doručí Dodávateľ pri príjme písomný doklad o prekročení stanovenej exspiračnej doby. V takom prípade vznikne Objednávateľovi právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
| V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je Dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť Objednávateľovi. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite, či množstve, resp. v cene stanovenej touto zmluvou. |
| Ak Dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, Objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného Dodávateľa. |
| Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní . Objednávateľ umožňuje doručovať faktúry a dodacie listy elektronickou formou. Podmienky doručovania, formát faktúr a dodacích listov budú upresnené po uzatvorení zmluvného vzťahu. |
| V prípade, že predávajúci je v omeškaní s dodávkou tovaru alebo jeho časti, kupujúci má právo účtovať zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. |
| V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa zmluvy (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite t.j. nedodanie aj čiastkových objednávok, nedodanie v zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise), je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne. |
| V prípade dodania čiastkovej objednávky, ktorá nebude zodpovedať pôvodne zadefinovanej objednávke je Objednávateľ oprávnený vrátiť celú časť chybného sortimentu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
| Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. |
| Požaduje sa dodanie nového doposiaľ nepoužitého a nepoškodeného tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa. |
| Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa objednávok objednávateľa a dodacích listov dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ umožňuje aj sumarizačné faktúry s časovým intervalom fakturovaných dodávok maximálne 15 dní. |
| Faktúry zasielať elektronicky na emailove adresy: faktury@lubovnianskanemocnica.sk ; nl@lubovnianskanemocnica.sk |
| Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH a celkovou cenou bez DPH a s DPH. (V prípade sumárnych faktúr, budú jednotkové ceny uvádzané na dodacom liste). |
| V prípadoch legislatívnej zmeny cien v dôsledku zmeny aktuálneho Cenového opatrenia MZ SR (v prípade ak je to relevantné), na základe ktorej bude zmluvná cena vyššia ako cena stanovená uvedenými opatreniami alebo v prípade zmeny úradne určených cien poskytne dodávateľ objednávateľovi automaticky zľavu vo výške vzniknutého rozdielu, resp. na takto vzniknutý rozdiel vyhotoví objednávateľovi dobropis, ktorý doručí spolu s faktúrou. |
| Cena veľkodistribútora musí byť v súlade s platnými cenovými opatreniami MZ SR, ktorými sa stanovuje rozsah regulácie cien a úradne určenými cenami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru, ktorý nie je dodaný v súlade s podmienkami zmluvy. |
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
29 792,70
29 792,70
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.09.2025 13:06
26.09.2025 14:00
26.09.2025 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.09.2025 12:31 - Vstupná ponuka | 29 792,70 | € | Cena bez DPH |
| 26.09.2025 13:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 779,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: