• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2025 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2025 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2025 09:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2025 09:35

Detail zákazky Z20255019

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2025 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    19.09.2025 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.09.2025 09:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.09.2025 09:35

Základné údaje

Z20255019

OF-302820

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11322435

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31566634

VEP, spol. s r.o.

A. Hlinku 13, Bojnice, 97201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstroj - Balistické vložky

Balistické vložky

  • 35200000-6 - Policajný výstroj
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Balistická vložka pre nosič plátov
Funkcia
ochrana príslušníkov PZ, VP pri výkone služby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mäkká balistická vložka III.A do nosiča plátov ks 188
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zloženie jedného kompletu: Predná a zadná balistická vložka s kosenými hornými hranami a bočné balistické vložky
Bočné balistické vložky prideliť podľa požadovaného veľkostného sortimentu.
veľkosť S 12 ks
veľkosť M 45 ks
veľkosť L 101 ks
veľkosť XL 30 ks
Mäkká balistika Určená pre profesionálne použitie
Ochrana proti Pištoľovým strelám a črepinám a bodným zbraniam
Konštrukcia Prispôsobivá telu
Cieľ Zastaviť strelu a minimalizovať účinky na telo
Testované podľa normy US NIJ STANDARD 0101.04 / III.A, ČSN 395360/TON II, ČSN 395360/TBO 2CZ
Spĺňa normu STANAG 2920 Fragmentačná odolnosť V50 = 606 m/s
Vodotesný obal Ochrana pred vplyvmi prostredia
Testované strelami 9x19mm 124gr FMJ: 436 m/s .44 Remington 240gr SJHP: 436 m/s 7.62x25 Tokarev 85gr FMJ: 469 m/s 9x18 Makarov 95gr MSC: 315 m/s 9x19 Action 5 124gr: 436 m/s
Tvar plátov predná a zadná časť 300 mm x 250 mm +-2%, so zrezanými rohmi
Bočné diely 150 mm x 240 mm +-2%
Hrúbka balistickej vložky každého dielu 7,0 mm +-2%
Balistická vložka je vyrobená z materiálu: aramidová tkanina (na báze aramidového vlákna) a uzavretá vo vode odolnom materiály, ktorý je po celom obvode zvarený.
Predný a zadný diel max 500 g +-2% ( jeden diel)
Bočné diely max 250 g +-2% ( jeden diel)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť v lehote do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na adresu objednávateľa: - oprávnenie obchodovať v zbrojnom priemysle.
- opis technických parametrov ponúkaného tovaru,
- fotokópiu protokolu o skúškach balistickej odolnosti podľa ČSN 395360/TBO 2CZ, ČSN 395360/TON II, NIJ 0101.04 za sťažených prevádzkových podmienok -  III na balistickú vložku,
- potvrdenie, že ponúkaný tovar je certifikovaný podľa ČSN 395360/TBO 2CZ, ČSN 395360/TON II, NIJ 0101.04 autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami,
- fotokópiu materiálových listov od výrobcu použitých tkanín na obal
Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Vytvoriť zoznam oprávnených osôb na komunikáciu a iné požiadavky.
Vzorky, najneskôr do 14 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy.
Dopravu tovaru do miesta dodania zabezpečí predávajúci na vlastné náklady a nebezpečenstvo tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením a znehodnotením. Za škodu spôsobenú porušením tejto povinnosti v plnej miere zodpovedá predávajúci.
Predávajúci je povinný písomne a telefonicky vyrozumieť  kupujúceho o lehote dodania tovaru najmenej tri pracovné dni vopred. Kupujúci vykoná kontrolu dodaného tovaru a pri prevzatí tovaru podpisom potvrdí dodací list a preberací zápis. Kupujúci je oprávnený tovar odmietnuť, nepodpísať dodací list a preberací zápis, ak bude mať tovar zjavné vady (napr. chýbajúce množstvo podľa dodacieho listu, poškodený tovar, tovar nevyhovujúci podmienkam tejto kúpnej zmluvy) a túto skutočnosť zapíše do preberacieho zápisu.
Dodanie tovaru sa uskutoční v pracovných dňoch, v čase od 08:00 do 14:00 hod.
Predávajúci sa zaručuje, že dodaný tovar je novo vyrobený (rok výroby 2024/2025) v 1. akosti, doteraz nepoužívaný a spĺňa všetky parametre a vlastnosti - technické požiadavky uvedené v tejto zmluve a zodpovedá príslušným technickým predpisom/normám EÚ a SR.
Súčasťou dodávaného tovaru musí byť spolu so záručným listom aj sprievodná dokumentácia v slovenskom jazyku.
Prevzatie tovaru v mieste dodania bude potvrdené podpisom oprávnenej osoby kupujúceho a to na dodacom liste a preberacom zápise, ktoré vyhotoví predávajúci. V dodacom liste musí byť okrem iného uvedená jednotková cena tovaru a cena tovaru spolu vrátane DPH. Pri prevzatí tovaru kupujúcim v mieste dodania, predávajúci potvrdí záručný list k tovaru.
Po prevzatí tovaru kupujúcim v mieste dodania vyhotoví predávajúci faktúru, ktorá musí obsahovať náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, číslo tejto kúpnej zmluvy, číslo dodacieho listu a číslo preberacieho zápisu. Predávajúci doručí faktúru kupujúcemu do 15 dní od dodania tovaru, najneskôr však do 30.12.2025 na adresu dodania tovaru v dvoch vyhotoveniach. K faktúre je predávajúci povinný priložiť dodací list a preberací zápis (v súlade s čl. IV. tejto zmluvy) potvrdené podpismi oprávnených osôb zmluvných strán.
Kupujúci neposkytne preddavok na kúpnu cenu. Kupujúci uhradí faktúru formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry vyhotovenej predávajúcim za dodanie tovaru je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Platobná povinnosť kupujúceho sa bude považovať za splnenú v deň, keď bude z účtu kupujúceho odpísaná fakturovaná suma za riadne dodaný tovar v prospech účtu predávajúceho.
Kodifikácia
Predávajúci sa zaväzuje, že dodá návrh kodifikačných údajov na tovar v súlade so STANAG 4177 podľa § 13 zákona č. 11/2004 Z. z. o obrannej štandardizácii, kodifikácii a štátnom overovaní kvality výrobkov a služieb na účely obrany v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 11/2004 Z. z.“) a vyhlášky Ministerstva obrany Slovenskej republiky č. 476/2011 Z. z., ktorou sa ustanovujú
podrobnosti o metodike spracúvania návrhu kodifikačných údajov, o programovom vybavení na spracúvanie návrhov kodifikačných údajov, o návrhu kodifikačných údajov a o povinnostiach dodávateľa produktu v znení neskorších predpisov na vlastné náklady podľa príslušných právnych a technických noriem, najneskôr do termínu plnenia predmetu zmluvy.
Predávajúci spracuje návrh kodifikačných údajov v súlade s Metodickým pokynom na spracovanie návrhu kodifikačných údajov o produkte v aplikácii MCC WEB uvedeným na webovom sídle www.uosksok.sk v časti Odbor kodifikácie.
Predávajúci môže o spracovanie návrhu kodifikačných údajov požiadať agentúru pre kodifikáciu podľa § 11 zákona č. 11/2004 Z. z. Zoznam agentúr pre kodifikáciu je uvedený na webovom sídle www.uosksok.sk v časti Odbor kodifikácie.
Dodanie návrhu kodifikačných údajov je splnené potvrdením dodacieho listu úradom. Predávajúci po potvrdení dodacieho listu oznámi túto skutočnosť na adresu kupujúceho.
V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Nadobudnutie vlastníckeho práva a nebezpečenstvo škody: Predávajúci znáša nebezpečenstvo škody na tovare a zostáva vlastníkom tovaru až do okamihu jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania. Prevzatie tovaru potvrdia oprávnené osoby oboch zmluvných strán podpisom príslušného dodacieho listu a preberacieho zápisu. Prevzatím tovaru kupujúcim v mieste dodania prechádza vlastnícke právo k tovaru a nebezpečenstvo škody na tovare na kupujúceho.
Štátne overovanie kvality v zmluvách s dodávateľmi so sídlom na území Slovenskej republiky
Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci požiada o vykonanie štátneho overovania kvality Úrad pre obrannú štandardizáciu, kodifikáciu a štátne overovanie kvality, Trenčín (ďalej len „úrad“) v súlade so zákonom č. 11/2004 Z. z.
Zmluvné strany sa dohodli, že pri plnení tejto zmluvy sa v prípade rozhodnutia úradu o vykonaní štátneho overovania kvality a za podmienok stanovených v tejto zmluve uplatní štátne overovanie kvality v súlade so štandardizačnou dohodou aliancie NATO STANAG 4107 o vzájomnom štátnom overovaní kvality dodávok a uplatňovaní spojeneckých štandardov rady AQAP a predávajúci umožní štátne overovanie kvality vykonať.
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade so štandardizačnou dohodou aliancie NATO STANAG 4107, príslušný úrad v krajine výrobcu stanoví rozsah, postup a podmienky na vykonanie štátneho overovania kvality.
Ak úrad rozhodne o vykonaní štátneho overovania kvality predávajúci nemôže odovzdať tovar bez Certifikátu o zhode podľa štandardizačnej dohody aliancie NATO STANAG 4107 a spojeneckého štandardu AQAP 2070 potvrdeného zástupcom pre štátne overovanie kvality v krajine predávajúceho.
Certifikát o zhode podľa štandardizačnej dohody aliancie NATO STANAG 4107 potvrdený zástupcom pre štátne overovanie kvality nezbavuje predávajúceho zodpovednosti za nezhodný produkt ani za škody spôsobené nezhodným produktom.
V prípade, že predávajúci zmarí vykonanie štátneho overovania kvality nesplnením svojich záväzkov uvedených v tejto zmluve, má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy a má právo na náhradu všetkých škôd vzniknutých v súvislosti s týmto odstúpením.
Sankcie a odstúpenie od zmluvy
Ak predávajúci nedodá tovar (vrátane všetkých dohodnutých dokladov, sprievodnej dokumentácie a/alebo dokladov potrebných pre štátneho overovania kvality) riadne a/alebo včas podľa tejto zmluvy, zaplatí kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny riadne a/alebo včas nedodaného tovaru, a to za každý aj začatý deň omeškania.
Ak predávajúci nedodá návrh kodifikačných údajov o tovare v zmysle článku VI. tejto zmluvy včas, zaplatí kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny tovaru, ktorého sa kodifikácia týka, najmenej však 10,- € (slovom: desať eur), a to za každý aj začatý deň omeškania.
Ak kupujúci neuhradí predávajúcemu faktúru riadne a včas, je predávajúci oprávnený si od kupujúceho nárokovať zaplatenie úroku z omeškania z dlžnej sumy v súlade s ustanovením § 369 ods. 2 Obchodného zákonníka.
Ak dôjde k omeškaniu predávajúceho s dodaním tovaru preukázateľne z dôvodu pôsobenia vyššej moci, t.j. z dôvodu pôsobenia okolností vylučujúcich zodpovednosť, tak ako sú tieto definované v § 374 Obchodného zákonníka, lehota na dodanie tovaru neplynie po dobu trvania tejto objektívnej skutočnosti. Túto skutočnosť musí predávajúci riadne preukázať a bez zbytočného odkladu oznámiť kupujúcemu.
Túto zmluvu je možné ukončiť písomnou dohodou zmluvných strán alebo odstúpením od tejto zmluvy jednej zo zmluvných strán. Zmluvné strany môžu od tejto zmluvy odstúpiť v súlade s § 346 až 351 Obchodného zákonníka.
Odstúpenie od zmluvy musí byť druhej strane oznámené písomne, inak je neplatné. V písomnom oznámení o odstúpení od zmluvy musí byť uvedený dôvod, pre ktorý zmluvná strana od zmluvy odstupuje. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom, kedy bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane.
Za podstatné porušenie tejto zmluvy v súlade s § 345 Obchodného zákonníka sa na strane predávajúceho považuje najmä: - nedodržanie záväzku dodať tovar riadne a včas vrátane dokladov podľa tejto zmluvy, - neodstránenie vád tovaru v lehote dohodnutej na vybavenie reklamácie, - opakovaná reklamácia tovaru podľa tejto zmluvy, - nesplnenie povinností predávajúcim : dodanie návrhu kodifikačných údajov a vykonanie štátneho overovanie kvality.
Za podstatné porušenie tejto zmluvy v súlade s § 345 Obchodného zákonníka sa na strane kupujúceho považuje:- omeškanie kupujúceho s úhradou faktúry o viac ako 30 kalendárnych dní.
Nadobudnutie vlastníckeho práva a nebezpečenstvo škody: Predávajúci znáša nebezpečenstvo škody na tovare a zostáva vlastníkom tovaru až do okamihu jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania v súlade s článkom IV. tejto zmluvy. Prevzatie tovaru potvrdia oprávnené osoby oboch zmluvných strán podpisom príslušného dodacieho listu a preberacieho zápisu. Prevzatím tovaru kupujúcim v mieste dodania prechádza vlastnícke právo k tovaru a nebezpečenstvo škody na tovare na kupujúceho.
KODIFIKAČNÁ DOLOŽKA ZMLUVY (Znenie tohto článku kúpnej zmluvy sa uplatní v tom prípade, ak predávajúci bude z členského štátu NATO)
Predávajúci sa zaväzuje, že v súlade so STANAG 4177 - Jednotný systém získavania údajov, s procesmi ACodP -1 - Príručka NATO na kodifikáciu a so zákonom č. 11/2004 (§ 13) Z. z. obrannej štandardizácii, kodifikácii a štátnom overovaní kvality výrobkov a služieb na účely obrany pre výrobky, ktoré sú predmetom zmluvy, dodá: a) Skladové čísla NATO (NSN), b) Technické údaje na identifikáciu dodaných výrobkov podľa Kodifikačného systému NATO (aj pre výrobky na údržbu a prevádzku), ktorým nie sú priradené skladové čísla NATO, c) Obrázky pre všetky produkty, ako sú definované v zmluve a v prílohách
Požadované údaje dodá na vlastné náklady v súlade s príslušnými právnymi a technickými normami do dátumu plnenia predmetu zmluvy na adresu: Úrad pre obrannú štandardizáciu, kodifikáciu a štátne overovanie kvality, Martina Rázusa 7, 91101 Trenčín, Slovenská republika, e-mail: codify@mil.sk.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

26.09.2025 08:00 — 28.11.2025 12:00

1,00 Podľa položiek formulára

51 408,60

41 796,16

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.09.2025 13:31

19.09.2025 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.09.2025 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 196
 36
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.09.2025 11:44 - Vstupná ponuka 51 404,65 € Cena s DPH
18.09.2025 13:41 - Najvýhodnejšia ponuka 51 401,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS