00350206
Spojená škola
Gorkého 4/90, Okoč, 93028, SVK
45357552
COMFORTA HYGIENE, s.r.o.
Kollárova 88, Martin, 03601, SVK
Nákup korytového žehliča
profesijný žehlič valcový, mangeľ
Tovar, Služba
|
1. Korytový žehlič
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Veľký povrchový kontakt s bielizňou pri žehlení |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Priemer valca | 1ks | 300 mm | 320 mm | |
| Dĺžka valca | 1ks | 1600 mm | 1664 mm | |
| Kapacita | 1ks | 45 kg/h | 62 kg/h |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Ohrev | elektrický |
| Plynulá voľba teploty | áno |
| Automatická ochrana rúk a STOP pre väčšiu bezpečnosť | áno |
| Automatické ochladzovanie valca | áno |
| Nožný pedál pre jednoduché spustenie a zastavenie stroja | áno |
| Veľký žehliaci prítlak valca pre väčšiu kvalitu žehlenia | áno |
| Musí byť umiestnení pri stene | áno |
| Zobrazenie rýchlosti a teploty žehlenie | áno |
| Systém kontroly prehriatia | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) necenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Za nedodržanie technickej špecifikácie objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. Zadanie technických parametrov, podmienok verejného obstarávania zákazky a plnenia zákazky sú záväzné. |
| Dodávateľ je povinný odovzdať doklady a dokumentáciu k tovaru v slovenskom alebo českom jazyku, ako aj návod na obsluhu. |
| Vystavenia a odovzdanie montážnych a revíznych správ k termínu montáže ( správa o montáži stroja, bezpečnostný certifikát stroja, revízna správa o zapojení) |
| Všetky materiály technológie použité v procese realizácie musia byť v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
| Termín dodania a inštalácia predmetu obstarávania, najneskôr do konca októbra 2025. Dodávku predmetu obstarávania treba realizovať pracovných dní v čase od 7:00 hod. do 13:00 hod. Dodávateľ je povinný kontaktovať objednávateľa najmenej 2 pracovné dní pred dňom dodania v čase od 7:00 hod. do 13:00 hod. |
| Úhrada za dodaní tovar bude realizovaná na základe faktúry, formou bezhotovostného platobného styku. Faktúra bude vystavená po prevzatí tovaru a po zaškolení personálu. Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami. |
| Požadujeme aby zmluvná cena bola konečná, vrátane DPH a zahŕňala všetky náklady na dodanie predmetu plnenia (ako doprava, inštalácia ..) |
| Na predmet zmluvu požadujeme záručnú dobu min. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom podpísaním preberacieho protokolu. |
Gorkého ulica 90/4, Okoč, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika
01.10.2025 12:49 — 31.10.2025 12:46
1,00 ks
8 028,00
6 181,56
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.09.2025 12:51
17.09.2025 12:44
17.09.2025 12:59
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.09.2025 12:46 - Vstupná ponuka | 8 026,98 | € | Cena s DPH |
| 16.09.2025 15:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 997,99 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: