• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2025 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2025 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2025 14:50

Detail zákazky Z20255097

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2025 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2025 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2025 14:50

Základné údaje

Z20255097

OF-302920

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11322501

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok-stoličky

Nábytok, stolička

  • 39112100-1 - Jedálenské stoličky
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jedálenská stolička z masívneho bukového dreva, drevené operadlo zo zvislých dosiek, čalúnený sedák, nosnosť 130 kg
Funkcia
Jedálenská stolička z masívneho bukového dreva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 4
Nosnosť kg 130
Celková výška cm 93
Výška sedadla cm 47
Hĺbka sedadla cm 40
Šírka sedadla cm 44
Referenčný produkt - Kancelárska stolička BASE, čierna ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia – Nitra, 949 76, Trieda A. Hlinku 2, ÚHPF FEM SPU v Nitre áno
Vrátane montáže na mieste plnenia, prípadne dodané v zmontovanom stave. Súčasťou je vynesenie tovaru do určenej miestnosti na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí áno uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa $ 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodanie tovaru so záručným listom , záruka v trvaní min 24 mesiacov.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Dodávateľ dodá objednávateľovi tovar v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14:00 hod.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, adresu, IČO,DIČ DPH, špecifikáciu a vyobrazenie. Plnenie zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutých výrobkov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda Andreja Hlinku 609/2 ,,, FEM ,,S,, pavilon, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

25.09.2025 10:00 — 25.09.2025 14:00

4,00 ks

496,00

496,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.09.2025 13:25

19.09.2025 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.09.2025 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2025 13:53 - Vstupná ponuka 496,00 € Cena s DPH
16.09.2025 13:53 - Najvýhodnejšia ponuka 496,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS