Z20255270
OF-303015
zrušená
00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
Technické zabezpečenie prevádzky systému AMEBA
hot-line, elektronické služby, technická podpora, aktualizácia, ochrana dát
Služba
|
1. Zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IS AMEBA na obdobie 36 mesiacov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Medicínsky systém poskytuje komplexné informácie o aktuálnej mikrobiologickej situácii v zdravotníckom zariadení fungujúci 24 hodín denne 7 dní v týždni. Medicínsky systém je prepojený s IS laboratória prostredníctvom umelej inteligencie. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Aplikačná podpora, správa používateľov IS a oprávnení | ks | 21 | 30 | |
| Technické zabezpečenie prevádzky systému AMEBA - SLA | mesiac | 36 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať Služby podpory. Služby podpory môžu byť dodávané virtuálne, pomocou video-konferenčnej služby a ich trvanie si Zákazník môže dohodnúť s poskytovateľom. | |
| aplikačná podpora, správa používateľov IS a oprávnení | |
| Hotline | poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IS AMEBA, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IS AMEBA. Počas pracovných dní. |
| Pohotovosť | pripravenosť Poskytovateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IS AMEBA v stanovenom rozsahu poskytovanej služby |
| V prípade nahlásenia výskytu kritických alebo nekritických problémov IS AMEBA je Poskytovateľ povinný poskytnúť riešenie v nasledovných lehotách | áno |
| - Kritický problém: | začiatok servisného zásahu do 4 hodín od nahlásenia Poskytovateľovi, odstránenie problému, resp. obnova služieb do 24 hodín od začiatku servisného zásahu |
| - Neklinický problém: | začiatok servisného zásahu do 24 hodín od nahlásenia Poskytovateľovi, odstránenie problému do 5 pracovných dní |
| Spracovávanie podkladov pre Up-Date / Up-Grade | vrátane zadministrovania požiadaviek na rozširovanie funkcionality na základe požiadaviek pracovníkov objednávateľa |
| Integrácia laboratória MEDIREX pre prenos laboratórnych vyšetrení | áno |
| Monitoring komunikácie s laboratóriami a odstraňovanie prípadných problémov s komunikáciou a prenosom dát | áno |
| Zálohovanie | áno |
| Školiace služby | podľa požiadaviek Objednávateľa a po vzájomnej predchádzajúcej dohode s Poskytovateľom |
| Názov |
| Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail. |
| Požaduje sa predložiť rozpis mesačných splátok do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Predmet plnenia bude vykonaný na základe požiadavky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
| 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, |
| 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
| V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
| Poskytovateľ služby (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutí služby. Splatnosť faktúry je 60 dní. |
| Predávajúci berie na vedomie, že predávajúci nie je oprávnený postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov (ďalej aj ako „Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Predávajúci zároveň berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
| 15. Predávajúci berie na vedomie, že predávajúci nie je oprávnený zabezpečiť pohľadávky voči kupujúceho prostredníctvom ručenia podľa § 91 ods. 3 zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov (ďalej aj ako „Zákon č. 578/2004 Z.z.“) bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho. Predávajúci zároveň berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho zabezpečené ručením v rozpore s dohodou s kupujúcim |
| podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občiansky zákonník neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
| Predávajúci berie na vedomie, že jednostranné započítanie pohľadávok predávajúceho voči kupujúcemu nie je možné. Započítanie pohľadávok kupujúceho voči predávajúcemu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu v zmysle zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších právnych predpisov. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že neodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy uzatvoria zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností (ďalej aj ako „zmluva o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení“) podľa zákona č. 69/2018 o kybernetickej bezpečnosti v znení neskorších právnych predpisov (ďalej aj ako „zákon o kybernetickej bezpečnosti“), v nadväznosti na povinnosť objednávateľa ako prevádzkovateľa základnej služby, ktorý je povinný pri výkone činnosti, ktorá priamo súvisí s dostupnosťou, dôvernosťou a integritou prevádzky sietí a informačných systémov, |
| prostredníctvom tretej strany, uzatvoriť zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení. Dodávateľ berie na vedomie, že počas trvania platnosti tejto zmluvy je povinný vykonávať a realizovať bezpečnostné opatrenia v súlade so zmluvou o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a zákona o kybernetickej bezpečnosti a je povinný sa podrobiť kontrole plnenia týchto opatrení zo strany objednávateľa ako prevádzkovateľa základnej služby a Národného bezpečnostného úradu z dôvodu, že objednávateľ je prevádzkovateľom kritickej základnej služby. |
Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
13.10.2025 00:00 — 12.10.2028 23:59
36,00 mesiac
59 389,00
59 389,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.09.2025 09:38
26.09.2025 10:30
26.09.2025 10:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.09.2025 13:50 - Vstupná ponuka | 58 680,00 | € | Cena bez DPH |
| 25.09.2025 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 680,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: