• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2025 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2025 12:44
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2025 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2025 14:45

Detail zákazky Z20254971

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2025 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2025 12:44
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2025 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2025 14:45

Základné údaje

Z20254971

OF-302858

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11311266

Objednávateľ

00350206

Spojená škola

Gorkého 4/90, Okoč, 93028, SVK

Dodávateľ

45357552

COMFORTA HYGIENE, s.r.o.

Kollárova 88, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup korytového žehliča

profesijný žehlič valcový, mangeľ

  • 42718100-3 - Žehliace stroje
  • 42932000-8 - Mangle
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Korytový žehlič
Funkcia
Veľký povrchový kontakt s bielizňou pri žehlení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priemer valca 1ks 300 mm 320 mm
Dĺžka valca 1ks 1600 mm 1664 mm
Kapacita 1ks 45 kg/h 62 kg/h
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ohrev elektrický
Plynulá voľba teploty áno
Automatická ochrana rúk a STOP pre väčšiu bezpečnosť áno
Automatické ochladzovanie valca áno
Nožný pedál pre jednoduché spustenie a zastavenie stroja áno
Veľký žehliaci prítlak valca pre väčšiu kvalitu žehlenia áno
Musí byť umiestnení pri stene áno
Zobrazenie rýchlosti a teploty žehlenie áno
Systém kontroly prehriatia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) necenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Za nedodržanie technickej špecifikácie objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. Zadanie technických parametrov, podmienok verejného obstarávania zákazky a plnenia zákazky sú záväzné.
Dodávateľ je povinný odovzdať doklady a dokumentáciu k tovaru v slovenskom alebo českom jazyku, ako aj návod na obsluhu.
Vystavenia a odovzdanie montážnych a revíznych správ k termínu montáže ( správa o montáži stroja, bezpečnostný certifikát stroja, revízna správa o zapojení)
Všetky materiály  technológie použité v procese realizácie musia byť v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Termín dodania a inštalácia predmetu obstarávania, najneskôr do konca októbra 2025. Dodávku predmetu obstarávania treba realizovať pracovných dní v čase od 7:00 hod. do 13:00 hod. Dodávateľ je povinný  kontaktovať objednávateľa najmenej 2 pracovné dní pred dňom dodania v čase od 7:00 hod. do 13:00 hod.
Úhrada za dodaní tovar bude realizovaná na základe faktúry, formou bezhotovostného platobného styku. Faktúra bude vystavená po prevzatí tovaru a po zaškolení personálu. Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami.
Požadujeme aby zmluvná cena bola konečná, vrátane DPH a zahŕňala všetky náklady na dodanie predmetu plnenia (ako doprava, inštalácia ..)
Na predmet zmluvu požadujeme záručnú dobu min. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom podpísaním preberacieho protokolu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gorkého ulica 90/4, Okoč, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika

01.10.2025 12:49 — 31.10.2025 12:46

1,00 ks

8 028,00

6 181,56

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.09.2025 12:51

17.09.2025 12:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2025 12:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 175
 98
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.09.2025 12:46 - Vstupná ponuka 8 026,98 € Cena s DPH
16.09.2025 15:18 - Najvýhodnejšia ponuka 7 997,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS