• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2025 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2025 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2025 10:25

Detail zákazky Z20255150

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2025 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    26.09.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.09.2025 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.09.2025 10:25

Základné údaje

Z20255150

OF-303031

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11353681

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy autobusu Karosa LC956

Oprava, Autobus, Karosa, LC956, Irisbus, Axer

  • 50113000-0 - Opravy a údržba autobusov
  • 50116200-3 - Opravy a údržba bŕzd vozidiel a ich častí
  • 50116000-1 - Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel
  • 50114000-7 - Oprava a údržba nákladných vozidiel
  • 50113200-2 - Údržba autobusov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50113100-1 - Oprava autobusov
  • 50112000-3 - Oprava a údržba osobných motorových vozidiel
  • 50114100-8 - Oprava nákladných vozidiel

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava autobusu Karosa LC956
Funkcia
Predmetom verejného obstarávania je - Cena za jednu normohodinu práce
Požadované servisné úkony
- výmena motorového oleja a filtrov
-  oprava závitu vypúšťacej skrutky oleja (strhnutý závit)
- oprava klimatizácie
- oprava retardéru
- únik vzduchu pri zadných dverách
- vysúšač vzduchu WABCO
- výmena stieračov
- vyváženie kolies
- výmena ochranného tepelného krytu výfuku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom verejného obstarávania je - Cena za jednu normohodinu práce bez DPH.
Miesta plnenia: dielenské - servisné priestory dodávateľa
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list
Dodávateľ vykoná opravy na základe emailovej objednávky objednávateľa.
Dodávateľ vykonaná obhliadku, vystaví predbežnú kalkuláciu opravy na základe odhadovaného množstva servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
Cena poskytnutých náhradných dielov a spotrebného materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť odsúhlasená poverenou osobou objednávateľa.
Objednávateľ požaduje použitie iba originálnych alebo OEM dielov. Dodávateľ predloží cenu za nový originálny diel a cenu za nový OEM diel.
Pred začatím servisných prác poverená osoba objednávateľa vystaví objednávku na základe predbežnej kalkulácie.
Objednávateľ zabezpečí dopravu motorového vozidla do miesta plnenia na vlastné náklady. Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú motorové vozidlo na základe preberacích zápisov potvrdených podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať motorové vozidlo so zjavnými, resp. neodstránenými vadami. Dodávateľ je povinný odstrániť reklamované vady na vlastné náklady najneskôr v do 30 dní od doručenia oprávnenej reklamácie. Táto lehota môže byť v odôvodnených prípadoch predĺžená na základe písomnej dohody zmluvných strán.
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení servisného protokolu poverenou osobou objednávateľa na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva náhradných dielov a súvisiaceho materiálu.
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry bude servisný protokol. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu alebo mailom, poprípade doručí osobne.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy alebo servisu do 5 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 15,00 hod. Kontaktné osoby v jednotlivých mestách budú dodávateľovi zaslané mailom.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Zvýšenie ceny je možné v prípade, ak dodávateľ zistí skryté vady, ktoré nebolo možné predvídať a ktorých odstránenie je nevyhnutné na dokončenie poskytovania služby, je však povinný o tom vopred písomne oboznámiť objednávateľa. Až po písomnom schválení rozsahu dodatočných prác a zmeny ceny je dodávateľ oprávnený servisné práce vykonať. Inak objednávateľ práce (vrátane ND a materiálu) vykonané naviac nezaplatí.
Zníženie ceny je možné bez dohody zmluvných strán pri dodržaní riadneho vykonania prehliadky a údržby.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Maximálny finančný limit pre plnenie rámcovej dohody/servisnej zmluvy je do výšky 15 000,00 € s DPH

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

29.09.2025 07:00 — 24.10.2025 15:00

1,00 podľa položiek formulára

15 000,00

12 195,12

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.09.2025 11:33

26.09.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.09.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 72
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.09.2025 15:28 - Vstupná ponuka 14 999,85 € Cena s DPH
23.09.2025 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 14 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS