• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2025 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2025 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2025 09:55

Detail zákazky Z20255207

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2025 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2025 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2025 09:55

Základné údaje

Z20255207

OF-303029

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11403766

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie podpory pre licencie produktov VMware

Softvérové podporné služby

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podpora pre licencie produktov VMware
Funkcia
Predmetom zákazky je predĺženie podpory - 12 mesačná podpora vlastných licencií produktov VMware
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
p/n: VCF-VSP-FND-8; popis: VMware vSphere Foundation 8 - per core; obdobie: od 01.11.2025 do 31.10.2026 počet jadier 320
p/n: VCF-VSP-STD-8; popis: VMware vSphere Standard 8 - per core; obdobie: od 01.11.2025 do 31.10.2026 počet jadier 32
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci, že je autorizovaným partnerom výrobcu produktov VMware v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je Dodávateľom priamo výrobca produktov).
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi, rozpis jednotkových cien všetkých položiek uvedených v položke č. 1 opisného formulára spolu s rozčlenením na sumu s DPH a sumu bez DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje udržiavať uvedené partnerstvo počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy. Ak poskytovateľ stratí oprávnenie plniť predmet zmluvy na minimálnej úrovni partnerstva spoločnosti VMware, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Adresa na dodanie elektronickej licencie bude oznámená úspešnému Dodávateľovi.
V súlade s čl. VIII bod 8.2, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky" platných OPEP môže Dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu Objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy.
Poskytovateľ službu sprístupní prostredníctvom My VMware portálu pod účtom Objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosťschválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné stranysúhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. .
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ: 1. ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti; 2. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu  do evidencie referencií vedenej Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP č. 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.11.2025 00:00 — 31.10.2026 23:59

1,00 celok

55 961,00

55 961,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.09.2025 08:13

07.10.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.10.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 444
 23
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2025 15:22 - Vstupná ponuka 55 900,00 € Cena bez DPH
01.10.2025 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka 55 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS