00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
52414418
I SEE IT, s.r.o.
Plynárenská 17563/3D, Bratislava, 82109, SVK
Nákup príslušenstva k počítačom – SSD disky pre diskové pole
SSD disky
Tovar, Služba
|
1. SSD disk
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| SSD disk | ks | 16 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ disku | SSD interný |
| Typ pamäte | 3D TLC |
| Kapacita | aspoň 1920 GB |
| Rozhranie | SATA III 6 Gbit/s |
| Formát disku | 2,5’’ (7 mm výška) |
| Stredná doba medzi poruchami (MTBF) | aspoň 2000000 h |
| Prevedenie disku | enterprise (24/7 prevádzka, vhodné do pracovných staníc, serverov a diskových polí) |
| Sekvenčné čítanie | aspoň 560 MB/s |
| Sekvenčný zápis | aspoň 530 MB/s |
| Náhodné čítanie (4 KB) | aspoň 94000 IOPS |
| Náhodný zápis (4 KB) | aspoň 78000 IOPS |
| Životnosť | aspoň 3504 TBW |
| Záruka | aspoň 60 mesiacov |
| Dodatočné požiadavky | dodané disky musia byť rovnaké a budú súčasťou diskových polí postavených na Kingston SSD 1920GB Data Centre DC600M (Mixed Use) Enterprise SATA (SEDC600M/1920G), s ktorými musia byť plne kompatibilné |
| Špecifikácii vyhovuje napríklad | Kingston SSD 1920GB Data Centre DC600M (Mixed Use) Enterprise SATA (SEDC600M/1920G) |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru a upresniť dátum dodania do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane popisu technických parametrov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
| Ak sa v Opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
| Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. |
| Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom. |
| Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
| Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Objednávateľ ďalej požaduje, aby súčasťou faktúry boli tieto údaje: názov projektu a kód projektu. Názov projektu: Digitalizácia biomedicínskych laboratórnych analýz Kód projektu: 09I05-03-V02-00078 |
| Podpísaný preberací protokol je súčasťou vystavenej faktúry. |
| Splatnosť faktúr: 30 dní. |
| Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
| Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
| Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru. |
| Predmet zmluvy je spolufinancovaný zo zdrojov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a dodávateľ vopred nepredloží podrobný rozpis predmetu plnenia zmluvy. |
| V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne. |
| Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH vyhlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. |
| Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť. |
Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Fakulta riadenia a informatiky, KI, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
02.10.2025 08:00 — 20.10.2025 14:00
16,00 ks
3 068,00
3 068,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.09.2025 08:29
29.09.2025 09:00
29.09.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.09.2025 08:36 - Vstupná ponuka | 3 068,00 | € | Cena bez DPH |
| 24.09.2025 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 050,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: