• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2025 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2025 08:35

Detail zákazky Z20254981

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.09.2025 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    22.09.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.09.2025 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.09.2025 08:35

Základné údaje

Z20254981

OF-302726

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11334771

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny monitor – 49" OLED

monitor, OLED displej, širokouhlé zobrazenie

  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny monitor – 49" OLED
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Max výkon W 220
Obnovovacia frekvencia Hz 240
Odozva ms 0,03
Uhlopriečka cm 124,46
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Grafické zobrazenie DisplayPort, HDMI
Štandardy grafického rozhrania DisplayPort 1.4, HDMI 2.1
HDMI 1x
DisplayPort 1x
Počet USB portov 3x
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadované parametre spĺňa napr. : Typ panela QD-OLED
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru a upresniť dátum dodania do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu financovaného EU prostredníctvom Plánu obnovy a odolnosti SR, kód projektu: 09I03-03-V05-00002
Predávajúci sa zaväzuje, že umožní výkon kontroly, auditu alebo iného obdobného overovania v súvislosti s predmetom a plnením tejto zmluvy, a poskytne všetku potrebnú súčinnosť oprávneným osobám. Oprávnené osoby sú najmä: a. Vykonávateľ: Úrad vlády Slovenskej republiky, b. Sprostredkovateľ: Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky, c. Národná implementačná a koordinačná autorita,
d. Úrad vládneho auditu, e. Ministerstvo financií SR, f. Najvyšší kontrolný úrad SR, g. Orgány štátnej správy podľa § 2 zákona č. 35/2019 Z. z. o finančnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, h. Protimonopolný úrad SR, i. Európska komisia,j. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, k. Európsky úrad pre boj proti podvodom (OLAF), l. Európsky dvor audítorov (EDA), m. Európska prokuratúra (EPPO), n. Úrad pre verejné obstarávanie, o. Výskumná agentúra a/alebo každá osoba poverená v súlade s Právnym rámcom niektorým z vyššie uvedených subjektov.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy, názov a kód Projektu.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Stavebná fakulta, KSKM, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

26.09.2025 08:00 — 20.10.2025 14:00

1,00 Ks

905,51

905,51

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.09.2025 08:00

22.09.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.09.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 8
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.09.2025 08:21 - Vstupná ponuka 905,51 € Cena bez DPH
18.09.2025 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 899,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS