• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2025 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2025 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2025 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2025 11:55

Detail zákazky Z20255216

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2025 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2025 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2025 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2025 11:55

Základné údaje

Z20255216

OF-303066

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11353725

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

36408972

Sk - technik, s.r.o.

Jaseňova 3223/36, Žilina, 01007, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

Počítač

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30214000-2 - Pracovné stanice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítač HP ProOne 440 G9 Black alebo ekvivalent
Funkcia
Počítač v prevedení All In One
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počítač HP ProOne 440 G9 Black alebo ekvivalent ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Lokalizácia SK
Prevedenie PC All In One
Uhlopriečka a typ displeja IPS 23.8" 1920 × 1080 matný a viac
CPU Intel Core i5 13500T Raptor Lake (a novší)
GPU Intel UHD Graphics 770 - Integrovaná podľa špecifikácie CPU
RAM min. 16GB DDR4, 3 200 MHz
Disk SSD min. 512GB M.2 (NVMe)
Výbava WiFi, Bluetooth, web kamera, mikrofón, káblová myš a klávesnica - Jazyková lokalizácia: SK, integrované reproduktory napajáci kábel a adaptér v balení
Výstupy HDMI a DisplayPort, min. 5 usb-A portov Analógový audio vstup/výstup, RJ-45 (LAN) 1Gbps
Operačný systém Windows 11 Pro 64-bit
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje  do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie zmluvy.
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia  zmluvy predložiť návrh predmetu zmluvy min. v rozsahu: jednotková cena s DPH, výška DPH a celková suma s DPH, typ, výrobca, opis technických parametrov alebo prospekt (fotografia tovaru). Požadujeme dodanie nového, nerepasovaného, nereklamovaného, nepoužívaného zariadenia v originálnom balení od výrobcu zariadenia s originálnym príslušenstvom.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami/ ako sú uvedené v technických vlastnostiach tejto špecifikácie, čo je dodávateľ povinný preukázať.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
V prípade dodania ekvivalentu je dodávateľ povinný preukázať, že ekvivalent spĺňa všetky požadované technické parametre, prípadne ich má lepšie. Uvedené dodávateľ preukáže zaslaním dokladov objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ posúdi ekvivalent a oznámi Dodávateľovi, či navrhovaný ekvivalent akceptuje. Pokiaľ nebude spĺňať požadované technické vlastnosti, v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 u) OPEP objednávateľ odstúpi od Zmluvy a dodávateľovi bude udelená negatívna referencia v prostredí EKS.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa e-mailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkovej ceny s DPH, zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa.
Objednávateľ ako verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Milana Rastislava Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

27.10.2025 07:00 — 31.10.2025 14:00

1,00 predmet zákazky

949,90

772,28

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.09.2025 13:44

26.09.2025 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2025 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 199
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.09.2025 20:27 - Vstupná ponuka 949,00 € Cena s DPH
26.09.2025 07:22 - Najvýhodnejšia ponuka 948,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS