• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2025 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2025 08:14
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2025 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2025 09:20

Detail zákazky Z20255212

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.09.2025 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    29.09.2025 08:14
  •    Ukončenie zákazky
    29.09.2025 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.09.2025 09:20

Základné údaje

Z20255212

OF-303153

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11369447

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mimoriadny nákup kancelárskeho papiera a obálok

Kancelársky papier, Obálky

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30199230-1 - Obálky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
Kancelársky papier
Papier do laserových a atramentových tlačiarenských zariadení
Papier do kopírovacích zariadení
Papier na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer A4 bal 2 200
Plošná hmotnosť g/m2 80+-1,5 80+-3
Hrúbka mikrón 106 +-3 108+-2
Opacita % 91
Belosť CIE 161 +-3
Hladkosť ml/min 200+-50
Vlhkosť % 3,9 5,3
Požiadavka na stálosť ISO 9706
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet kusov papiera v jednom (1) balíku 500 ks
Recyklovaný nie
Farba biela
Environmentálna značka EU Ecolabel alebo ekvivalentné riešenie s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami
PEFC Certifikat alebo ekvivalentné riešenie s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami
 2. Obálky
Funkcia
Listové obálky na odosielanie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obálka formát C4, biela, s odtrhávacou páskou,z bezdrevného papiera ks 3 500
Obálka formát C5, biela, s odtrhávacou páskou,z bezdrevného papiera ks 3 000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ požaduje do ponuky predložiť Vlastný návrh plnenia.
Vlastný návrh plnenia musí zodpovedať funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený Vlastný návrh plnenia je totožný s ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“).
Podrobný aktualizovaný rozpočet a technické listy (certifikáty) predmetu plnenia sa požaduje predložiť do 2 pracovných dní od uzavretia dohody. Certifikáty je potrebné predložiť v slovenskom alebo v českom jazyku.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar na: ústredie NDS. a.s. a strediská - SSÚD Malacky; SSÚD Bratislava; SSÚR Galanta; SSÚD Trnava; SSÚD Trenčín; SSÚR Nová Baňa; SSÚR Zvolen; SSÚD Martin; SSÚD Považská Bystrica; SSÚD Martin; SSÚD Liptovský Mikuláš; SSÚR Čadca; SSÚD Mengusovce; SSČ Mengusovce; SSÚD Beharovce; SSÚD Prešov; SSÚR Košice; SŠČ Čadca; IO Banská Bystrica; IO Žilina; IO Prešov; SSÚR Lučenec, SŠČ Žarnovica; ŠS Liptovský Ján. Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek doplniť nové miesto plnenia.
Zoznam osôb, zodpovedných za prevzatie tovaru a presné adresy doručenia budú zaslané Dodávateľovi po nadobudnutí platnosti dohody.
Miesta dodania tovaru a požadované množstvá budú uvedené v samostatných objednávkach.
Dodávateľ je povinný dodať požadovaný tovar najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred kontaktnej osobne Objednávateľa, uvedenej v konkrétnej objednávke.
Doručenie tovaru je možné v pracovné dni, od pondelku do piatku, v čase od 7:00 do 14:00hod..
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v technických požiadavkách sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb.
Objednávateľ si pri zistených vizuálnych chybách vyhradzuje právo tovar neprevziať a Dodávateľ je povinný obratom dodať nový, nepoškodený tovar.
V prípade, ak dodaný tovar nebude spĺňať požadované technické a kvalitatívne požiadavky, bude Dodávateľ povinný na základe písomnej výzvy Objednávateľa zabezpečiť náhradné plnenie. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 3 (troch) pracovných dní, odo dňa písomnej výzvy Objednávateľa.
Objednávateľ reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení. Oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní Objednávateľ písomne nasledujúci pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy a to bezodkladne, najneskôr však do 30 (tridsať) pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je Dodávateľ povinný Objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 5 (päť) pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa, spojené s realizáciou predmetu plnenia, ako dopravné náklady na dodanie tovaru na určené miesto a všetky súvisiace náklady, a tiež zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti, spojené s plnením predmetu plnenia.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“). Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby sa riadi zákonom SR č. 222/2004Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto dohode a Dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol alebo ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto dohody, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi na takéto objednané plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou.
Súčasťou každého dodania tovaru bude dodací list.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru, na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Prílohu faktúry tvorí originál dodacieho listu potvrdený Objednávateľom pri prevzatí tovaru.
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, číslo objednávky, číslo Dohody, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru spolu s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa, a elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej prílohami poslanými v elektronickej podobe.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 celok

10 967,00

10 967,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.09.2025 08:16

29.09.2025 08:14

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.09.2025 08:29

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 69
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.09.2025 08:33 - Vstupná ponuka 10 900,00 € Cena bez DPH
29.09.2025 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka 10 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS