• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2025 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2025 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2025 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2025 12:05

Detail zákazky Z20254959

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2025 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2025 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2025 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2025 12:05

Základné údaje

Z20254959

OF-301431

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11311260

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace prostriedky

čistiace prostriedky, mydlo, toaletný papier, handry

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832100-4 - Čistiaci prášok na riad
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 33741300-9 - Dezinfekčné prostriedky na ruky
  • 39542000-3 - Handry
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dezinfekčný a čistiaci prostriedok (SAVO) spoľahlivo likviduje vírusy a baktérie (bal. 1 liter) ks 351
Vysoko účinný koncentrát na umývanie riadu, odstaňuje mastnostu (bal. 0,5 lit.) ks 361
Tekuté mydlo s prísadou antibakteriálnych látok (bal. 5 lit.) ks 200
Luxon-sóda kryštálová, vhodná do automatických práčok, ľahko a rýchlo rozpustná (1 kg balenie) ks 160
Tekutý čistič na kuchynský riad na mechanické odstránenie nečistôt (600 g) ks 110
Odstraňovač vodného kameňa len FIXINELA (500 ml) ks 383
Vysoko účinný koncentrát na umývanie riadu, odstraňuje mastnostu (bal.5 lit.) ks 150
Osviežovač vzduchu v spreji, na neutralizovanie a eliminovanie nepríjemných pachov - rôzne vône (300 ml) ks 140
Papierové servítky nelepivé 33x33 značka Harmony (100 ks v balení) ks 3350
Gelový čistiaci prostriedok na WC - Domestos, prípadne SAVO WC ks 600
Klasický čistiaci prostriedok na čistenie okenných tabúľ, zrkadiel a iných povrchov zo skla (okena),(500 ml) ks 200
Mydlo tuhé 100 g ks 1380
Vysokoúčinná samoleštiaca vosková emulzia (Bistrol) 500 ml ks 10
Práškový čistiaci prostriedok na kuchynský riad, vane, umývadlá, vhodný na mechanické odstránenie pripálenín a iných nečistôt 400 g ks 130
Tekutá pasta na znečistené ruky 450g ks 120
Plastová kefa WC so stojankom ks 650
Mikroténové vrecká pevné 20x30, rolka 50 ks ks 1900
Rukavice latexové upratovacie /vonkajší materiál 100% latex, vnútorný materiál 100% bavlna, hrúbka rukavice min. 0,35 mm, dĺžka rukavice min. 30 cm, veľkosti S,L,M, spĺňajúce normy EN 388 (1,01,0) EN 374-3 (ABK), farba modrá/žltá - požadujeme predložiť vzorku pár 1550
Prostriedok na odstránenie mastnoty a špiny, čistenie nerezu v kuchyni ks 60
Dezinfekčný a bieliaci prostriedok proti plesniam s rozprašovačom (SAVO) 500 ml ks 65
Plastová kefka na ruky s tvarovanou rukoväťou pre lepšie uchopenie (rozmery 3,5x10,5) ks 300
Čistiaci a dezinfekčný prostriedok na báze KAZ, so zabrzdenou penivosťou, určený na čistenie a dezinfekciu plôch, neobsahuje aldehydy a chlór (5P) 5 l balenie ks 10
Vysoko účinný koncentrát na umývanie riadu, odstraňuje mastnotu 1 l ks 50
Krém na ruky Indulona alebo ekvivalent, v tube 100g ks 1050
Handra Bodentuch 60x70cm ks 600
Žiletky Astra alebo ekvivalent, bal. 5ks bal. 800
Hydroxid sodný - granule do sifónu, 500 g ks 230
Zmeták s násadou 120cm , plast ks 80
Zmeták+lopatka plast súprava súprava 60
Kefa na skúmavky, priemer 10 mm ks 120
Holiaci strojček jednorázový, bal.10ks bal. 150
Toaletný papier min.400 útržkov ks 600
Umývacia pasta na ruky Solvina alebo ekvivalent, 450/500g ks 100
Plastové umývadlo-lavór okrúhly, objem 12l ks 30
Mazlavé mydlo, vedro 9kg ks 15
Drátenka kovová, 12g, nehrdzavejúca ks 200
Hubka na riad tvarovaná 90x70x45 bal.5ks bal. 1400
Hubka na riad 80x5x24 bal.10ks bal. 800
Handra netkaná biela 70x60cm ks 600
Švédska utierka 30x35cm, 205g/m2 (modrá,ružová, žltá,zelená) ks 1800
Utierka univerzálna savá nebalená 37x32cm, rôzne farby ks 1000
Prací prášok univerzálny, 400g ks 100
Šampón,1l ks 10
Kefa podlahová 23,5x5cm na násadu ks 40
Násada drevená na podlahovú kefu, dl.150cm ks 40
Vedro plastové s rúčkou objem 15l ks 30
Metla ciroková ks 60
Kefa na fľaše so špongiou ks 120
Tekuté mydlo antibaketriálne 1l ks 20
Pohlcovač pachu s rozprašovačom na text. ks 300
Utierky jednorázové papierové skladanie ZZ dvojvrstvové savé veľkosť 25 x 12 x 10, 150ks v balení bal. 30000
Mydlo tekuté s dávkovačom 500 ml ks 70
Mydlo tekuté 1 l ks 470
Rukavice jednorazové pudrované 100 ks/bal bal. 200
Utierka z netkanej textílie nebal. 34x38 rôzne farby ks 20000
Handra na podlahu biela tkaná 60x55 ks 150
Šampón na vlasy 200 ml ks 150
Žiletky jednorázové dvojčepieľkové á 10 ks v bal. bal. 100
Mydlo mazľavé á 2 kg ks 10
Kôš na smeti výklopný s pedálom cca 11 l ks 60
Zásobník na utierky ZZ cca 28,5 x 30 x 15 ks 30
Zásobník na tekuté mydlo 650 ml ks 30
Alobal extra grilovací 5 m 30 cm ks 60
Špajdle á 100 ks v bal bal. 50
Portviš ks 30
Mop s rúčkou 50 cm kapsový ks 200
Návlek na mop PREMIUM HOSPITAL (mikrovlákno s úškami a kapsami po stranách) ks 1000
Spray na hmyz lietajúci 400 ml. ks 60
Spray na hmyz lezúci ks 60
Spray na hmyz univerzálny ks 80
Spray na osy veľký ks 70
Lepidlo na myši ks 60
Šampón na vši vlasové ks 10
Nástraha proti mravcom prášková ks 60
Nástraha proti mravcom kvapalná ks 20
Vrecká 60 l biele, dvojitý zvar,  extra silné, 12 ks v balení ks 2000
Vrecká 35 l biele, dvojitý zvar, extra silné, 25 ks v balení ks 1000
Utierka kuchynská 2-vrstvová, savá, cca 50m min. 250 útržkov, balenie - 2 rolky v balení bal. 200
Drôtenka na riad veľká, kovová, priemer cca 10 cm, 30 g. Veľká čistiaca účinnosť , nezhrdzavie, nepoškriabe čiatené plochy ks 1040
Papier toaletný biely, 3-vrstvový, min. 460 útržkov, 68 m v kotúči ks 20000
Tablety do umývačky riadu ks 150
Leštidlo do umývačky riadu ks 100
Soľ do umývačky riadu ks 50
Čistič umývačky riadu ks 80
Vrecká mikroténové pevné do mrazničky 30x40 ks 500
Kefa na fľaše s drôtenou rúčkou priemer 5 cm, dĺžka 40 cm ks 50
Tablety do pisoára 1 kg ks 20
Kôš na smeti výklopný s pedálom cca 35 l (PVC) ks 50
Špáradlá drevené, jednotlivo balené 1000 ks v bal. bal. 5
Sada plochého mopu 30 cm s vedlom ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji (NsP Myjava, NsP Pov. Bystrica, NsP Bojnice).
Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním a vyložením tovaru v sklade MTZ v  jednotlivých zdravotníckych zariadeniach.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam na základe objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy originálne, nové, bez nečistôt na obale a nepoužité. V prípade, ak pri preberaní Tovaru Objednávateľ zistí, že Tovar nespĺňa vlastnosti uvedené v predchádzajúcej vete, je oprávnený Tovar neprevziať. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi objednaný Tovar, neprevzatý podľa predchádzajúcej vety, bez zbytočného odkladu najneskôr do 5 pracovných dní. V prípade porušenia povinnosti uvedenej v tomto odseku Zmluvy sa takéto porušenie bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
V prípade, že dodávateľ dodá objednávateľovi tovar iný ako originálny a dôjde k poškodeniu zariadenia z dôvodov vadného alebo nekvalitného dodaného tovaru, dodávateľ nesie v plnom rozsahu zodpovednosť za takto spôsobené škody, najmä je povinný uhradiť objednávateľovi všetky náklady vynaložené objednávateľom na opravu takto poškodeného zariadenia.
Požaduje sa dodávať predmet zákazky podľa potreby na základe objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení 12 mesiacov. Množstvá uvedené pri jednotlivých položkách sú len predpokladané a môžu sa zmeniť podľa reálnych potrieb verejného obstarávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávky budú realizované elektronicky a po obdržaní objednávky požadujeme tovar doručiť do 10 dní.
V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej objednávky má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom konkrétnej objednávky, a to za každý deň omeškania.
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke rámcovo zazmluvneného tovaru na základe čiastkovej výzvy/objednávky skontrolovať predmet dodávky a v prípade dodávky iného tovaru alebo iných špecifikácií tento tovar neprevziať.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340 b) ods. 5, požadujeme lehotu splatnosti faktúr do 60 dní odo dňa ich doručenia.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného dodacieho listu, ktorý bude prílohou faktúry.
Požaduje sa vo faktúre za dodanie tovaru uviesť číslo Rámcovej dohody, názov tovaru, ceny bez DPH a s DPH za jednotlivé položky predmetu zákazky, výšku DPH a celkovú cenu s DPH, aj bez DPH.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa TSK.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za objednávateľa a v prípade, ak prijme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od objednávateľa, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká objednávateľovi voči dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenie.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

71 239,56

71 239,56

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme splniť technickú špecifikáciu a osobitné podmienky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.09.2025 09:51

17.09.2025 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2025 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 630
 106
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2025 12:27 - Vstupná ponuka 71 239,56 € Cena bez DPH
17.09.2025 08:07 - Najvýhodnejšia ponuka 70 985,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS