• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2025 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2025 10:01
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2025 10:55

Detail zákazky Z20255222

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2025 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    25.09.2025 10:01
  •    Ukončenie zákazky
    25.09.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.09.2025 10:55

Základné údaje

Z20255222

OF-303155

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11347765

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52792510

AKRA CLEAN s. r. o.

Majoránová 27, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prostriedky a pomôcky na zachytávanie nebezpečných látok

Rohož hydrofóbna absorpčná , Drvina univerzálna sorpčná, Utierka špeciálna

  • 35100000-5 - Pohotovostné a zabezpečovacie zariadenia
  • 39532000-0 - Rohože
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rohož hydrofóbna absorpčná 100 ks
Funkcia
Slúžia na absorpciu iba ropných kvapalín, neabsorbujú vodu a plávajú na jej hladine.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 7
Dĺžka cm 50
Šírka cm 40
Sorpčná kapacita l 117
Obsah balenia ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlastnosti • hydrofóbna - olejová sorpčná podložka stredná odolná • ochranná vrstva a spojenie ultrazvukom • perforácia stredom rohože • vysoká sorpčná schopnosť
Vlastnosti Najčastejšie použitie je vo vonkajšom prostredí za daždivého alebo snehového počasia, ale aj na vodnej hladine riek, jazier, rybníkov, priehrad, studní, retenčných nádrží pri ropných haváriách.
 2. Drvina univerzálna sorpčná balenie 10 kg
Funkcia
Na likvidáciu ropných havárií na cestách, v priemysle aj na vodných hladinách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vlastnosti -vhodná pre likvidáciu ropných havárií na cestách, v priemysle aj na vodných hladinách, - nízka prašnosť, - ľahká spáliteľnosť
 3. Rýchlosavá utierka vo zvitku – perforovaná
Funkcia
vynikajú odolnosťou voči povrchovému opotrebovaniu a vysokou sorpčnou schopnosťou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rýchlosavá utierka vo zvitku, perforovaná, šírka 30cm, dĺžka 32 cm, 500 útržkov ks 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlastnosti Výrobná technológia zaisťuje odolnosť voči pevnosti a oderu, zatiaľ čo materiál zaisťuje chemickú odolnosť voči väčšine chemikálií, rozpúšťadiel a leštiacich činidiel.
Vlastnosti Má veľmi dobrú sorpciu vody a oleje príjemný povrch nevydáva vlákna výhody perforovanej štruktúry pre účinnejšie leštenie nezanecháva stopy opakovaného používania.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. (Návrh plnenia s rozkladom ceny odoslať na kontaktný email.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia: 51.krídlo Prešov, ul. Vranovská 68, 080 01 Prešov
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 14:00. Expedovanie zákazky oznámiť telefonicky, alebo emailom 1 deň vopred. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Tovar a podpísanú faktúru (s dodacím listom) požadujeme dodať na adresu miesta plnenia. Tovar bude dodaný jednorazovo.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.Dodávaný tovar musí byť v 1. kategórii (resp. trieda A) a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby (životnosti)..
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

02.10.2025 09:02 — 10.10.2025 09:02

1,00 podľa technickej špecifikácie

1 814,40

1 475,13

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.09.2025 09:04

25.09.2025 10:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.09.2025 10:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 436
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.09.2025 15:28 - Vstupná ponuka 1 814,19 € Cena s DPH
25.09.2025 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka 1 599,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS