36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Predĺženie podpory pre licencie produktov VMware
Softvérové podporné služby
Služba
|
1. Podpora pre licencie produktov VMware
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je predĺženie podpory - 12 mesačná podpora vlastných licencií produktov VMware |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| p/n: VCF-VSP-FND-8; popis: VMware vSphere Foundation 8 - per core; obdobie: od 01.11.2025 do 31.10.2026 | počet jadier | 320 | ||
| p/n: VCF-VSP-STD-8; popis: VMware vSphere Standard 8 - per core; obdobie: od 01.11.2025 do 31.10.2026 | počet jadier | 32 |
| Názov |
| Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci, že je autorizovaným partnerom výrobcu produktov VMware v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je Dodávateľom priamo výrobca produktov). |
| Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi, rozpis jednotkových cien všetkých položiek uvedených v položke č. 1 opisného formulára spolu s rozčlenením na sumu s DPH a sumu bez DPH. |
| Dodávateľ sa zaväzuje udržiavať uvedené partnerstvo počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy. Ak poskytovateľ stratí oprávnenie plniť predmet zmluvy na minimálnej úrovni partnerstva spoločnosti VMware, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Adresa na dodanie elektronickej licencie bude oznámená úspešnému Dodávateľovi. |
| V súlade s čl. VIII bod 8.2, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky" platných OPEP môže Dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu Objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy. |
| Poskytovateľ službu sprístupní prostredníctvom My VMware portálu pod účtom Objednávateľa. |
| Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosťschválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ... |
| .... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné stranysúhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy. |
| Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. . |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ: 1. ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti; 2. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu do evidencie referencií vedenej Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
| Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase. |
Námestie SNP č. 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.11.2025 00:00 — 31.10.2026 23:59
1,00 celok
55 961,00
55 961,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.09.2025 08:13
07.10.2025 09:00
07.10.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 30.09.2025 15:22 - Vstupná ponuka | 55 900,00 | € | Cena bez DPH |
| 01.10.2025 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 55 500,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: