• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2025 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2025 08:35

Detail zákazky Z20255094

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.09.2025 12:13
  •    Predkladanie ponúk
    20.09.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2025 08:35

Základné údaje

Z20255094

OF-302339

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11328879

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a preventívna údržba fotokopírovacích zariadení KYOCERA, TOSHIBA. Triumph Adler, SHARP

servis, preventívna údržba, fotokopírovací stroj, KYOCERA, TOSHIBA, Triumph Adler, SHARP

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Toshiba e-studio 307 v.č. CEBF58915, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toshiba e-studio 307 v.č. CEBF58915 ks 1
Práca výmena dielov: hodina 2
6LK30437200 ASYB-PWA-LGC-332S ks 1
G0-00732000 MQ01ABF032W ks 1
 2. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Toshiba e-studio 307 v.č. CECF64188, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toshiba e-studio 307 v.č. CECF64188 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 2
6LE99304000 ROL-KIT-1026 ks 1
6LK28336000 DEV-KIT-5070 ks 1
6LK28354000 OD-4530 ks 1
6LK25709000 FR-KIT-3072 ks 1
 3. Oprava fotokopírovacieho zariadenia SHARP MX-3060V v.č. 85052993, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SHARP MX-3060V v.č. 85052993 ks 1
Práca: výmena dielu hodina 2
RMOTP1045FCP1 Paper feed motor ks 1
 4. Oprava fotokopírovacieho zariadenia TOSHIBA e-studio 3555 v.č. C7JE36719, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TOSHIBA e-studio 3555 v.č. C7JE36719 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 2
D-FC30-C Developer Cyan ks 1
D-FC30-Y Developer Yellow ks 1
D-FC30-M Developer Magenta ks 1
6LJ54274000 ASYS-MIXR-DEV-AGIR ks 3
F0-01959000 L1260 2RS-SH44M ks 6
6LK49167000 EPU-KIT-FC505CLR ks 1
 5. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Kyocera Task-Alfa 3253 v.č. RFH9511826, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyocera Task-Alfa 3253 v.č. RFH9511826 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 1
302L793051 DK-8350 ks 2
302L793011 DV-8350K ks 1
302ND94212 PRIMARY FEED ASSY ks 1
 6. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Triumph Adler TA4006 v.č. VG68307301, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Triumph Adler TA4006 v.č. VG68307301 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 2
302ND94212 PRIMARY FEED ASSY ks 2
302ND93088 FK-8550 ks 1
302ND93155 TR-8550 ks 1
302ND93072 DK-8550 ks 1
302ND93171 MC-8550 ks 3
 7. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Triumph Adler TA4006 v.č. VG68307187, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Triumph Adler TA4006 v.č. VG68307187 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 1
302ND94212 PRIMARY FEED ASSY ks 1
302V893032 DV-8560M ks 1
 8. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Kyocera Task-alfa 3253 v.č.RFH9407751, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyocera Task-alfa 3253 v.č.RFH9407751 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 1
302ND94212 PRIMARY FEED ASSY ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena predmetu zákazky bude konečná vrátane všetkých úkonov na poskytnutie uvedenej služby a nákladov na dopravu.
Objednávateľ požaduje dodávku nových, originálnych náhradných dielov výrobcu stroja.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou (firmou) oprávnenou / autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis fotokopírovacích strojov značky KYOCERA, TOSHIBA, SHARP a Triumph Adler. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa doručiť kontaktnej osobe objednávateľa podrobný cenový rozpis s uvedením náhradných dielov, označený príslušným poradovým číslom, uvedeným v tomto zozname a to najneskôr do 2 pracovných dní od podpisu zmluvy.
Vrátane dopravy a inštalácie v mieste plnenia.
Plnenie služby v Bratislave III a v Trenčíne.
Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu o poskytnutí služby, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb a použitých náhradných dieľov s uvedením množstva a dátumu poskytnutia služby. Protokol o poskytnutí objednanej služby potvrdený podpisom zástupcu objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služby.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Požadovaná splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predloženie potvrdenia v podobe aspoň troch fakturačných dokladov, ktoré preukazujú, že v poslednom roku vykonal dodávateľ sám ( nie subdodávateľsky) činnosť týkajúcu sa diagnostiky a opráv farebných a čiernobielych fotokopírovacích strojov. Tieto doklady musia byť anonymizované.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie gen. Viesta 2; a Železničná 3, Trenčín, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

29.09.2025 08:00 — 09.10.2025 12:00

1,00 súbor položiek

7 848,50

7 848,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.09.2025 12:13

20.09.2025 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.09.2025 09:44 - Vstupná ponuka 7 848,00 € Cena bez DPH
17.09.2025 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 7 848,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS