• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2025 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2025 08:14
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2025 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2025 09:05

Detail zákazky Z20255035

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.09.2025 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2025 08:14
  •    Ukončenie zákazky
    22.09.2025 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.09.2025 09:05

Základné údaje

Z20255035

OF-302848

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11328866

Objednávateľ

31193897

OAZIS - Zariadenie sociálnych služieb

Ul. slobody 19B, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

53314832

CNCteam, s.r.o.

Kasárenská 1504/51, Senica, 90501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posteľná bielizeň a textilné výrobky

paplón, návleky na paplón, návleky na vankúš, deka farebná, kuchynské utierky

  • 39518000-6 - Nemocničná bielizeň
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39514200-0 - Kychynské utierky
  • 39500000-7 - Textilné výrobky
  • 39512400-8 - Páperové periny/paplóny
  • 39511000-7 - Prikrývky a cestovné prikrývky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posteľná bielizeň a textilné výrobky  - paplón, návleky na paplón, návleky na vankúš, deka farebná, kuchynské utierky
Funkcia
Posteľná bielizeň a textilné výrobky na každodenné používanie v zariadení sociálnych služieb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č.1 - paplón ks 50
Položka č. 2 - návleky na vankúš ks 150
Položka č. 3 - návleky na paplón ks 250
Položka č. 4 - deky ks 100
Položka č. 5 - kuchynské utierky ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1 - paplón - Antialergický paplón (vnútro) bez zipsu: Rozmer 140 x 200 cm, farba biela. Materiálové zloženie: bavlna-PES, duté vlákno. Materiálové zloženie (povrch): Perkal-Polyester/bavlna 65%/35%. Materiál výplň: 100% duté konjugované sinalizované vlákno 1100 g. Výplň musí byť vysoko odolná proti opotrebovaniu, antibakteriálna, vzduchovo prepúšťajúca, hygienická a ľahko čistiaca. Vhodný do nemocničného zariadenia, nesmie sa pri častom praní hrudkovať a musí byť vhodný na sušenie v sušičke. Prešitie-karo-steping, dvojité. Pranie pri teplote 65 stup.C.
Položka č. 2 návleky na vankúš - rozmer 70x90 cm, materiál - min 50% bavlna + polyester (STN EN 12127), gramáž min. 150 g/m2, pranie 95 st. C v priemyselných pračkách, sušenie v sušičke, vhodné na mangľovanie, možnosť chlórovania,  farba biela, pevnosť v ťahu o/ú (STN EN ISO 13934-1), zapínanie- hotelový uzáver
Položka č. 3 - návleky na paplón - rozmer 140x200 cm, materiál - min 50% bavlna + polyester (STN EN 12127), gramáž min. 150 g/m2, pranie 95 st. C v priemyselných pračkách, sušenie v sušičke, vhodné na mangľovanie, možnosť chlórovania, farba biela, pevnosť v ťahu o/ú (STN EN ISO 13934-1), zapínanie- hotelový uzáver
Položka č. 4 deky - rozmer 140x200 cm, materiálové zloženie - 100% polyester, vlastnosti: hebká na dotyk, nenáročná na údržbu, nežehlia sa, možnosť sušenia v sušičke, farba - zelená oáza, gramáž - 350 g/m2.
Položka č. 5 kuchynské utierky - rozmer 50x70 cm, materiál - 100% bavlna, gramáž - 240 g/m2, farba - biela, zelená s motívom kocky, vlastnosti: vysoká savosť, praktické pútko na zavesenie, možnosť prania pri vyšších teplotách, možnosť sušenia v sušičke
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Množstvá a miesta plnenia budú upresnené objednávke. Miesta plnenia : ul. Slobody 19b, 94501 Komárno a Balvany 642, 94601 Kameničná.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.
Objednávateľ požaduje dodať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy  1 ks vzorky z každého tovaru. Všetky náklady spojené s poskytnutím vzorky (náklady na tovar, dopravu, balenia, ... ) znáša dodávateľ
Objednávateľ posúdi predložený "vlastný návrh plnenia dodávateľa" a vzorky tovarov do 2 pracovných dní odo dňa prijatia vzoriek, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený vlastný návrh plnenia predmetu zákazky alebo vzorky nespĺňajú podmienky uvedené v technickej a funkčnej špecifikácií, objednávateľ si vyhradzuje právo  od dohody odstúpiť.
Objednávateľ požaduje jednorázové dodanie tovaru ( až po posúdení splnenia technickej špecifikácie objednávateľom ) v termíne do 21 dní od písomnej objednávky.
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený v kvalite s požadovanými parametrami v prac. dňoch v čase od 9:00 do 14:00 hod.
Dodávateľ do 3 dní od uzavretia Zmluvy predloží zoznam kontaktných osôb (meno, priezvisko, email, tel.číslo, pracovná pozícia)  zodpovedných za plnenie predmetu Zmluvy.
Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok: - predložený ekvivalent bude spĺňať minimálne požiadavky objednávateľa, bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo, bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu dohody ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu dohody
Predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu dohody, ktorá bola výsledkom objednávateľ ako prijatie ekvivalentu a prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu dohody.
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedeným objednávke. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa. Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. slobody 2822/19b, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

01.10.2025 07:12 — 13.10.2025 07:13

650,00 ks

10 000,00

8 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.09.2025 08:04

22.09.2025 08:14

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.09.2025 08:29

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 17
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.09.2025 13:10 - Vstupná ponuka 6 150,00 € Cena s DPH
22.09.2025 06:19 - Najvýhodnejšia ponuka 5 775,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS