• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2025 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2025 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2025 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2025 09:35

Detail zákazky Z20255004

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2025 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2025 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2025 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2025 09:35

Základné údaje

Z20255004

OF-302922

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11311296

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

15890147

Svoboda & Svoboda s.r.o.

Omská 1508/43, Vršovice, Praha 10, 10000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na autobusy SOR - hnacie ústrojenstvo

Náhradné diely, autobus, Sor NB12, Sor NB18,hnacie ústrojenstvo

  • 34121100-2 - Autobusy verejnej dopravy
  • 42111000-0 - Motory a hnacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na autobusy SOR
Funkcia
Nákup náhradných dielov na autobusy Sor za účelom výmeny poškodených alebo opotrebovaných dielov za nové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
990750131003   Filter prevodovky ZF  H710/1x  0750131003 ks 22
99081247   Remeň klinový 8PK   1247 ks 12
992992662   Filter palivový hrubý NB18- Cursor 8- WK950/19 ks 11
994591057174   Filter vzduchu 4591057174 ks 13
99500394053   Silentblok Iveco pre 6 valcový motor ks 6
99504026056   Filter oleja motora 47 W1170/7   504026056 ks 21
99504070038   Tesnenie vika ventilov ks 3
99504091504   Vstrekovač elektrický E IV ks 6
99504106749   Kladka napínacia alternátor 47   504106749 ks 4
99504252241   Turbodúchadlo Cursor 8 n.č.: 504252241 ks 2
99840109   Ventil spojky chladiča ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pri položkách č.8., a 10. požadujeme nové, nepoužité, originálne náhradné diely- akákoľvek náhrada sa nepripúšťa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predávajúci poskytne jednotkové ceny bez DPH do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy na základe ktorých bude vystavená objednávka
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoužitý, originálny náhradný diel- akákoľvek náhrada sa nepripúšťa.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky
Súčasťou dodávky pri doručení tovaru musí byť aj dodací list s číslom objednávky a cenami jednotlivých náhradných dielov uvedených bez DPH
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita n.d., 2.nebude dodržaná lehota dodania n.d., 3.nebude dodržaná cena a množstvo n.d.
V prípade reklamácie v záručnej dobe, je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia zákazky na servisné miesto na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie objednávateľom a oznámiť výsledok jej vybavenia. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený resp. vymenený tovar na miesto plnenia zákazky, termín doručenia oznámiť e-mailom objednávateľovi. V prípade, že dodávateľ závadu neodstráni a nevie ani vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vrátením kúpnej ceny tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornádska 10, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

01.10.2025 13:30

1,00 celok

5 335,00

5 335,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.09.2025 12:19

17.09.2025 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2025 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2025 21:04 - Vstupná ponuka 5 335,00 € Cena bez DPH
16.09.2025 21:04 - Najvýhodnejšia ponuka 5 335,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS