• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2025 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2025 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2025 08:50

Detail zákazky Z20254948

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.09.2025 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    16.09.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.09.2025 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.09.2025 08:50

Základné údaje

Z20254948

OF-302655

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11311282

Objednávateľ

17316219

Geodetický a kartografický ústav Bratislava

Chlumeckého 4, Bratislava, 82745, SVK

Dodávateľ

44773293

CBC Slovakia s.r.o.

Galvaniho 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkoformátový ploter A0

ploter

  • 42991200-1 - Tlačiarenské stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Veľkoformátový ploter A0 s rezačkou
Funkcia
Predmetom dodávky je nové, doposiaľ nepoužívané plne funkčné zariadenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ploter ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ploter Veľkoformátový ploter A0 s rezačkou, 44-in
Funkcie Farebná tlač, orezanie
Rýchlosť tlače Rýchlosť tlače 116 A1/hr, 26 sec/A1
Objem tlačovej kazety/fľaše Cyan, magenta, yellow, photo black, matte black, grey (300 ml); Cyan, magenta, yellow, photo black, matte black, grey (130 ml)
Typy atramentu: Dye-based (C, M, Y, PK, G); pigment-based (MK)
Kvalita farebného výtlačku (najlepšia) Min. 2400 x 1200 dpi
Max. optická hustota (čierna) 2.15 maximum black optical density (6 L*min)
Spracovanie upraveného výstupu Ručný podávač listov, dva automatické podávače roliek, automatické prepínanie roliek, kôš-zásobník, automatické orezanie
Vonkajší priemer rolky 135 mm
Štandardné formáty médií (rolky v metrických jednotkách 279 to 1118-mm
Max. vstup zvitku 2
Typy médií Bond a coated papier (bond, coated, heavyweight coated, super heavyweight plus matte), technický papier (natural tracing, translucent bond), film (clear, matte),
Typy médií fotografický paier (satin, gloss, semi-gloss, matte, high-gloss), backlit, self-adhesive (polypropylene, vinyl)
Odporúčaná hmotnosť médií 60 to 328 g/m²
Vnútorná pamäť Min 500 GB self-encrypting
Tlačové jazyky HP-GL/2, TIFF, JPEG, URF, CALS G4
Možnosti tlače Priama tlač z USB, tlač z emailu, driver for Windows, Print Service for Android, Apple AirPrint for MacOS and for iOS, Print for Chrome OS, Smart App for iOS and Android
Podpora zabezpečenej sieťovej komunikácie SSL2,SSL3 A ATSL1.0
Podpora IEEE min. IEEE 802.1x
Podpora / záruka: Záručný servis poskytovaný výrobcom v trvaní minimálne 5 rokov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu:
Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy dodá vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov, ktoré musia súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia a služieb.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr.
Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu.
Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že zariadenia, ktoré sú predmetom zmluvy pochádzajú z oficiálnej distribúcie určenej na predaj Slovenskej republike.
Nesplnenie povinnosti podľa kapitoly 1. Osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len "OPNP") sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa.
2. Predmet plnenia:
Vrátane dopravy na miesto plnenia, pričom náklady na dopravu sú súčasťou celkovej ceny predmetu zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý a ani repasovaný tovar. Požaduje sa dodávka nových zariadení od výrobcu (továrensky vyrobenú), zapečatenú ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike.
Nesplnenie povinnosti podľa kapitoly 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy.
3. Miesto plnenia:
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa.
4. Fakturácia ceny – Platobné podmienky:
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC/SWIFT/.
Lehota splatnosti faktúr je 14 (štrnásť) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa.
Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň.
Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila.
5. Sankcie:
V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny bez DPH predmetu Zmluvy za každý deň omeškania.
Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu.
V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH.
Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane.
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady aj v elektronickej podobe.
Záruka je 24 mesiacov od dodania a predzatia predmetu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chlumeckého 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

24.09.2025 08:00 — 30.09.2025 15:00

1,00 ks

7 500,00

6 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.09.2025 09:18

16.09.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.09.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 181
 18
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.09.2025 12:23 - Vstupná ponuka 7 380,00 € Cena s DPH
11.09.2025 12:23 - Najvýhodnejšia ponuka 7 380,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS