• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2025 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2025 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2025 10:15

Detail zákazky Z20254957

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.09.2025 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    17.09.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2025 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2025 10:15

Základné údaje

Z20254957

OF-302837

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11311270

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36408972

Sk - technik, s.r.o.

Jaseňova 3223/36, Žilina, 01007, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie na spracovanie údajov

Počítač, zariadenie

  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač
Funkcia
Pre spracovávanie informácií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 5
Grafická karta kapacita GB 12
Zdroj W 650
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet jadier procesora Min. 10-jadrový procesor, ktorý v teste Passmark dosiahne skóre aspoň 25759 bodov
Automatické pretaktovanie, HyperThreading, Podpora virtualizácie Áno
Kapacita RAM Min. 32GB DDR5 – 5200 MhZ, možnosť rozšírenia na 256GB
SSD kapacita Min. 1000GB M.2 SSD PCIe NVMe
Optická mechanika Nie
Grafická karta V teste Passmark dosiahne skóre aspoň 29030 bodov
Podpora 2x3.5“ HDD + 3x M.2 SSD + 2x 2.5“ HDD Áno
Doplňujúce sloty PCIe 4.0 x16;- PCIe 3.0 x1; 3x M.2 sloty
Osvetlenie skrinky – interné ambientné podsvietenie Áno
Priehľadná bočnica skrinky Áno
Vyhotovenie skrinky – Midi tower Áno
Ďalšie výstupy 7.1 Channel Audio (3 ports); Audio Jack 3,5 mm, LAN, RJ-45 (LAN), RJ-45 (LAN) 1Gbps; Výstup na slúchadlá/reproduktor
Operačný systém Windows 11 Home (dôvod: kompatibilita s existujúcimi softwarmi Objednávateľa), Originálny produkt MS (nejde o druhotnú licenciu), spôsob licencovania: trvalá licencia, jazyková verzia: všetky jazykyEÚ
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadované parametre spĺňa napr . : Osobný počítač ako zostava_ LYNX eSuba Ultra i5 14400F RTX 5070,
Objednávateľ požaduje, aby osobný počítač bol dodaný v kompletne zostavenom stave a plne funkčný, pripravený na okamžité uvedenie do prevádzky.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru a upresniť dátum dodania do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Dodávateľ dodá predmet zákazky , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EU a buď vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre
Ak Objednávateľ faktúru vráti lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH ostáva prázdne
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH vyhlasuje , že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, fakulta SjF, Katedra dopravnej a manipulačnej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

19.09.2025 10:00 — 17.10.2025 14:00

5,00 ks

5 964,70

5 964,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.09.2025 13:53

17.09.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 75
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.09.2025 14:22 - Vstupná ponuka 5 964,70 € Cena bez DPH
12.09.2025 12:58 - Najvýhodnejšia ponuka 5 959,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS